Похвалю Киевстар

BeePlus

Заблокирован
Реєстрація
26.10.07
Місто
Харьков
Телефон
Moto
Слон, так я сам часто лохался на дуосах с набором типа 111 и прочего.
так что смеемся :)
 

ars

Реєстрація
17.04.12
Місто
Киев
Киевстар только что за двухмесячную ошибочную тарификацию вернул 150 грн. Проблему решил.
Молодцы, чё :)
 
Реєстрація
27.01.15
Місто
Штутгарт
Телефон
 5s, 6+, 6s, xr, ipad mini 2, ipad air, ipad pro 12.9
поблагодарю кс и лично Екатерине за то, что подогнали мне номер, такой же как текущий, но кодом Киевстар. Отдельное спасибо форумчанам, за подсказки и ссылки на кого нужно

Тримоб уехал на полку
 

lsd

Реєстрація
20.08.15
Місто
Киев
Телефон
OP10Pro, S23U, S24U
Спасибо КС, что не тарифицирует мегабайты в тарифе датчик - старый.
 

lsd

Реєстрація
20.08.15
Місто
Киев
Телефон
OP10Pro, S23U, S24U
Не ужели! А то фактическое использование трафика никак не отследить было... Даже за деньги.
Правда ничего пока не поменялось....
 

Ярослав Уж

Заблокирован
Реєстрація
27.10.15
Місто
Ужгород
Телефон
Samsung Galaxy Ace 3 s7272
Київстар запустив проект «Зіркова Гвардія» із метою підвищення рівня обслуговування абонентів
сьогодні

У грудні 2015 року національний телеком-оператор Київстар розширив перелік своїх інновацій та запустив сервіс «Зіркова Гвардія», завдання якого — покращення обслуговування абонентів до якісно нового рівня. 20 співробітників у режимі оперативного втручання працюватимуть із найкритичнішими скаргами абонентів. Основна мета їх роботи — виявляти недопрацьовані процеси та повертати лояльність клієнтів тоді, коли стандартні методи не приносять результатів.

Команда співробітників «Зіркової Гвардії» сформована із 20 найкращих представників департаменту взаємовідносин з клієнтами, відділу обслуговування ключових клієнтів та другої лінії підтримки. Представники нового внутрішнього сервісу вирішуватимуть найскладніші питання від клієнтів, а також опрацьовуватимуть ті скарги, які не вдалося успішно закрити на першій та другій лінії контакт-центру або у соціальних мережах. Однак за умови, що у кожному з випадків є можливість вирішення проблеми та повернення лояльності клієнтів.

Досвід трьох ліній підтримки, коли третя лінія виконує виняткові функції, вже успішно працює у міжнародних IT-компаніях. Тому Київстар надав «Зірковій Гвардії» максимальні повноваження та можливості для ескалації питань. Членам цієї команди також дозволено напряму виходити на рівень топ-менеджерів компанії у будь-який час.

«Наші „зіркові гвардійці“ — це третя лінія підтримки, яку ми створили, взявши до уваги усі внутрішні процеси Київстар. Опинитися серед них дуже престижно і значимо в плані кар’єрного зростання для співробітників контактного центру», — переконаний Олександр Грачов, начальник департаменту взаємовідносин з клієнтами Київстар.

Наразі до колл-центру надходить близько 250 тисяч запитів на день, і понад 60 тисяч абонентів обирають опцію «з’єднання з оператором», аби отримати допомогу від спеціалістів Київстар.

http://www.kyivstar.ua/uz-15/press_center_new/news/?id=55524
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Ярослав Уж, я тяжело представляю как это будет работать ибо представитель ЦОА за номером 466 не имеет компетенции принимать заявки определённого рода, т. е. отфутлоливают куда-то...
 
  • Like
Реакції: drmz

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
В Беелайнах теперь об исчерпании срока пакета за пополнение (на 40 и более) напоминание приходит и за три дня, как раньше, и по факту окончания срока.

lsd,
 
Реєстрація
20.08.15
Місто
киев
Телефон
Samsung S23 Ultra
Представники нового внутрішнього сервісу вирішуватимуть найскладніші питання від клієнтів, а також опрацьовуватимуть ті скарги, які не вдалося успішно закрити на першій та другій лінії контакт-центру або у соціальних мережах. Однак за умови, що у кожному з випадків є можливість вирішення проблеми та повернення лояльності клієнтів.

есть реальный пример помощи ?
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
utwer, странно, мне в 9 утра следующего дня приходить начало. тариф 29+
 
Реєстрація
14.04.13
Місто
ЗСУ
Телефон
Poco M5s Samsung S23U
у КС пропадает связь на Печерске и Левом берегу. Второй день, проверено на многих телефонах.
Телефоны вываливаются из сети и после перезагрузки несколько минут не могут найти сеть.
 

DSone

Заблокирован
Реєстрація
24.09.13
Місто
Днепропетровская область - КР
Телефон
Samsung Galaxy E5 Duos
Делал замену сим-карты. Был у дилеров (не ЦАО), у бокса была очередь. Я сразу подошёл на кассу , спросил можно полнить у вас через кассу, что бы не ждать? Парень: такой ок!) Полнил на 15 грн, потом я сказал ему, нужно сделать замену сим. Парень : спросил может вам бесплатно обрезать, зачем замена? Я : нет, нужна замена. На всё ушло 3-4 минуты. Выдал мне, новую симку.
Доволен сервисом , он на 5 с + . Оставил через 466, благодарность за роботу.

PS И это тока в Life, тебя в самом ЦАО Life, посылают пополнить на 10 грн., где то в другом месте в городе))) ахах, сервис “супер” =) :D
 
Останнє редагування:
Зверху