Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
12.03.11
Місто
Київ
Телефон
POCO F3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

В Киеве наклейки и таблички есть, но ни разу не видел (и сам не пробовал) чтобы кто-то пошел без очереди.
 
Реєстрація
19.10.10
Місто
Сумы
Телефон
nokia
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Есть ли принципиальное различие для обычного обывателя между голд мк и голд виза?
 

NRG

Воины света! Воины добра!
Реєстрація
16.01.09
Місто
Аккерман
Телефон
XRN8 4/128
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Seller_USA,
avnem,
попробуй достань голд карту и помахай ей и скажи что ты без очереди. Тебе половина стоящих в очереди тоже достанет голд карту и помашет ей и напихают тебе в голову все что ты о себе не знал.
P/S/ На голд карту есть козырь платинум карта. )))
 
Реєстрація
16.11.08
Місто
Луганск
Телефон
Samsung Galaxy A30
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Голдами привата не приходилось пользоваться, но я думал, что для голд клиентов и/или платиновых есть отдельные отделения.
 
Реєстрація
12.03.11
Місто
Київ
Телефон
POCO F3
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

NRG, Ато! Я б и сам помахал :).


Stas567, Для платиновых есть. А голдов сейчас развелось как собак.
 

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ / Шахтарське (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

А голдов сейчас развелось как собак.
Голд от Привата так же отличается от настоящей ("до 17-го года") Голды, как гривна разлива 2014-го года от 1996-го. :p
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Абонку никто не платит на самом деле :).
Угу, за мобильную связь тоже никто в стране не платит.
Прекращайте измерять мир своими категориями. По-детски наивно.
 
Реєстрація
08.10.13
Місто
киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Киев- с 16:10 нет СМС подтверждения о входе в приват24.
Вход ч-з перезвоните мне-"Сервис временно недоступен. Попробуйте, пожалуйста, позже...ВЫХОД"

"10" ЧАСОВ!!!-Приват Vivat,--ВЫ Герои!

P/S Набирали с интервалом 10-15 мин...

СМС тест от робота проходят.
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Угу, за мобильную связь тоже никто в стране не платит.
Прекращайте измерять мир своими категориями. По-детски наивно.

В смысле? Есть официально заявленный способ от Привата отключить абонку на карте - занести депо в эквиваленте от 25к грн., хотя бы на 1 мес. После чего абонка отключается навсегда. Можно депозит снять по истечению срока, абонки всё равно уже не будет. То есть, кто хочет, тот абонку отключает. Без хитрых движений и махинаций.
ПС: о категориях не понял.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Seller_USA,
NRG,
Про без очереди я имел ввиду именно к менеджеру, а не в кассу. Махал и не раз, да, народ ворчал, но с голд картами никого не находилось...
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

webivan, в моем отделении народ в очереди к менеджеру порвет любого "хитрого" с любой карточкой, разве что с АК пропустят, хотя бывают такие пенсы, что и это их не остановит.. :D
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Maxxx,
Ну в моем отделении именно бабульки бывают не часто, а так да народ ворчит, но менеджеру делать нечего, обязан принять меня без очереди.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

На практике без очереди только к менеджеру и в кассу в случае обмена валюты или сдачи выручки.
Ни в одном отделении банка на кассах нет ни единого обьявления о преимуществе Голд-карт.
Вопрос к представителю банка-ПОЧЕМУ нет информационных наклеек о внеочередном обслуживании клиентов с ГОЛД-картами,если таковые преимущества имеются?

Seller_USA, добрый день!

В отделениях вне очереди обслуживаются клиенты по депозитам (оформление вклада на любую сумму в любой валюте и их текущее обслуживание) и картам GOLD (оформление и обслуживание). Руководитель отделения должен обеспечить наличие информационной стойки на всех рабочих местах специалистов по обслуживанию клиентов и клиент-менеджера.

Если у Вас есть возможность, просим сообщить нам на [email protected], указав ссылку на отзыв, детали визита в отделение (приблизительное время, адрес) и контактны для связи, чтобы мы могли проанализировать и проработать ситуацию с сотрудниками, во избежание повторения подобного в дальнейшем.
С уважением, ПриватБанк.

Добавлено через 5 минут
Киев- с 16:10 нет СМС подтверждения о входе в приват24.
Вход ч-з перезвоните мне-"Сервис временно недоступен. Попробуйте, пожалуйста, позже...ВЫХОД"

"10" ЧАСОВ!!!-Приват Vivat,--ВЫ Герои!

P/S Набирали с интервалом 10-15 мин...

СМС тест от робота проходят.

yarshur, добрый день!

Интернет-банкинг работает корректно. В большинстве случаев для решения подобного вопроса достаточно очистить кеш и куки Вашего браузера и перезагрузить его. Также для работы в Приват24 рекомендуем Вам использовать браузер Google Chrome. Если после очистки ошибка повторяется, уточните, пожалуйста, на [email protected] Ваш контактный номер, скрин-шот указанной страницы Приват24 и ссылку на это сообщение. Мы проверим информацию и поможем Вам.

С уважением, ПриватБанк.
 
Останнє редагування:

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

чтобы мы могли проанализировать и проработать ситуацию с сотрудниками, во избежание повторения подобного в дальнейшем.

Сотрудники тут не при чем, сами люди в очереди поднимают хай вроде "куда без очереди", "вас тут не стояло", "я раньше пришел", "пропустите бабушку/женщину с беременным ребенком" и т.д., а сотрудники делают все что могут, но часто их явная нехватка (пара человек всего) и отделение перегружено - г.Киев, б.Перова, 40.
 
Реєстрація
08.10.13
Місто
киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

yarshur, добрый день!

Интернет-банкинг работает корректно...
С уважением, ПриватБанк.

О Великий Приват-волшебники "...достаточно очистить кеш и куки Вашего браузера и перезагрузить его. Также для работы в Приват24 рекомендуем Вам использовать браузер Google Chrome..."-До 09:30 все ето вы проделали дистанционно/с моим Хромом/!!!
И СМС пошли.
 

chernyuk

Олимпиадник
Реєстрація
06.06.12
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Предпочтительные пути решения стандартных проблем с П24 и sms от ПБ, отличные от предлагаемых специалистами ПБ.
  • Вместо очистки кеша/куков достаточно перезапустить браузер. Предпочтения в сторону Google Chrome - надуманы.
  • Вместо перегрузки телефона/смартфона достаточно перейти в режим "полёта", затем вернуться в нормальный режим. "Попытаться зарегистрироваться с сети другого оператора, затем вернуться к своему" - только если Вам не приходят никакие sms и не можете совершить звонок.
  • Рекомендация очистить несколько последних sms имеет смысл для простых мобильных телефонов, имеющих малую ёмкость для sms. В случае с Android-смартфоном - можно просто удалить всю ветку с sms от ПБ (обычно большая, на десятки-сотни sms).
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

достаточно очистить кеш и куки Вашего браузера и перезагрузить его
меня уже даже не улыбают, а бесят такие советы техподдержки,
какого рожна я должен удалять все куки в своем браузере, в том числе и нужные мне с других сайтов? почему криворукие программисты сайта не могут сами подчищать за собой куки? может мне еще Винду переустановить???
 
Реєстрація
21.11.10
Місто
Дніпро
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Seller_USA, добрый день!

В отделениях вне очереди обслуживаются клиенты по депозитам (оформление вклада на любую сумму в любой валюте и их текущее обслуживание) и картам GOLD (оформление и обслуживание). Руководитель отделения должен обеспечить наличие информационной стойки на всех рабочих местах специалистов по обслуживанию клиентов и клиент-менеджера.

Если у Вас есть возможность, просим сообщить нам на [email protected], указав ссылку на отзыв, детали визита в отделение (приблизительное время, адрес) и контактны для связи, чтобы мы могли проанализировать и проработать ситуацию с сотрудниками, во избежание повторения подобного в дальнейшем.
С уважением, ПриватБанк.
Именно так и сделал-написал на вышеуказанный адрес всю ситуацию со всеми "паролями и явками"-указано в письме было и адрес отделения,и дата,и время....Одно плохо-реакции НОЛЬ до сих пор...А прошло не мало -практически месяц.Ситуация произошла 7июля в Днепропетровске,в отделении по адресу ул.Половицкая,д.11.У менеджера я был в 14.43, затем он мне указал на очередь в кассу и к кассе я добрался в 15.18-"у меня все ходы записаны" благодаря СМС информированию.Было сказано что вне очереди только сдача выручки и депозиты.А насчет табличек-я не видел никогда и нигде.
Зачем Вы указываете этот эл.адрес ,если письма остаются без ответа и на указанные контактные номера никто не перезванивает?
 
Реєстрація
08.10.13
Місто
киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

меня уже даже не улыбают, а бесят такие советы техподдержки,
какого рожна я должен удалять все куки в своем браузере...

Бесит другое-своего клиента они "берегут",делая его идиотом...
/Опера,Firefox,Хром +приват24мобильн./-Везде "кеш и куки Вашего браузера"...

А уйти некуда.
Печалька.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Чудеса и только!
31 июля в Приват24 в меню депозитов перестали подтягиваться гривневые карты (в т.ч. карта для выплат и вирт. счет). Что примечательно, ещё 30.07 все работало, но 31.07 с окончанием срока существенного депозита карты "внезапно" испарились. Ни пополнить, ни снять.
Поддержка всё видит и обещает починить в течении 24 часов, но пока без толку:dash1:

Добавлено через 2 минуты
Ещё пару месяцев назад пополнял ИТ без комиссии, кинулся сегодня пополнять - в корзине платежей и смс для подтверждения оплаты пришла без комиссии, но по итогу в выписке вылезла комиссия 50коп:(
 
Останнє редагування:
Зверху