Київстар запустив проект «Зіркова Гвардія» із метою підвищення рівня обслуговування абонентів
сьогодні
У грудні 2015 року національний телеком-оператор Київстар розширив перелік своїх інновацій та запустив сервіс «Зіркова Гвардія», завдання якого — покращення обслуговування абонентів до якісно нового рівня. 20 співробітників у режимі оперативного втручання працюватимуть із найкритичнішими скаргами абонентів. Основна мета їх роботи — виявляти недопрацьовані процеси та повертати лояльність клієнтів тоді, коли стандартні методи не приносять результатів.
Команда співробітників «Зіркової Гвардії» сформована із 20 найкращих представників департаменту взаємовідносин з клієнтами, відділу обслуговування ключових клієнтів та другої лінії підтримки. Представники нового внутрішнього сервісу вирішуватимуть найскладніші питання від клієнтів, а також опрацьовуватимуть ті скарги, які не вдалося успішно закрити на першій та другій лінії контакт-центру або у соціальних мережах. Однак за умови, що у кожному з випадків є можливість вирішення проблеми та повернення лояльності клієнтів.
Досвід трьох ліній підтримки, коли третя лінія виконує виняткові функції, вже успішно працює у міжнародних IT-компаніях. Тому Київстар надав «Зірковій Гвардії» максимальні повноваження та можливості для ескалації питань. Членам цієї команди також дозволено напряму виходити на рівень топ-менеджерів компанії у будь-який час.
«Наші „зіркові гвардійці“ — це третя лінія підтримки, яку ми створили, взявши до уваги усі внутрішні процеси Київстар. Опинитися серед них дуже престижно і значимо в плані кар’єрного зростання для співробітників контактного центру», — переконаний Олександр Грачов, начальник департаменту взаємовідносин з клієнтами Київстар.
Наразі до колл-центру надходить близько 250 тисяч запитів на день, і понад 60 тисяч абонентів обирають опцію «з’єднання з оператором», аби отримати допомогу від спеціалістів Київстар.
http://www.kyivstar.ua/uz-15/press_center_new/news/?id=55524