Читаю ці всі чудові історії та думаю: "блаженний той, хто тримає сімку Київстару лише для вхідних" (с).
интересно бы узнать каким образом?Звичайно,завжди так роблю.треба ще поповнити на 1 копійку додатково
Очень просто! Если АП по тарифу, скажем, 35 грн - пополняешь на 35.01. Таким образом получаешь оплаченных 29 дней вместо 28.треба ще поповнити на 1 копійку додатково
интересно бы узнать каким образом?
можно в лс
Це ж інше. @yahoo писав про окреме поповнення мін на 1 коп. після поповнення розміру ап, тільки не пояснив чому й навіщо...Очень просто! Если АП по тарифу, скажем, 35 грн - пополняешь на 35.01. Таким образом получаешь оплаченных 29 дней вместо 28.треба ще поповнити на 1 копійку додатково
интересно бы узнать каким образом?
можно в лс
WAT? Какой контекст? О чем речь? Давай прямую цитатуЦе ж інше. @yahoo писав про окреме поповнення мін на 1 коп. після поповнення розміру ап, тільки не пояснив чому й навіщо...Очень просто! Если АП по тарифу, скажем, 35 грн - пополняешь на 35.01. Таким образом получаешь оплаченных 29 дней вместо 28.треба ще поповнити на 1 копійку додатково
интересно бы узнать каким образом?
можно в лс
Про ці 99.9999 всі вже чули і читали, але не всі ведуться...
Так и раньше было. Я в марте 2019 заказал как-то за 10 грн. 30 минут - так ежедневные 10 минут не раходовались, пока не закончились доп. минуты.Ахтунг! Эти умдаки сменили приоритет расхода пакетов на внешку.
"КС онлайн 2019" сейчас пакет минут на внешку расходуется впереди суточных 10мин.
Хм, надо изучить, что это за "онлайн без меж" и что с выпиской.Так и раньше было. Я в марте 2019 заказал как-то за 10 грн. 30 минут - так ежедневные 10 минут не раходовались, пока не закончились доп. минуты.
Сьогодні повернули 10₴. Майже тиждень їм "знадобився". Але цікаво чи повернули б, якби не було ніяких звернень. Щось є сумніви.Не читав цю тему, але напевно я не одинокий: поповнив вчора рахунок на 64₴. Абонплата 55₴ мала списатись вночі. Замість цього (дивлюсь в МКС) було знято сьогодні в 11:19 10₴ денної абонплати (при цьому був вхідний дзвінок і там пише, що залишок в 11:18 був 64₴). Відповідно на рахунку 54₴ і не вистачає на абонку. Оператор пише "На даний момент спостерігаються труднощі зі списанням оплати пакета послуг за умовами Вашого тарифу. Інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Вибачте за тимчасові незручності. За фактом усунення Вам надійде смс."
Схоже на блаблабла... Як "вирішення" пропонує поповнити на 1₴ і замовити пакет самостійно. А мені більше цікаво - розраховувати на те, що повернуть до завтра 10₴ нема сенсу? Ну типу, щоб вночі знялась абонка сама. Я так розумію якщо залишити все як є, то вони просто далі будуть кожного дня знімати по 10₴. Хороший стартап...
с вероятностью 99,9999% что нетАле цікаво чи повернули б, якби не було ніяких звернень.
попередні дописи теж були що заборгованість за інтернетом кс переносить на наступну добу. І списує з наступного пакету, з копійки
В мене - достатньо не використовувати трафік до нуля. Більше нічого не роблю. Завжди місячна абонка знімається коректно.Чи є універсальне рішення проти описаної проблеми зі зняттям денної абонки замість 28-денної? Не використовувати трафік до нуля, плюс роз'єднувати інтернет-сесію та переключатись в 2g/3g перед 0:00 до тієї доби, в яку має знятись абонплата, буде достатньо?