Свавілля Київстар

Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Это что-то новенькое, постоянно так звонил.
А сейчас не даёт. Проверил.
С каких тарифов не проходит?

Попробовал только что - звонит.
Певно прочитали чат і пофіксили 😀 у мене теж дзвонить з нулем тепер.
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Харьков
Телефон
Iphone Хs+ Huawei P30 PRO
К предыдущим постам про «нагреть» Киевстар. С контракта отпускают без расторжения договора. Отпустили с долгом.
Ну а кто вас силком держать то будет?
Отпустили. Но это не равнозначно - долг простили.
 
Реєстрація
29.01.20
Місто
Вараш
Телефон
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
К предыдущим постам про «нагреть» Киевстар. С контракта отпускают без расторжения договора. Отпустили с долгом.
То есть, вы хотите сказать, что отпускают с любым долгом, даже если 1000грн? Что-то я сомневаюсь.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Оператор знімає щодня по 5 грн за інтернет, хоча вона ним не користується.
Это говорит о том, что в телефоне вторая карта используется для интернета. В настройках телефона переключите интернет на первую карту и на карте заблокируйте интернет.

А так, если система телефона позволяет, то надо удалить точки доступа интернета, иначе для точки доступа интернета использовать APN "mms".

ps Чернишов писал на форуме, что отключить интернет со стороны оператора могут через письменное обращение к оператору даже, если он является базовой услугой.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Дякую, @MASolomko , якби був доступ давно б зробив ... Дивує, що в магазині кс таких простих речей не зробили... Лиш відключили 4жо, граматєї...
 

c0rax

Интернет-провайдер
Реєстрація
02.12.17
Місто
Киев
Телефон
Galaxy Z Fold 3 / P30 Pro
ps Чернишов писал на форуме, что отключить интернет со стороны оператора могут через письменное обращение к оператору
Так то было же еще во времена Чернышова.
Время идет, ситуация уже неоднократно могла поменяться. Сейчас по факту, такой трюк прокатит только на контракте или корпе
 
Реєстрація
29.01.20
Місто
Вараш
Телефон
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
Сейчас на контракте нет смысла писать заявления на отключение интернета, так как все тарифы с большим количеством Гб.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
А так, если система телефона позволяет, то надо удалить точки доступа интернета, иначе для точки доступа интернета использовать APN "mms".
Кроме того еще синхронизация времени, "уведомление населения", и пуш-уведомления от оператора могут подло подкрысить килобайты.
Изучайте "точки G" своих смартов, чтоб они не сношали мозги.
 

Lorn

Заблокирован
Реєстрація
08.02.16
Місто
Чернівці
Телефон
OnePlus 6T
Не читав цю тему, але напевно я не одинокий: поповнив вчора рахунок на 64₴. Абонплата 55₴ мала списатись вночі. Замість цього (дивлюсь в МКС) було знято сьогодні в 11:19 10₴ денної абонплати (при цьому був вхідний дзвінок і там пише, що залишок в 11:18 був 64₴). Відповідно на рахунку 54₴ і не вистачає на абонку. Оператор пише "На даний момент спостерігаються труднощі зі списанням оплати пакета послуг за умовами Вашого тарифу. Інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Вибачте за тимчасові незручності. За фактом усунення Вам надійде смс."
Схоже на блаблабла... Як "вирішення" пропонує поповнити на 1₴ і замовити пакет самостійно. А мені більше цікаво - розраховувати на те, що повернуть до завтра 10₴ нема сенсу? Ну типу, щоб вночі знялась абонка сама. Я так розумію якщо залишити все як є, то вони просто далі будуть кожного дня знімати по 10₴. Хороший стартап...
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Не читав цю тему, але напевно я не одинокий: поповнив вчора рахунок на 64₴. Абонплата 55₴ мала списатись вночі. Замість цього (дивлюсь в МКС) було знято сьогодні в 11:19 10₴ денної абонплати (при цьому був вхідний дзвінок і там пише, що залишок в 11:18 був 64₴). Відповідно на рахунку 54₴ і не вистачає на абонку. Оператор пише "На даний момент спостерігаються труднощі зі списанням оплати пакета послуг за умовами Вашого тарифу. Інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Вибачте за тимчасові незручності. За фактом усунення Вам надійде смс."
Схоже на блаблабла... Як "вирішення" пропонує поповнити на 1₴ і замовити пакет самостійно. А мені більше цікаво - розраховувати на те, що повернуть до завтра 10₴ нема сенсу? Ну типу, щоб вночі знялась абонка сама. Я так розумію якщо залишити все як є, то вони просто далі будуть кожного дня знімати по 10₴. Хороший стартап...
Якщо у вас є бажання вирішувати ситуацію, то я б воював і все вони зроблять. Які саме вимоги ви написали у заявці? Якщо ж ні, то 1 грн і чекайте повернення десятки, це за умови, що запит було створено.
 
Останнє редагування:

Lorn

Заблокирован
Реєстрація
08.02.16
Місто
Чернівці
Телефон
OnePlus 6T
Заявку? Чат оператором вважається за заявку? Вимоги - повернути 10₴ хоча б...
Поповнив на 1₴ і замовив зняття абонки. Ну і планую кожного дня їх питати де гроші. Можливо повернуть, але чогось думається, що умовно 90 людей із 100 просто заб‘ють на подібне і таким чином Кс просто діє по-шахрайськи. Відверто і нагло. Того і кажу, що це «супер-стартап». Шкода лиш, що циганський.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Заявку? Чат оператором вважається за заявку? Вимоги - повернути 10₴ хоча б...
Поповнив на 1₴ і замовив зняття абонки. Ну і планую кожного дня їх питати де гроші. Можливо повернуть, але чогось думається, що умовно 90 людей із 100 просто заб‘ють на подібне і таким чином Кс просто діє по-шахрайськи. Відверто і нагло. Того і кажу, що це «супер-стартап». Шкода лиш, що циганський.
Запит (заявка) це коли ви чітко формулюєте у чаті або по телефону свою вимогу, арґументуєте і просите її оформити належним чином на виконання, у відповідь оператор надсилає вам номер запиту у чаті або по смс із орієнтованим терміном її виконання. Або ж оператор надає вам інформацію, що проблема носить масовий характер і гроші будуть повернуті усім абонентам автоматично. Проте запит ви можете зафіксувати все одно, це ваше право.
Інакше, ви просто побалакали...
Післямова: Проблеми з білінґами, глюки є в кожній мережі, інакше б тем таких тут не було. Питання, що вони роблять для недопущення подібних ситуацій у майбутньому, та як виправляють ситуацію (лояльність до абонента).
 
Причина: Додав коментар

ivan pochta

user #68
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Не читав цю тему, але напевно я не одинокий: поповнив вчора рахунок на 64₴. Абонплата 55₴ мала списатись вночі. Замість цього (дивлюсь в МКС) було знято сьогодні в 11:19 10₴ денної абонплати (при цьому був вхідний дзвінок і там пише, що залишок в 11:18 був 64₴). Відповідно на рахунку 54₴ і не вистачає на абонку. Оператор пише "На даний момент спостерігаються труднощі зі списанням оплати пакета послуг за умовами Вашого тарифу. Інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Вибачте за тимчасові незручності. За фактом усунення Вам надійде смс."
Схоже на блаблабла... Як "вирішення" пропонує поповнити на 1₴ і замовити пакет самостійно. А мені більше цікаво - розраховувати на те, що повернуть до завтра 10₴ нема сенсу? Ну типу, щоб вночі знялась абонка сама. Я так розумію якщо залишити все як є, то вони просто далі будуть кожного дня знімати по 10₴. Хороший стартап...
Проблему решил:
1. Оставил заявку, позвонив оператору;
2. Деньги вернули с формулировкой "в качестве исключения" ;
3. КС ушел на полку.

Имея достаточно средств на счету для оплаты абонки, невозможность её оплатить и заказать пакет услуг - перебор.

Я вообще не понимаю. Беспредел Киевстар - самая популярная тема на форуме. Чем больше стаж абонента, тем больше лояльность, ой, больше непонятных списанний и развода на деньги со стороны оператора. На новых номерах все четко и спустя несколько лет начинаются приключения. Политика компании простая: абонент привык к номеру и уже не соскочит, поэтому можно и доить... И тут абоненты как те ёжики: "Плакали, кололись, но продолжали грызть кактус..."

При чем общая масса абонентов - дураки. Вот сестра говорит: На работе КС еле ловит, дома еле ловит. Так почему мучаешься? Все друзья на КС. Так возьми у врага тариф с 1500 минут на звонки. Абонка 150 грн, а на КС у меня контракт за 95 грн. А сколько ты тратишь реально? 500-700 грн - много звоню на другие операторы. А сколько ты говоришь в месяц? Ну 1500 минут хватит на всех. Так а чего не перейдешь? А как же друзья, которые ко мне звонят? Так оставь симку для входящих... Так а 2 симки не удобно... Так а тебе не надоело выходить на балкон, чтобы позвонить? Привыкла. Так а смысл платить в 4 раза больше? Ну я же плачу 95 грн в месяц. А 500-700? Так это же дополнительно за звонки, а не по тарифу.

И таких абонентов ооочень много. И пока они будут существовать, тема Беспредел Киевстар будет популярной, а Комар будет дальше ныть за интерконнект.
 
Зверху