«911» по-вінницьки

necovi4

Житель
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Киев
Телефон
OnePlus 7 Pro
Національний мобільний оператор «Київстар» спільно з головним управлінням Міністерства з надзвичайних ситуацій у Вінницькій області, виконкомом Вінницької міської ради й міським центром соціальних служб сім'ї, дітей та молоді завершили реалізацію проекту «Почуй мене!», основна мета якого - допомога людям з вадами слуху й мовлення в екстрених випадках. Проект став невід'ємною частиною широкомасштабної соціальної ініціативи компанії «Київстар» «Для людей, для країни!».

Минулого четверга як заключний етап цього проекту відбувся запуск послуги виклику пожежної служби за допомогою SMS-пoвідомлень. Дещо раніше - протягом 2007-2008 років - жителі м. Вінниці й області, котрі мають проблеми зі слухом і мовленням та включені до відповідної бази даних, вже отримали можливість у такий спосіб викликати служби «02», «03» та «04».

У процесі втілення в життя цього соціального проекту були встановлені технічні й програмні засоби, забезпечена комутація й транслювання повідомлень до центру операторської підтримки на відповідно виділений спеціальний номер. Таким чином, відправивши на нього SMS, люди з вадами слуху й мовлення зможуть викликати пожежників без сторонньої допомоги, адже диспетчер пожежної служби всю необхідну інформацію - аж до місця перебування абонента, котрий надіслав SMS-повідомлення.
Спеціалісти пожежної служби створюють шаблон SMS-повідомлення для спрощення механізму виклику. Формується база даних людей з вадами слуху й мовлення (адреса, діагноз тощо). Абонент відправляє з мобільного телефону повідомлення на спеціальний номер. А пожежна служба, отримуючи виклик, направляє команду за вказаною в базі даних адресою (якщо абонент перебуває за іншою адресою, він вказує її в тексті SMS-повідомлення).

Як повідомив начальник головного управління МНС України у Вінницькій області генерал-майор служби цивільного захисту Ігор Рихліць-кий, протягом 2009 року в обласному центрі буде завершене встановлення обладнання й програмного забезпечення, котре надасть громадянам можливість повідомляти про будь-які ситуації за єдиним номером «112» (він, до речі, єдиний і для всіх країн Європи й використовується аналогічно номеру «911» у Сполучених Штатах). До бази даних нині включені 90 чоловік, а вінничан, котрі мають проблеми зі слухом та мовленням - приблизно півтисячі. Для всіх них програма відкрита, щоб долучитися до неї, варто звернутися до Вінницького міського центру соціальних служб сім'ї, дітей та молоді. Це ж рекомендують і представники громадського об'єднання «Паросток», висловлюючи щиру вдячність міській раді, компанії «Київстар» і головному управлінню МНС у Вінницькій області за надану інвалідам можливість відчувати себе повноправними членами суспільства.
Вінниця стала першим містом України, де такий проект запрацював, хоча спроби втілити щось подібне були і в інших обласних центрах. Що ж, нехай тепер приїздять до нас по досвід - вінничани охоче ним поділяться. Це ж -для людей, для країни!


Издание: Вінницька газета
Авторы: Ковтонюк Іван
 
Зверху