«Київстар» — один із лідерів корпоративної соціальної відповідальності

andreff24

Return to Nokia
Реєстрація
14.05.09
Місто
Стаханов
Телефон
Nokia 6.1
Компанія «Київстар» зайняла друге місце в рейтингу соціально відповідальних компаній по версії журналу «ГVардія», а також перше місце в категорії «Сфера послуг» цього ж рейтингу.

Рейтинг складався на підставі аналізу анкет 43 українських та міжнародних компаній, наданих редакції журналу «ГVардія», публічних соціальних звітів, а також незалежних оцінок експертів. У категорії «Сфера послуг» не брав участі фінансовий сектор, для якого був складений окремий рейтинг.

Експерти відзначили, що компанія «Київстар» — серед небагатьох учасників, що надали дані не лише за об’ємом соціальних інвестицій, а і детальну інформацію про витрати. Окрім цього, компанія стала лідером за рівнем відкритості та системністю політики КСВ.

Керівник проекту «ГVардія» ВД «Галицькі контракти» Олеся ХОШОБІНА:

Результати дослідження журналу "ГVардія«показали: українські компанії-лідери КСВ розуміють, що відповідальне ведення бізнесу дає можливість працювати «на перспективу» — допомагає налагодити конструктивні відносини зі співробітниками, партнерами і клієнтами, підсилює можливість виходу на міжнародні ринки. Така відповідальна позиція українських компаній має бути відзначеною та оціненою суспільством і державою.

Керівник департаменту з корпоративних зв’язків «Київстар» Жанна РЕВНОВА:

Соціальна відповідальність для „Київстар“ — спосіб ведення бізнесу, при якому забезпечується гармонійний розвиток компанії з урахуванням інтересів суспільства. Реалізовуючи стратегію КСВ, ми націлені на те, щоб зробити свій внесок у соціальний та економічний розвиток нашої країни. Такий бізнес-підхід відповідає корпоративному баченню „Київстар“ — бути найкращою компанією України, гідною найвищої довіри.

Узято звідсіля
 
Зверху