Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Виктор В, don't panic!
Было намедни, в районе 25-го, нечто подобное: доступный остаток показывало +100. Потом устаканилось.
 

stama

Заблокирован
Реєстрація
27.10.07
Місто
Гурзуф
Телефон
Nokia E66 Life, iPad 3 КС
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Такого дебилизма еще не встречал, причем приложение само предложило обновиться на новую версию
 

Вкладення

  • image.jpg
    image.jpg
    34.3 КБ · Перегляди: 332

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

stama, наверное готовят что-то грандиозное стабильное на НГ.
А может грандиозные дыры штопать будут.
Но есть же и третий вариант - декабрь со дня на день:D
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Вот такая выписка у меня на интернет карте, после перевода на основную карту. ПЕРЕВОД СРЕДСТВ: Head Office - 50.00 ГРН - 50.00 ГРН - 89.00 ГРН
Хотя баланс показывает:
1.00 ГРН
Internet card
на 29.11.2013 10:32 От куда взялся остаток -89,00 в выписке?


Виктор, добрый день!
Выписка отображает списания в режиме реального времени, а пополнения - с **запозданием до 5 дней (поскольку регламент некоторых пополнений до 5 дней). *Красным цветом отображаются не успешные операции, зеленым отображаются поступления, черным - успешные списания с карты.

Столбец “Сумма“ - сумма, списанная с карты, без учета комиссии карты и переноса средств на бонусный счет.

Столбец “Сумма в валюте карты” - сумма, списанная с карты с учетом комиссии карты и переноса средств на бонусный счет.

“Доступный остаток” - это реальный баланс средств, которые доступны к снятию (данное поле обновляется мгновенно, по нему следует ориентироваться клиентам)

“Общий баланс” - это доступный баланс + суммы, которые оплачены, но еще не списаны с карты окончательно (так называемые “заблокированные *суммы”. При оплате в интернете ,в торговой сети, при снятии наличных и т.д. сумма **проходит 2 этапа: резервирование и списание. На стадии резервирования **сумма может находиться до 30 дней, пока банк-эквайер - банк, который **обслуживает сайт, торговую точку и другое - не *запросит эту сумму к **окончательному списанию).

В графе “Остаток после операции” отображается сумма на карте с учетом всех заблокированных сумм на момент платежа на карте. Это выглядит так: к примеру, Вы в магазине оплатили картой покупку на какую-то сумму, эта сумма сначала блокируется торговой точкой для дальнейшего списания, сумма списана ,а в выписке баланс после операции отображается ещё с этой суммой, так как по факту торговая точка её ещё не зачислила на свой счет.

Для проверки информации уточните, пожалуйста, номер карты, написав на наш электронный адрес: web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua. Мы проверим информацию и предоставим Вам развернутый ответ.
С уважением, Елена.
ПриватБанк.

Добавлено через 9 минут
Такого дебилизма еще не встречал, причем приложение само предложило обновиться на новую версию

Уважаемый Клиент, добрый день!

Приносим извинения за технические трудности. Для более подробного рассмотрения и решения Вашего вопроса уточните, пожалуйста, версию ОС и приложения, модель телефона, логин и Ваше ФИО, написав на наш электронный адрес: web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua. Мы проверим информацию и устраним техническую ошибку.

С уважением, Елена.
ПриватБанк.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
15.11.07
Місто
Kieff
Телефон
iPhone 4
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Делал покупку в зарубежном интернет магазине (были заблокированы деньги), после обнаружения проблем с доставкой заказ был аннулирован, о чем как мне сказали в поддержке был уведомлен мой банк. Вопрос: транзакцию я не вижу в приват24, деньги до сих пор не вернулись, а прошло уже около месяца. Что делать?
 
Реєстрація
02.06.13
Місто
Каменец-Подольский
Телефон
Nokia 3310i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Не получается сменить логин П24 уже 3 недели. Сегодня дождался оператора - долго он чего-то там узнавал и выдал - Ваш аккаунт заблокирован для розблокировки надо пройти в отделение банка - после этого сможете сменить логин. Я был в шоке. Денег на картах - мизер. У кого-то такое было? За что блок оператор не сказал:), но я думаю что они что-то попутали:(
 
Реєстрація
12.02.13
Місто
Запоріжжя
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Перед сменой логина (номера телефона) его нужно подтвердить в банкомете или ТСО. Если этого не сделать, то при смене старый заблокируется, а новый работать не будет - проверено!
 
Реєстрація
02.06.13
Місто
Каменец-Подольский
Телефон
Nokia 3310i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ну неужели Вы думаете что я не поменял финансовый телефон перед сменой логина. Смену сделал еще 3 недели назад. Блок походу тогда же и был. Логин до смены финтелефона не менял.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Делал покупку в зарубежном интернет магазине (были заблокированы деньги), после обнаружения проблем с доставкой заказ был аннулирован, о чем как мне сказали в поддержке был уведомлен мой банк. Вопрос: транзакцию я не вижу в приват24, деньги до сих пор не вернулись, а прошло уже около месяца. Что делать?

Ferr, доброе утро!
Спасибо за обращение!
Обратитесь, пожалуйста, к нам в онлайн-чат. После уточнения у Вас персональных данных, оператор проверит информацию по заблокированным суммам на Вашем счете и предоставит консультацию.
С уважением, Дмитрий!
ПриватБанк.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Такого дебилизма еще не встречал, причем приложение само предложило обновиться на новую версию

stama, добрый день!
На текущий момент, обновленное приложение доступно только для iPhone. Для iPad и iPad mini обновим в ближайшее время.
С уважением, Дмитрий!
ПриватБанк.
 
Реєстрація
13.04.13
Місто
Рубіжне, Луганщина
Телефон
Xiaomi Redmi K20 Pro и Huawei E5573
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, Какой сейчас процент за пользование кредитными средствами карта Универсальная? 2,5% от суммы задолжности?
Почему немного больше 2,5% снимает за пользование кредитом?
 
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=166]Ferr[/MENTION], надо написать заяву https://privat24.privatbank.ua/p24/support#support/mail/new
ШАБЛОН сказав(ла):
Прошу разблокировать сумму ____ (валюта снятия) c кодом авторизации () ___________, заблокированную ____________(дата) в _____(название *точки(терминал), город, страна) по карте ___________(номер карты, ФИО *владельца) в связи с тем, что транзакция не была завершена и мною не *получены товар (услуги, наличные).
В случае представления транзакции к оплате, гарантирую погашение овердрафта.
 
  • Like
Реакції: Ferr

AndyRadist

Заблокирован
Реєстрація
29.06.09
Місто
Тула
Телефон
Orbitel 863
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION],
Прекратите спам от своих агентов! Сам являюсь вашим агентом, но до такой низости не опускаюсь.
Только что (2 декабря 2013 г 17:24) на один из моих номеров был совершён звонок с номера 0674635821, где робот женским голосом предложил стать пользователем кредитки от Привата. После приглашения прозвучал тональный сигнал, после чего робот сказал, что заявка на карту Кредитка от Приватбанка подана, ждите звонка от финансового специалиста Банка.

Конкретный номер, куда делался звонок, я не знаю, так как у меня стоит переадресация между номерами, но прозвон делался на номера Интертелекома, поскольку на одном из моих номеров Интертелекома родители просто не успели снять трубку (2 декабря 2013 17:15). Там в неотвеченных именно номер 0674635821.

Настойчиво требую аннулировать для агента с телефоном 0674635821 все заявки, как полученные мошенническим путём. Также прошу отозвать у него агентские права.

Подобные действия дискредитируют Приватбанк в целом и сводят на нет агентскую работу и взаимопонимание с будущими клиентами Банка.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

AndyRadist, ППКС, офигели в край.
2 раза в месяц присылают
Здравствуйте, Иван Иванович!

Вы зарегистрированы в Интернет-банке Приват24, но мы заметили, что Вы уже давно им не пользовались. Мы бы хотели напомнить, как быстро и удобно в Приват24 Вы сможете получить любые услуги, ради которых сейчас приходится ходить в отделение!

Если вдруг Вы забыли свои логин и пароль для входа в Приват24, напоминаем:
Ваш логин: +38000 000 00 00
Чтобы восстановить пароль, перейдите по этой ссылке.
:mad:
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПриватБанк, Какой сейчас процент за пользование кредитными средствами карта Универсальная? 2,5% от суммы задолжности?
Почему немного больше 2,5% снимает за пользование кредитом?

Алексей, добрый день!
Базовая % ставка в месяц по карте "Универсальная" составляет 2,5 %.
Хотим отметить, начиная с месяца, следующего за совершением первой операции, Вам необходимо вносить на карту обязательные ежемесячные платежи, включающие в себя как часть кредита, так и начисленные проценты. Погашение задолженности при внесении средств на картсчет производится в следующем порядке: штрафы, пени, просроченные комиссии, просроченные проценты, просроченный кредит, начисленные комиссии, начисленные проценты, задолженность по кредитному лимиту.
Для проверки информации о начисленных Вам процентах, обратитесь, пожалуйста, по бесплатному номеру 3700 или в онлайн-чат.
С уважением, Дмитрий!
ПриватБанк.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

можно ли подвязать расчетную карту А-Банку к приват24 ? Если закрыть расчетную карту ПБ, то останутся ли доступными виртуальные карты долларовая и гривневая в приват24 ?
 
Останнє редагування:

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ЧК - это что ? и еще вопрос, я так понял сейчас приват уже не перевыпускает "расчетные карты", а вот предлагает взамен "карту для выплат" - условия обслуживания у них идентичны ?
 
Зверху