Підключай майбутнє!
Запуск 15/01/16
lifecell.com.ua
Оператор life стає lifecell
Київ. 15 січня 2016 року. Оператор мобільного зв'язку life оголошує про новий етап розвитку компанії, який почнеться з масштабного ребрендингу. На зміну life приходить нова назва lifecell, співзвучна з брендом компанії Turkcell – великого міжнародного інвестора, якому належать 100% акцій українського оператора.
Під брендом life компанія пропрацювала на українському ринку більше десяти років. Наступне десятиліття оператор №1 для смартфонів починає вже з іншою назвою – lifecell. Під новим брендом компанія продовжить свою діяльність на ринку як зрілий, досвідчений і мультисервісний оператор, цікавий для всіх категорій абонентів.
У 2015 році 100% власником мобільного оператора life стала компанія Turkcell, що котується на нью-йоркській фондовій біржі – одна з найбільших телеком-компаній Європи та провідний провайдер телеком-зв'язку і технологій в Туреччині. Крім рідної країни, вона володіє телеком-структурами в 8 країнах: Україні, Білорусії, Казахстані, Азербайджані, Молдові, Грузії, Німеччині та на Північному Кіпрі,. Але саме український ринок став першим, на якому материнська компанія прийняла рішення в повному масштабі впроваджувати свої найуспішніші практики, інновації та величезний досвід телеком-оператора зі світовим ім'ям. Це стало однією з важливих передумов для зміни бренду.
life стає українським Turkcell. Надихнувшись досягненнями своєї материнської компанії, оператор поставив перед собою мету стати українським Turkcell, компанією, яка приносить на ринок нові тренди комунікації та постійно стимулює його рухатися в майбутнє. Щоб візуально наблизити life до материнської компанії і підкреслити зв'язок між компаніями, новий бренд lifecell набув не лише однакових та співзвучних елементів з брендом Turkcell, але й кольорів материнської компанії: синього та жовтого.
Органічний розвиток і дорослішання бренду стали ще однією причиною ребрендингу. Від самого початку своєї 10-річної роботи на ринку оператор позиціонувався як бренд, орієнтований на молодь. Але за ці роки аудиторія life виросла і сформувала категорію користувачів з великим клієнтським досвідом, знанням сучасних технологій та очікуванням високої якості обслуговування. Сам оператор став однаково цікавим як для активних користувачів смартфонів, так і для вимогливих корпоративних клієнтів. Тому наступний органічний крок оператора – це стати компанією, що перевищує очікування всіх споживачів: від молоді до великих бізнес-компаній.
lifecell – це дата-оператор майбутнього. Одним з історичних досягнень life стало створення ринку мобільного інтернету в Україні. Оператор першим приніс на український ринок інноваційну на той момент технологію EDGE, відкривши для абонентів мобільний інтернет. Відтоді компанія зайняла заслужену нішу оператора №1 для смартфонів з найвищим проникненням пристроїв у мережі (45%), у тому числі з підтримкою 3G (43,8%). Сьогодні оператор розгортає мережу третього покоління на базі інноваційної технології 3G+ та надає послуги мобільного інтернету 5,4 млн абонентів. Тому бренд lifecell, акумулюючи всі кращі розробки та досягнення life, ставить перед собою мету стати першим українським дата-оператором з новим слоганом «Підключай майбутнє».
Бурак Ерсой, Головний виконавчий директор lifecell, підкреслив: «Виходячи на наступний етап розвитку компанії, ми раді представити українському ринку наш новий бренд lifecell, в якому ми символічно об'єднали минуле і майбутнє. Для нашої компанії ребрендинг – це не стільки зовнішнє перетворення, скільки глибокі зміни у всіх сферах і на всіх рівнях діяльності оператора: обслуговування абонентів, створення затребуваних послуг, впровадження яскравих і корисних інновацій на українському ринку. У той же час, вдосконалюючись як мультифункціональний та універсальний оператор для всіх абонентів, ми будемо позиціонувати lifecell як ефективний дата-оператор, що надає максимум можливостей для спілкування через високошвидкісний мобільний інтернет, підключаючи до майбутнього комунікацій якомога більше українських споживачів».
***
lifecell – український оператор, що надає справжню свободу спілкування, в першу чергу через високошвидкісний мобільний інтернет. За допомогою доступного 3G+ інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів, незалежно від віку чи знань технологій.
100% акцій оператора належать Turkcell – турецькому лідеру інновацій в мобільному зв'язку. Мережа оператора lifecell покриває 99% території України. Станом на кінець третього кварталу 2015 року, активна абонентська база lifecell становить 10,8 мільйона користувачів.
Як дата-оператор і лідер ринку з проникнення смартфонів і 3G-пристроїв, lifecell пропонує тарифи та послуги, найбільш зручні і вигідні для власників «розумних» пристроїв.
lifecell – єдиний оператор, що розгортає мережу третього покоління на основі сучасної технології 3G+, яка є останнім досягненням у розвитку 3G і здатна підтримувати максимальну швидкість завантаження до 63,3 Мбіт за секунду.
Під брендом life компанія пропрацювала на українському ринку більше десяти років. Наступне десятиліття оператор №1 для смартфонів починає вже з іншою назвою – lifecell. Під новим брендом компанія продовжить свою діяльність на ринку як зрілий, досвідчений і мультисервісний оператор, цікавий для всіх категорій абонентів.
У 2015 році 100% власником мобільного оператора life стала компанія Turkcell, що котується на нью-йоркській фондовій біржі – одна з найбільших телеком-компаній Європи та провідний провайдер телеком-зв'язку і технологій в Туреччині. Крім рідної країни, вона володіє телеком-структурами в 8 країнах: Україні, Білорусії, Казахстані, Азербайджані, Молдові, Грузії, Німеччині та на Північному Кіпрі,. Але саме український ринок став першим, на якому материнська компанія прийняла рішення в повному масштабі впроваджувати свої найуспішніші практики, інновації та величезний досвід телеком-оператора зі світовим ім'ям. Це стало однією з важливих передумов для зміни бренду.
life стає українським Turkcell. Надихнувшись досягненнями своєї материнської компанії, оператор поставив перед собою мету стати українським Turkcell, компанією, яка приносить на ринок нові тренди комунікації та постійно стимулює його рухатися в майбутнє. Щоб візуально наблизити life до материнської компанії і підкреслити зв'язок між компаніями, новий бренд lifecell набув не лише однакових та співзвучних елементів з брендом Turkcell, але й кольорів материнської компанії: синього та жовтого.
Органічний розвиток і дорослішання бренду стали ще однією причиною ребрендингу. Від самого початку своєї 10-річної роботи на ринку оператор позиціонувався як бренд, орієнтований на молодь. Але за ці роки аудиторія life виросла і сформувала категорію користувачів з великим клієнтським досвідом, знанням сучасних технологій та очікуванням високої якості обслуговування. Сам оператор став однаково цікавим як для активних користувачів смартфонів, так і для вимогливих корпоративних клієнтів. Тому наступний органічний крок оператора – це стати компанією, що перевищує очікування всіх споживачів: від молоді до великих бізнес-компаній.
lifecell – це дата-оператор майбутнього. Одним з історичних досягнень life стало створення ринку мобільного інтернету в Україні. Оператор першим приніс на український ринок інноваційну на той момент технологію EDGE, відкривши для абонентів мобільний інтернет. Відтоді компанія зайняла заслужену нішу оператора №1 для смартфонів з найвищим проникненням пристроїв у мережі (45%), у тому числі з підтримкою 3G (43,8%). Сьогодні оператор розгортає мережу третього покоління на базі інноваційної технології 3G+ та надає послуги мобільного інтернету 5,4 млн абонентів. Тому бренд lifecell, акумулюючи всі кращі розробки та досягнення life, ставить перед собою мету стати першим українським дата-оператором з новим слоганом «Підключай майбутнє».
Бурак Ерсой, Головний виконавчий директор lifecell, підкреслив: «Виходячи на наступний етап розвитку компанії, ми раді представити українському ринку наш новий бренд lifecell, в якому ми символічно об'єднали минуле і майбутнє. Для нашої компанії ребрендинг – це не стільки зовнішнє перетворення, скільки глибокі зміни у всіх сферах і на всіх рівнях діяльності оператора: обслуговування абонентів, створення затребуваних послуг, впровадження яскравих і корисних інновацій на українському ринку. У той же час, вдосконалюючись як мультифункціональний та універсальний оператор для всіх абонентів, ми будемо позиціонувати lifecell як ефективний дата-оператор, що надає максимум можливостей для спілкування через високошвидкісний мобільний інтернет, підключаючи до майбутнього комунікацій якомога більше українських споживачів».
***
lifecell – український оператор, що надає справжню свободу спілкування, в першу чергу через високошвидкісний мобільний інтернет. За допомогою доступного 3G+ інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів, незалежно від віку чи знань технологій.
100% акцій оператора належать Turkcell – турецькому лідеру інновацій в мобільному зв'язку. Мережа оператора lifecell покриває 99% території України. Станом на кінець третього кварталу 2015 року, активна абонентська база lifecell становить 10,8 мільйона користувачів.
Як дата-оператор і лідер ринку з проникнення смартфонів і 3G-пристроїв, lifecell пропонує тарифи та послуги, найбільш зручні і вигідні для власників «розумних» пристроїв.
lifecell – єдиний оператор, що розгортає мережу третього покоління на основі сучасної технології 3G+, яка є останнім досягненням у розвитку 3G і здатна підтримувати максимальну швидкість завантаження до 63,3 Мбіт за секунду.
Компания 10 лет позиционировала себя как оператор для молодежи, поэтому часто корпоративный бизнес не рассматривал life в качестве потенциального провайдера. В этом году мы будем работать над тем, чтобы менять наше позиционирование. Мы хотим стать оператором для всех - для семей, крупных и малых бизнесов, для серьезных корпоративных клиентов. И доказать, что life может стать украинским Turkcell во всех основных телекомсферах.
...
Согласно нашему долгосрочному плану, начиная с 2017 года мы будем двигаться в сторону конвергентности (все услуги в одном счете: мобильный интернет, фиксированный и телевидение).
Останнє редагування: