Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
sense bank
sensebank.com.ua || ✎ База знань
0 (800) 50-20-50 по Україні, +380 (44) 298-8000 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання, [email protected] електронні звернення
↪ онлайн-підтримка: Facebook Messages, Telegram, Viber viber://pa?chatURI=sensebankbot
iNET-банкінґ my.sensebank.com.ua My Sense Bank (ex МАБ) | Sense SuperApp мобільні застосунки
— — —
☝️ Представник банку — Sense Bank
 
Причина: прибрано інфу про 3344
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Та не, в этот раз будет джек-пот: сначала забанят банки-доноры, а уж потом Альфа своих санкций подкинет. За одну акцию сразу все банки ряды свинорылов подчистят ;)
За что ? За 50к воздуха в месяц ?
 

Priser

Все буде Україна!
Реєстрація
13.10.08
Місто
Павлоград
Телефон
Samsung S10e, Snapdragon
Та не, в этот раз будет джек-пот: сначала забанят банки-доноры, а уж потом Альфа своих санкций подкинет. За одну акцию сразу все банки ряды свинорылов подчистят ;)
За что ? За 50к в месяц ?
Это даже не слёзы, это просто ничто
Дело не в сумме, а в том, что ты - свинорыл :) "Кассиров АТБ" тоже не за милионные обороты банили, вообще-то.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Alfa-Bank, зворотній зв'язок щодо дистанційно оформлення пакету послуг "Whe" через Sense.

Те, що описано у статті, пройшло без проблем :)
На адресу електронної пошти отримав документи щодо оформлення документів:
  • текст листа дуже короткий
    прийшло "Шановний Клієнт! Надсилаємо Вам пакет документів щодо оформлення пакету послуг."
    а можна написати так:
    Шановний Клієнт!
    Дякуємо за оформлення пакету послуг "White" в цифровому банку. Надсилаємо Вам пакет документів щодо оформлення пакету послуг. Нижче наводимо основні моменти.
    1 Для поповнення рахунку використовуйте наступні реквізити...
    2 До пакету додані наступні картки... Вам залишилося їх активувати й встановити ПІН //можна вказати їх переваги//
    3 Нагадати, що в місяці оформлення пакету, не потрібно виконувати умови безкоштовності. Зазначити умови
    4 Для отримання сповіщень необхідно підключити за карткою Альфа-Чек.
    З повагою, Алла )))
  • у пакеті документів бачу тільки підпис голови правління банку, інші місця для підпису пусті. Ви хоч би на тих місяцях намалювали серійні номери КЕП //несерйозно//
  • у пакеті документів є "Оферта на укладання Угоди про обслуговування Платіжних карток" екземпляр для банку -- хрестик поставити й через Sense передати? :D
Підключення SMS був той ще квест. Головна сторінка МАБ не працювала, Alfa-Mobile те ж не зміг. Sense зміг, але все одно трохи заплутано.

Чомусь Sense в історії подій не відображає операції за пакетною карткою (у фільтрах рахунку немає White). У той же час Alfa-Mobile з цим справляється за раз.
 
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Чем объяснить такую ситуацию. Человек сменил телефон, скачал на новом телефоне оба приложения. В Альфамобайл зайти не даёт, зато в Сенс с тем же логином и паролем-пожалуйста (неправильный ввод данных-исключен, всё делалось внимательно).
 

pavel_good

Венки-террористы
Реєстрація
11.11.08
Місто
Запорожская область
Телефон
HTC Hero
У мене картка Комфорт.

Якщо її поповнити карткою іншого банку через Сенс та в той же день відправити кошти СЕПом, чи буде технічний овердрафт та штрафні відсотки ?
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8

JKL

Реєстрація
13.12.17
Місто
Киев
- Максимальна сума на одного клієнта - 500 бонусів у період акції.
Alfa-Bank подскажите, эти 500 орехов входят в общий месячный лимит 1000 орехов ? Или начисляется сверх этого лимита?
Уточнення: "не більше 500 Бонусів протягом одного розрахункового періоду, вказаного в п. 4.4. Правил, незалежно від суми поповнення". Тобто за період акції 500 × 4 = 2,000грн, за умови, що Альфа не закінчить акцію достроково...
Дивно... я написала пост з відповіддю і посиланням на пункт правил. Після того ще дві сторінки народ ставить одне й те саме питання й мусолять хто там вибачився чи зауважив...

От мені цікаво, люди взагалі не читають останні сторінки, щоб побачити може вже є відповіді на їхні питання? Чи то просто мої пости не відображаються?
 
Реєстрація
02.10.15
Місто
Киев
Справедливости ради - офпред сначала ответила неправильно, чем и внесла путаницу.
Но потом быстро исправила, молодец
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Alfa-Bank, зворотній зв'язок щодо дистанційно оформлення пакету послуг "Whe" через Sense.

Те, що описано у статті, пройшло без проблем :)
На адресу електронної пошти отримав документи щодо оформлення документів:
  • текст листа дуже короткий
    прийшло "Шановний Клієнт! Надсилаємо Вам пакет документів щодо оформлення пакету послуг."
    а можна написати так:
    Шановний Клієнт!
    Дякуємо за оформлення пакету послуг "White" в цифровому банку. Надсилаємо Вам пакет документів щодо оформлення пакету послуг. Нижче наводимо основні моменти.
    1 Для поповнення рахунку використовуйте наступні реквізити...
    2 До пакету додані наступні картки... Вам залишилося їх активувати й встановити ПІН //можна вказати їх переваги//
    3 Нагадати, що в місяці оформлення пакету, не потрібно виконувати умови безкоштовності. Зазначити умови
    4 Для отримання сповіщень необхідно підключити за карткою Альфа-Чек.
    З повагою, Алла )))
  • у пакеті документів бачу тільки підпис голови правління банку, інші місця для підпису пусті. Ви хоч би на тих місяцях намалювали серійні номери КЕП //несерйозно//
  • у пакеті документів є "Оферта на укладання Угоди про обслуговування Платіжних карток" екземпляр для банку -- хрестик поставити й через Sense передати? :D
Підключення SMS був той ще квест. Головна сторінка МАБ не працювала, Alfa-Mobile те ж не зміг. Sense зміг, але все одно трохи заплутано.

Чомусь Sense в історії подій не відображає операції за пакетною карткою (у фільтрах рахунку немає White). У той же час Alfa-Mobile з цим справляється за раз.
Доброго дня. Дякуємо за зворотній зв’язок. Раді, що відтепер ви відкрили для себе ще і переваги користування ПакетомJ Подумаємо над вашими коментарями.

Чомусь Sense в історії подій не відображає операції за пакетною карткою (у фільтрах рахунку немає White). У той же час Alfa-Mobile з цим справляється за раз.

Якщо можна, то дайте більше деталей. Які саме операції не відображаються? Які фільтри використовуєте?
Post automatically merged:

Чем объяснить такую ситуацию. Человек сменил телефон, скачал на новом телефоне оба приложения. В Альфамобайл зайти не даёт, зато в Сенс с тем же логином и паролем-пожалуйста (неправильный ввод данных-исключен, всё делалось внимательно).
Доброго дня. Для входу в Сенс немає логіну і паролю, там інші дані для ідентифікації. Раніше Мобайлом клієнт користувався?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Які саме операції не відображаються?
Поповнення рахунку через застосунок Sense, переказ за IBAN, переказ P2P через інші служби.

Які фільтри використовуєте?
Ніякі. Я навіть скидав їх.

Наступного дня усе стало відображатися.
Я писав вище, що у фільтрах немає можливості відфільтрувати за White, — виходить, що в день оформлення рахунку Sense не відображає події за ним. Спартанці вони ж такі )))

ps І зробіть щось зі скрінами. Заколебали своєю забороною (чомусь такою фігнею страждаєте тільки ви*). Хоча б на деяких екранах дозволили чи тумблер зробіть...

* У порівнянні з 11 банками.
 
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Alfa-Bank, зворотній зв'язок щодо дистанційно оформлення пакету послуг "Whe" через Sense.

Те, що описано у статті, пройшло без проблем :)
На адресу електронної пошти отримав документи щодо оформлення документів:
  • текст листа дуже короткий
    прийшло "Шановний Клієнт! Надсилаємо Вам пакет документів щодо оформлення пакету послуг."
    а можна написати так:
    Шановний Клієнт!
    Дякуємо за оформлення пакету послуг "White" в цифровому банку. Надсилаємо Вам пакет документів щодо оформлення пакету послуг. Нижче наводимо основні моменти.
    1 Для поповнення рахунку використовуйте наступні реквізити...
    2 До пакету додані наступні картки... Вам залишилося їх активувати й встановити ПІН //можна вказати їх переваги//
    3 Нагадати, що в місяці оформлення пакету, не потрібно виконувати умови безкоштовності. Зазначити умови
    4 Для отримання сповіщень необхідно підключити за карткою Альфа-Чек.
    З повагою, Алла )))
  • у пакеті документів бачу тільки підпис голови правління банку, інші місця для підпису пусті. Ви хоч би на тих місяцях намалювали серійні номери КЕП //несерйозно//
  • у пакеті документів є "Оферта на укладання Угоди про обслуговування Платіжних карток" екземпляр для банку -- хрестик поставити й через Sense передати? :D
Підключення SMS був той ще квест. Головна сторінка МАБ не працювала, Alfa-Mobile те ж не зміг. Sense зміг, але все одно трохи заплутано.

Чомусь Sense в історії подій не відображає операції за пакетною карткою (у фільтрах рахунку немає White). У той же час Alfa-Mobile з цим справляється за раз.
Доброго дня. Дякуємо за зворотній зв’язок. Раді, що відтепер ви відкрили для себе ще і переваги користування ПакетомJ Подумаємо над вашими коментарями.

Чомусь Sense в історії подій не відображає операції за пакетною карткою (у фільтрах рахунку немає White). У той же час Alfa-Mobile з цим справляється за раз.

Якщо можна, то дайте більше деталей. Які саме операції не відображаються? Які фільтри використовуєте?
Post automatically merged:

Чем объяснить такую ситуацию. Человек сменил телефон, скачал на новом телефоне оба приложения. В Альфамобайл зайти не даёт, зато в Сенс с тем же логином и паролем-пожалуйста (неправильный ввод данных-исключен, всё делалось внимательно).
Доброго дня. Для входу в Сенс немає логіну і паролю, там інші дані для ідентифікації. Раніше Мобайлом клієнт користувався?
Да, пользовался Мобайлом. Сменил устройство, скачал приложение, но зайти по своим данным не даёт.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Ніякі. Я навіть скидав їх.

Наступного дня усе стало відображатися.
Я писав вище, що у фільтрах немає можливості відфільтрувати за White, — виходить, що в день оформлення рахунку Sense не відображає події за ним. Спартанці вони ж такі )))

ps І зробіть щось зі скрінами. Заколебали своєю забороною (чомусь такою фігнею страждаєте тільки ви*). Хоча б на деяких екранах дозволили чи тумблер зробіть...

* У порівнянні з 11 банками.
Дякую за уточнення. Можливо, інформація не встигла обновитись( Скрини додаток забороняє робити при встановленні на пристрій програм відділеного доступу (Це вимога СБ).
Post automatically merged:

Да, пользовался Мобайлом. Сменил устройство, скачал приложение, но зайти по своим данным не даёт.
Щоб не гадати, рекомендуйте, будь ласка, клієнту звернутися у чат підтримки або на гарячу лінію, щоб спеціалісти перевірили.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Можливо, інформація не встигла обновитись(
Ну так треба ж якось це виправити ) Ви ж ідіте в online 😃 Я про баг повідомив.

Скрини додаток забороняє робити при встановленні на пристрій програм відділеного доступу (Це вимога СБ).
Я можу написати офіційний лист до банку, що ризики беру на себе, а дайте мені скріни робити. Ви мені дозволите? 😆
Добре, хоч вірите моїм словам, що у вас щось не працює.

Хтось ці скріни дало зробити.
На першому скріні є пустий рядок. На другому скріні — чомусь немає вашого значка застосунку. Й можна мені інформацію в PUSH-повідомленнях писати кирилицею? Я не проти латинки, але хоча б використовували транслітерацію, яку застосовують при випуску закордонних паспортів.
Sense 1.4.0, Android 8.0, LG H930DS.

Й ще. У суботу система заблокувала картку для оплати в Інтернеті, через чат прийняли заявку на розблокування. Це якійсь час мене будуть блокувати картку на подібних операціях, а потім знову чи як?
І чому цей стан блокування не відображається в застосунку Sense SuperApp?
 

Вкладення

  • Screenshot_2021-06-11-21-49-15~3.png
    Screenshot_2021-06-11-21-49-15~3.png
    93.6 КБ · Перегляди: 21
  • Screenshot_2021-06-11-23-26-52~3.png
    Screenshot_2021-06-11-23-26-52~3.png
    39.6 КБ · Перегляди: 21

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Можливо, інформація не встигла обновитись(
Ну так треба ж якось це виправити ) Ви ж ідіте в online 😃 Я про баг повідомив.

Скрини додаток забороняє робити при встановленні на пристрій програм відділеного доступу (Це вимога СБ).
Я можу написати офіційний лист до банку, що ризики беру на себе, а дайте мені скріни робити. Ви мені дозволите? 😆
Добре, хоч вірите моїм словам, що у вас щось не працює.

Хтось ці скріни дало зробити.
На першому скріні є пустий рядок. На другому скріні — чомусь немає вашого значка застосунку. Й можна мені інформацію в PUSH-повідомленнях писати кирилицею? Я не проти латинки, але хоча б використовували транслітерацію, яку застосовують при випуску закордонних паспортів.
Sense 1.4.0, Android 8.0, LG H930DS.

Й ще. У суботу система заблокувала картку для оплати в Інтернеті, через чат прийняли заявку на розблокування. Це якійсь час мене будуть блокувати картку на подібних операціях, а потім знову чи як?
І чому цей стан блокування не відображається в застосунку Sense SuperApp?
Дуже просимо наступного разу повідомляти про подібні баги (як наприклад, відсутність операцій) онлайн у чат підтримки, що ми могли перевірити що не так більш оперативно.
Сам додаток забороняє робити скрини, тому ніякий лист тут не допоможе. Окремо по клієнту щось у додатку змінити немає можливості.
Інформацію щодо пустого рядка та відсутності значка додатку передала на розгляд. Текст повідомлень налаштування дозволяють відправляти лише латиницею.
Правили блокування картки СБ не розголошуються. В даному випадку блокується не пластик, а спрацьовує відхилення транзакцій, тому додаток таке блокування не відображає.
 
  • Like
Реакції: webb

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Дуже просимо наступного разу повідомляти про подібні баги (як наприклад, відсутність операцій) онлайн у чат підтримки, що ми могли перевірити що не так більш оперативно.
Й перше, що ви запросите, -- скрін. :)
У спортанців є ж можливість перевірити цей кейс.

Сам додаток забороняє робити скрини, тому ніякий лист тут не допоможе. Окремо по клієнту щось у додатку змінити немає можливості.
Тобто я можу написати листа, щоб за карткою відключити фрод-контроль чи що там у вас, але я ніяк не можу прийняти ризики на себе й відключити це. Логіка...

В даному випадку блокується не пластик, а спрацьовує відхилення транзакцій
Мені в чаті співробітник підтримки заявив, що картка заблокована. Коли я зауважив, що у статусі картки пище "активна", то мені повторили "картка заблокована для операцій в Інтернеті". І Ви мені ще чат відправляєте щодо проблеми невідображення операцій рахунку в "Історії подій"... :cautious:

Правили блокування картки СБ не розголошуються.
Ви мені краще скажіть, готувати мені заяву на цю картку, щоб подібного не було? Якщо так, то можна її відправити електронним зверненням? :) Подібні операції у мене будуть щонайменше до жовтня включно.
 
Реєстрація
02.10.15
Місто
Киев
Аксиома: чтоб нормально пользоваться аллой - нужно отключить антифрод.
Ну, или после каждой операции быть готовым к локу
 
  • Love
Реакції: Howl

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Й перше, що ви запросите, -- скрін. :)
У спортанців є ж можливість перевірити цей кейс.
Перевіряють згідно ваших даних. Але краще аналізувати поки проблема існує. Всі запити щодо непрацездатності, багів і т.п. передаються однаково, якщо немає можливості зробити скрин, потрібно просто це вказати.
Тобто я можу написати листа, щоб за карткою відключити фрод-контроль чи що там у вас, але я ніяк не можу прийняти ризики на себе й відключити це. Логіка...
Окремо по клієнту щось у додатку змінити немає можливості.
Мені в чаті співробітник підтримки заявив, що картка заблокована. Коли я зауважив, що у статусі картки пище "активна", то мені повторили "картка заблокована для операцій в Інтернеті". І Ви мені ще чат відправляєте щодо проблеми невідображення операцій рахунку в "Історії подій"... :cautious:
Додаток відображає лише блокування пластику. В інших випадках, краще уточнювати інформацію у підтримки.
Ви мені краще скажіть, готувати мені заяву на цю картку, щоб подібного не було? Якщо так, то можна її відправити електронним зверненням? :) Подібні операції у мене будуть щонайменше до жовтня включно.
Правила фрод-моніторингу не розголошуються.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Коли зроблять, щоби в сенсі повнісю відображалися назва продуктів, а не "Кредитна карта "Альф", "World Debit Masterca"?
Xiaomi Mi Max 2. Версія 1.4.0 (84)
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Правила фрод-моніторингу не розголошуються.
Й не надо. Мені тільки треба знати треба писати мені заяву, щоб за цією карткою відключили фрод чи ні. Забирати власні кошти через P2P іншими службами я буду й до жовтня точно :)

Додаток відображає лише блокування пластику.
Я очікував більше від вашого застосунку. Приберіть із його назви "Super".
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Коли зроблять, щоби в сенсі повнісю відображалися назва продуктів, а не "Кредитна карта "Альф", "World Debit Masterca"?
Xiaomi Mi Max 2. Версія 1.4.0 (84)
Доброго дня. Для назви продукту передбачена обмежена кількість символів. Тому потрібно змінити назву на коротшу.
 
Зверху