Останнє редагування модератором:
З того що я читав по цьому питанню, то: якщо бенз був "преміум", то в нього відбувається погіршення якості через розпад присадок з часом і невідомо як ті продукти розпаду вплинуть. А звичайний бенз, ще й в герметичній тарі, ще й якщо його не трусили і він не змішувався зайвий раз з киснем, має нормально себе почувати через рік. Якщо все рівно переживаєш, то купи нормальний бенз і розводь ним той, що в тебе на зберіганні. Думаю, тоді точно все буде ок.Спитаю у знатоків - маю генератор для світла, не машина але він теж на бензині. Проблема в тому що в серпні 24 року коли останній раз був блекаут, я купив 25 л. 95 бензину. Зараз жовтень 25-го , бензин в каністрі з нержавійки з горлишком під резьбу і з прокладкою.
Я так міркую що він вже того, бо пройшло більше року. Залити в майже новий генератор- це капець карбюратору.
Допоможіть, що робити.
В мене бенз під гену\мотокосу постійно мінімум рік стоїть, бо швидше я ту каністру не встигаю виюзати. Все заводиться,все працює , карбюраторам капець не прийшовтак міркую що він вже того, бо пройшло більше року
Термін зберігання бензину залежить від його типу та умов зберігання:
стандартний бензин зберігається близько 12 місяців, але для безпеки його слід використовувати протягом 6 місяців, тоді як спеціальні види палива (наприклад, для військових потреб) можуть зберігатися до 5 років. Щоб бензин не псувався, зберігайте його в герметичній ємності в прохолодному місці (+15 - 20 C°) без потрапляння прямого сонячного світла.
Основні рекомендації щодо зберігання
- Стандартний бензин: Рекомендований термін використання – до 6 місяців. За стандартом, гарантійний термін зберігання – 1 рік, але з часом якість погіршується.
- Спеціальні види бензину: Бензини, вироблені за особливими технологіями (наприклад, для державного матеріального резерву чи ЗСУ), можуть зберігатися до 5 років.
- Бензин у баку автомобіля: Зберігається не більше 6 місяців через розгерметизацію та потрапляння повітря й вологи.
- Паливно-мастильна суміш: Якщо ви готуєте суміш для двотактних двигунів, зберігайте її не довше 3-4 тижнів, оскільки мастило може випадати в осад.
Умови зберігання, що подовжують термін
- Герметична тара: Використовуйте щільно закриту ємність, щоб мінімізувати контакт з повітрям. Найкраще підходять металеві каністри, а пластикові використовуйте лише спеціальні, призначені для палива.
- Температура: Зберігайте бензин за низької стабільної температури, ідеально – в діапазоні від +15С° до +20С°.
- Уникнення сонця: Бережіть ємність від прямих сонячних променів, які прискорюють старіння палива.
Хіба що на ЖопельКадеті, Жигє або Моцквіч 412))) На крайняк в Лайнос-Сенс))можна знайомого автолюбителя знайти
Через лійку з сіткою.Спитаю у знатоків - маю генератор для світла, не машина але він теж на бензині. Проблема в тому що в серпні 24 року коли останній раз був блекаут, я купив 25 л. 95 бензину. Зараз жовтень 25-го , бензин в каністрі з нержавійки з горлишком під резьбу і з прокладкою.
Я так міркую що він вже того, бо пройшло більше року. Залити в майже новий генератор- це капець карбюратору.
Допоможіть, що робити.
Нажаль, ця екооптимізація торкнулася всіх. Не пощадила і 300-ті крузаки.Хто що думає по сучасному дизелю на легкових авто?
Наче дизельні двигуни мали уникнути сучасної хвилі оптимізації, які відбувались на бензинових двигунах (а саме форсування та утончення), що призводить до зменшення ресурсу бензинових двигунів.
Как и бензиновый двигатель - если пробег не до луны и обрато и при этом норм обслуживался, то проблем нет.Хто що думає по сучасному дизелю на легкових авто?
При відшивці сечовини виростає розхід.Как и бензиновый двигатель - если пробег не до луны и обрато и при этом норм обслуживался, то проблем нет.Хто що думає по сучасному дизелю на легкових авто?
AdBlue может при пробегах >200к начинать подклевывать, но отшивают и забывают.
А вот если с большими пробегами, то ремонт у дизеля топливной аппаратуры кусается.
Ти так на 4 абзаци розпинаєшся захищаючи очевидні речі, за які ніхто не сперечався, що мені здається це якесь самозаспокоєння. Типу, зато економний. Кажи вже, що з твоїм дизелем не так, що треба цю мантру читати. Чи це просто, прокинувся і "піду-но я подоводжу це всім оточуючим, хоч вони наче і не були проти"?Т.е. как ни крути, дизель намного экономичней.. бензиновых
Не, ну если ты перепробовал целых две машины то да, конечно абсолютная истина, бесспорно. О чём тут можно говорить? Всё доказано.Т.е. как ни крути
у меня Opel Insignia 2 литра дизель (правда нет AdBlue), в городском цикле потребляет около 6.5 л\100 км.
чи АКПП?на механике.
Ніби все так, але бачу, скільки знайомі "дизелісти" довбуться із турбінками, форсунками і тд, і скільки це виходить в грошовому еквіваленті, то не знаю навіть, де саме та економія.. А з вирізаними адблю, фільтрами та каталізаторами - воно ще й смердить і пердить димом, як тільки трохи дадуть газу, то ще більше того не хочеться...дизель намного экономичней
Може не варто купляти авто в якого тричі скручений пробіг? І обслуговувати паливну Common Rail в гаражі у Кузьміча.Ніби все так, але бачу, скільки знайомі "дизелісти" довбуться із турбінками, форсунками і тд, і скільки це виходить в грошовому еквіваленті, то не знаю навіть, де саме та економія.
тожі буде нудно житиМоже не варто купляти авто в якого тричі скручений пробіг? І обслуговувати паливну Common Rail в гаражі у Кузьміча.