Альфа Банк

  • Автор теми kori
  • Дата створення

allaliu

Известный пользователь
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Та не, в этот раз будет джек-пот: сначала забанят банки-доноры, а уж потом Альфа своих санкций подкинет. За одну акцию сразу все банки ряды свинорылов подчистят ;)
За что ? За 50к воздуха в месяц ?
 

Priser

Известный пользователь
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Та не, в этот раз будет джек-пот: сначала забанят банки-доноры, а уж потом Альфа своих санкций подкинет. За одну акцию сразу все банки ряды свинорылов подчистят ;)
За что ? За 50к в месяц ?
Это даже не слёзы, это просто ничто
Дело не в сумме, а в том, что ты - свинорыл :) "Кассиров АТБ" тоже не за милионные обороты банили, вообще-то.
 

MASolomko

Да трам же тарарам!
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорськ
Телефон
LG V30S+ ThinQ
Alfa-Bank, зворотній зв'язок щодо дистанційно оформлення пакету послуг "Whe" через Sense.

Те, що описано у статті, пройшло без проблем :)
На адресу електронної пошти отримав документи щодо оформлення документів:
  • текст листа дуже короткий
    прийшло "Шановний Клієнт! Надсилаємо Вам пакет документів щодо оформлення пакету послуг."
    а можна написати так:
    Шановний Клієнт!
    Дякуємо за оформлення пакету послуг "White" в цифровому банку. Надсилаємо Вам пакет документів щодо оформлення пакету послуг. Нижче наводимо основні моменти.
    1 Для поповнення рахунку використовуйте наступні реквізити...
    2 До пакету додані наступні картки... Вам залишилося їх активувати й встановити ПІН //можна вказати їх переваги//
    3 Нагадати, що в місяці оформлення пакету, не потрібно виконувати умови безкоштовності. Зазначити умови
    4 Для отримання сповіщень необхідно підключити за карткою Альфа-Чек.
    З повагою, Алла )))
  • у пакеті документів бачу тільки підпис голови правління банку, інші місця для підпису пусті. Ви хоч би на тих місяцях намалювали серійні номери КЕП //несерйозно//
  • у пакеті документів є "Оферта на укладання Угоди про обслуговування Платіжних карток" екземпляр для банку -- хрестик поставити й через Sense передати? :D
Підключення SMS був той ще квест. Головна сторінка МАБ не працювала, Alfa-Mobile те ж не зміг. Sense зміг, але все одно трохи заплутано.

Чомусь Sense в історії подій не відображає операції за пакетною карткою (у фільтрах рахунку немає White). У той же час Alfa-Mobile з цим справляється за раз.
 

allaliu

Известный пользователь
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Чем объяснить такую ситуацию. Человек сменил телефон, скачал на новом телефоне оба приложения. В Альфамобайл зайти не даёт, зато в Сенс с тем же логином и паролем-пожалуйста (неправильный ввод данных-исключен, всё делалось внимательно).
 

pavel_good

Венки-террористы
Реєстрація
11.11.08
Місто
Запорожская область
Телефон
HTC Hero
У мене картка Комфорт.

Якщо її поповнити карткою іншого банку через Сенс та в той же день відправити кошти СЕПом, чи буде технічний овердрафт та штрафні відсотки ?
 
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ
Телефон
Samsung S8 + Xiaomi Mi Max 2

JKL

Активный пользователь
Реєстрація
13.12.17
Місто
Киев
- Максимальна сума на одного клієнта - 500 бонусів у період акції.
Alfa-Bank подскажите, эти 500 орехов входят в общий месячный лимит 1000 орехов ? Или начисляется сверх этого лимита?
Уточнення: "не більше 500 Бонусів протягом одного розрахункового періоду, вказаного в п. 4.4. Правил, незалежно від суми поповнення". Тобто за період акції 500 × 4 = 2,000грн, за умови, що Альфа не закінчить акцію достроково...
Дивно... я написала пост з відповіддю і посиланням на пункт правил. Після того ще дві сторінки народ ставить одне й те саме питання й мусолять хто там вибачився чи зауважив...

От мені цікаво, люди взагалі не читають останні сторінки, щоб побачити може вже є відповіді на їхні питання? Чи то просто мої пости не відображаються?
 

avkiev

Известный пользователь
Реєстрація
02.10.15
Місто
Киев
Справедливости ради - офпред сначала ответила неправильно, чем и внесла путаницу.
Но потом быстро исправила, молодец
 

Alfa-Bank

Активный пользователь
Реєстрація
11.12.18
Місто
Киев
Alfa-Bank, зворотній зв'язок щодо дистанційно оформлення пакету послуг "Whe" через Sense.

Те, що описано у статті, пройшло без проблем :)
На адресу електронної пошти отримав документи щодо оформлення документів:
  • текст листа дуже короткий
    прийшло "Шановний Клієнт! Надсилаємо Вам пакет документів щодо оформлення пакету послуг."
    а можна написати так:
    Шановний Клієнт!
    Дякуємо за оформлення пакету послуг "White" в цифровому банку. Надсилаємо Вам пакет документів щодо оформлення пакету послуг. Нижче наводимо основні моменти.
    1 Для поповнення рахунку використовуйте наступні реквізити...
    2 До пакету додані наступні картки... Вам залишилося їх активувати й встановити ПІН //можна вказати їх переваги//
    3 Нагадати, що в місяці оформлення пакету, не потрібно виконувати умови безкоштовності. Зазначити умови
    4 Для отримання сповіщень необхідно підключити за карткою Альфа-Чек.
    З повагою, Алла )))
  • у пакеті документів бачу тільки підпис голови правління банку, інші місця для підпису пусті. Ви хоч би на тих місяцях намалювали серійні номери КЕП //несерйозно//
  • у пакеті документів є "Оферта на укладання Угоди про обслуговування Платіжних карток" екземпляр для банку -- хрестик поставити й через Sense передати? :D
Підключення SMS був той ще квест. Головна сторінка МАБ не працювала, Alfa-Mobile те ж не зміг. Sense зміг, але все одно трохи заплутано.

Чомусь Sense в історії подій не відображає операції за пакетною карткою (у фільтрах рахунку немає White). У той же час Alfa-Mobile з цим справляється за раз.
Доброго дня. Дякуємо за зворотній зв’язок. Раді, що відтепер ви відкрили для себе ще і переваги користування ПакетомJ Подумаємо над вашими коментарями.

Чомусь Sense в історії подій не відображає операції за пакетною карткою (у фільтрах рахунку немає White). У той же час Alfa-Mobile з цим справляється за раз.

Якщо можна, то дайте більше деталей. Які саме операції не відображаються? Які фільтри використовуєте?
Post automatically merged:

Чем объяснить такую ситуацию. Человек сменил телефон, скачал на новом телефоне оба приложения. В Альфамобайл зайти не даёт, зато в Сенс с тем же логином и паролем-пожалуйста (неправильный ввод данных-исключен, всё делалось внимательно).
Доброго дня. Для входу в Сенс немає логіну і паролю, там інші дані для ідентифікації. Раніше Мобайлом клієнт користувався?
 

MASolomko

Да трам же тарарам!
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорськ
Телефон
LG V30S+ ThinQ
Які саме операції не відображаються?
Поповнення рахунку через застосунок Sense, переказ за IBAN, переказ P2P через інші служби.

Які фільтри використовуєте?
Ніякі. Я навіть скидав їх.

Наступного дня усе стало відображатися.
Я писав вище, що у фільтрах немає можливості відфільтрувати за White, — виходить, що в день оформлення рахунку Sense не відображає події за ним. Спартанці вони ж такі )))

ps І зробіть щось зі скрінами. Заколебали своєю забороною (чомусь такою фігнею страждаєте тільки ви*). Хоча б на деяких екранах дозволили чи тумблер зробіть...

* У порівнянні з 11 банками.
 

allaliu

Известный пользователь
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Alfa-Bank, зворотній зв'язок щодо дистанційно оформлення пакету послуг "Whe" через Sense.

Те, що описано у статті, пройшло без проблем :)
На адресу електронної пошти отримав документи щодо оформлення документів:
  • текст листа дуже короткий
    прийшло "Шановний Клієнт! Надсилаємо Вам пакет документів щодо оформлення пакету послуг."
    а можна написати так:
    Шановний Клієнт!
    Дякуємо за оформлення пакету послуг "White" в цифровому банку. Надсилаємо Вам пакет документів щодо оформлення пакету послуг. Нижче наводимо основні моменти.
    1 Для поповнення рахунку використовуйте наступні реквізити...
    2 До пакету додані наступні картки... Вам залишилося їх активувати й встановити ПІН //можна вказати їх переваги//
    3 Нагадати, що в місяці оформлення пакету, не потрібно виконувати умови безкоштовності. Зазначити умови
    4 Для отримання сповіщень необхідно підключити за карткою Альфа-Чек.
    З повагою, Алла )))
  • у пакеті документів бачу тільки підпис голови правління банку, інші місця для підпису пусті. Ви хоч би на тих місяцях намалювали серійні номери КЕП //несерйозно//
  • у пакеті документів є "Оферта на укладання Угоди про обслуговування Платіжних карток" екземпляр для банку -- хрестик поставити й через Sense передати? :D
Підключення SMS був той ще квест. Головна сторінка МАБ не працювала, Alfa-Mobile те ж не зміг. Sense зміг, але все одно трохи заплутано.

Чомусь Sense в історії подій не відображає операції за пакетною карткою (у фільтрах рахунку немає White). У той же час Alfa-Mobile з цим справляється за раз.
Доброго дня. Дякуємо за зворотній зв’язок. Раді, що відтепер ви відкрили для себе ще і переваги користування ПакетомJ Подумаємо над вашими коментарями.

Чомусь Sense в історії подій не відображає операції за пакетною карткою (у фільтрах рахунку немає White). У той же час Alfa-Mobile з цим справляється за раз.

Якщо можна, то дайте більше деталей. Які саме операції не відображаються? Які фільтри використовуєте?
Post automatically merged:

Чем объяснить такую ситуацию. Человек сменил телефон, скачал на новом телефоне оба приложения. В Альфамобайл зайти не даёт, зато в Сенс с тем же логином и паролем-пожалуйста (неправильный ввод данных-исключен, всё делалось внимательно).
Доброго дня. Для входу в Сенс немає логіну і паролю, там інші дані для ідентифікації. Раніше Мобайлом клієнт користувався?
Да, пользовался Мобайлом. Сменил устройство, скачал приложение, но зайти по своим данным не даёт.
 

Alfa-Bank

Активный пользователь
Реєстрація
11.12.18
Місто
Киев
Ніякі. Я навіть скидав їх.

Наступного дня усе стало відображатися.
Я писав вище, що у фільтрах немає можливості відфільтрувати за White, — виходить, що в день оформлення рахунку Sense не відображає події за ним. Спартанці вони ж такі )))

ps І зробіть щось зі скрінами. Заколебали своєю забороною (чомусь такою фігнею страждаєте тільки ви*). Хоча б на деяких екранах дозволили чи тумблер зробіть...

* У порівнянні з 11 банками.
Дякую за уточнення. Можливо, інформація не встигла обновитись( Скрини додаток забороняє робити при встановленні на пристрій програм відділеного доступу (Це вимога СБ).
Post automatically merged:

Да, пользовался Мобайлом. Сменил устройство, скачал приложение, но зайти по своим данным не даёт.
Щоб не гадати, рекомендуйте, будь ласка, клієнту звернутися у чат підтримки або на гарячу лінію, щоб спеціалісти перевірили.
 

MASolomko

Да трам же тарарам!
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорськ
Телефон
LG V30S+ ThinQ
Можливо, інформація не встигла обновитись(
Ну так треба ж якось це виправити ) Ви ж ідіте в online 😃 Я про баг повідомив.

Скрини додаток забороняє робити при встановленні на пристрій програм відділеного доступу (Це вимога СБ).
Я можу написати офіційний лист до банку, що ризики беру на себе, а дайте мені скріни робити. Ви мені дозволите? 😆
Добре, хоч вірите моїм словам, що у вас щось не працює.

Хтось ці скріни дало зробити.
На першому скріні є пустий рядок. На другому скріні — чомусь немає вашого значка застосунку. Й можна мені інформацію в PUSH-повідомленнях писати кирилицею? Я не проти латинки, але хоча б використовували транслітерацію, яку застосовують при випуску закордонних паспортів.
Sense 1.4.0, Android 8.0, LG H930DS.

Й ще. У суботу система заблокувала картку для оплати в Інтернеті, через чат прийняли заявку на розблокування. Це якійсь час мене будуть блокувати картку на подібних операціях, а потім знову чи як?
І чому цей стан блокування не відображається в застосунку Sense SuperApp?
 

Вкладення

  • Screenshot_2021-06-11-21-49-15~3.png
    Screenshot_2021-06-11-21-49-15~3.png
    93.6 КБ · Перегляди: 20
  • Screenshot_2021-06-11-23-26-52~3.png
    Screenshot_2021-06-11-23-26-52~3.png
    39.6 КБ · Перегляди: 20

Alfa-Bank

Активный пользователь
Реєстрація
11.12.18
Місто
Киев
Можливо, інформація не встигла обновитись(
Ну так треба ж якось це виправити ) Ви ж ідіте в online 😃 Я про баг повідомив.

Скрини додаток забороняє робити при встановленні на пристрій програм відділеного доступу (Це вимога СБ).
Я можу написати офіційний лист до банку, що ризики беру на себе, а дайте мені скріни робити. Ви мені дозволите? 😆
Добре, хоч вірите моїм словам, що у вас щось не працює.

Хтось ці скріни дало зробити.
На першому скріні є пустий рядок. На другому скріні — чомусь немає вашого значка застосунку. Й можна мені інформацію в PUSH-повідомленнях писати кирилицею? Я не проти латинки, але хоча б використовували транслітерацію, яку застосовують при випуску закордонних паспортів.
Sense 1.4.0, Android 8.0, LG H930DS.

Й ще. У суботу система заблокувала картку для оплати в Інтернеті, через чат прийняли заявку на розблокування. Це якійсь час мене будуть блокувати картку на подібних операціях, а потім знову чи як?
І чому цей стан блокування не відображається в застосунку Sense SuperApp?
Дуже просимо наступного разу повідомляти про подібні баги (як наприклад, відсутність операцій) онлайн у чат підтримки, що ми могли перевірити що не так більш оперативно.
Сам додаток забороняє робити скрини, тому ніякий лист тут не допоможе. Окремо по клієнту щось у додатку змінити немає можливості.
Інформацію щодо пустого рядка та відсутності значка додатку передала на розгляд. Текст повідомлень налаштування дозволяють відправляти лише латиницею.
Правили блокування картки СБ не розголошуються. В даному випадку блокується не пластик, а спрацьовує відхилення транзакцій, тому додаток таке блокування не відображає.
 
  • Like
Реакції: webb

MASolomko

Да трам же тарарам!
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорськ
Телефон
LG V30S+ ThinQ
Дуже просимо наступного разу повідомляти про подібні баги (як наприклад, відсутність операцій) онлайн у чат підтримки, що ми могли перевірити що не так більш оперативно.
Й перше, що ви запросите, -- скрін. :)
У спортанців є ж можливість перевірити цей кейс.

Сам додаток забороняє робити скрини, тому ніякий лист тут не допоможе. Окремо по клієнту щось у додатку змінити немає можливості.
Тобто я можу написати листа, щоб за карткою відключити фрод-контроль чи що там у вас, але я ніяк не можу прийняти ризики на себе й відключити це. Логіка...

В даному випадку блокується не пластик, а спрацьовує відхилення транзакцій
Мені в чаті співробітник підтримки заявив, що картка заблокована. Коли я зауважив, що у статусі картки пище "активна", то мені повторили "картка заблокована для операцій в Інтернеті". І Ви мені ще чат відправляєте щодо проблеми невідображення операцій рахунку в "Історії подій"... :cautious:

Правили блокування картки СБ не розголошуються.
Ви мені краще скажіть, готувати мені заяву на цю картку, щоб подібного не було? Якщо так, то можна її відправити електронним зверненням? :) Подібні операції у мене будуть щонайменше до жовтня включно.
 

avkiev

Известный пользователь
Реєстрація
02.10.15
Місто
Киев
Аксиома: чтоб нормально пользоваться аллой - нужно отключить антифрод.
Ну, или после каждой операции быть готовым к локу
 

Alfa-Bank

Активный пользователь
Реєстрація
11.12.18
Місто
Киев
Й перше, що ви запросите, -- скрін. :)
У спортанців є ж можливість перевірити цей кейс.
Перевіряють згідно ваших даних. Але краще аналізувати поки проблема існує. Всі запити щодо непрацездатності, багів і т.п. передаються однаково, якщо немає можливості зробити скрин, потрібно просто це вказати.
Тобто я можу написати листа, щоб за карткою відключити фрод-контроль чи що там у вас, але я ніяк не можу прийняти ризики на себе й відключити це. Логіка...
Окремо по клієнту щось у додатку змінити немає можливості.
Мені в чаті співробітник підтримки заявив, що картка заблокована. Коли я зауважив, що у статусі картки пище "активна", то мені повторили "картка заблокована для операцій в Інтернеті". І Ви мені ще чат відправляєте щодо проблеми невідображення операцій рахунку в "Історії подій"... :cautious:
Додаток відображає лише блокування пластику. В інших випадках, краще уточнювати інформацію у підтримки.
Ви мені краще скажіть, готувати мені заяву на цю картку, щоб подібного не було? Якщо так, то можна її відправити електронним зверненням? :) Подібні операції у мене будуть щонайменше до жовтня включно.
Правила фрод-моніторингу не розголошуються.
 
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ
Телефон
Samsung S8 + Xiaomi Mi Max 2
Коли зроблять, щоби в сенсі повнісю відображалися назва продуктів, а не "Кредитна карта "Альф", "World Debit Masterca"?
Xiaomi Mi Max 2. Версія 1.4.0 (84)
 

MASolomko

Да трам же тарарам!
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорськ
Телефон
LG V30S+ ThinQ
Правила фрод-моніторингу не розголошуються.
Й не надо. Мені тільки треба знати треба писати мені заяву, щоб за цією карткою відключили фрод чи ні. Забирати власні кошти через P2P іншими службами я буду й до жовтня точно :)

Додаток відображає лише блокування пластику.
Я очікував більше від вашого застосунку. Приберіть із його назви "Super".
 

Alfa-Bank

Активный пользователь
Реєстрація
11.12.18
Місто
Киев
Коли зроблять, щоби в сенсі повнісю відображалися назва продуктів, а не "Кредитна карта "Альф", "World Debit Masterca"?
Xiaomi Mi Max 2. Версія 1.4.0 (84)
Доброго дня. Для назви продукту передбачена обмежена кількість символів. Тому потрібно змінити назву на коротшу.
 
Зверху