Свавілля Vodafone

bbk

Реєстрація
25.01.14
Місто
Калиновка
Людські природні закони - це які?
Якщо ви не знаєте що це за закони і тим більше, чим вони відрізняються від тих на які акцентуєте увагу, значить далі немає сенсу спілкуватися. Бо не зрозуміємо один одного. Або хочете спробувати розібратися? - Тоді є шанс що нас тут забанять.
Саме тут, куди ви зараз прийшли і повідомляєте своє невдоволення.
Ви путаєте форум в отих ваших інтернетах з національним оператором, який зобов'язаний працювати в правовому руслі і регулюватись відповідним органом. В 2015-му вони забулись в склад якої держави входить територія АР Крим (тиць), сьогодні вони порушують закон про мову і встановлюють дефолтною мовою обслуговування - російську, не здивуюсь якщо завтра вони придумають розрахунок в російських рублях а при очікуванні оператора буде грати гімн СССР із цитатами Леніна замість "Ваш дзвінок дуже важливий для нас".
Ні, нічого не плутаю. Це ви забули що прийшли на приватний форум, повідомили про те що вам не подобається. Але ви прийшли не туди, де саме це варто обговорювати.
 

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
не здивуюсь якщо завтра вони придумають розрахунок в російських рублях а при очікуванні оператора буде грати гімн СССР із цитатами Леніна замість "Ваш дзвінок дуже важливий для нас".

фантазёр
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
Активував 2 стартових пакети Ватафон, в усіх випадках робот привітав мене російською мовою, і запропонував спілкування російською - натисніть 1, українською - натисніть 2.
Нічого не маю проти російської мови, проте згідно законодавства приорітетною (мовою привітання) повинна бути українська, далі абонент має змогу вибрати мову спілкування. Далі на клавіші 1 у всіх операторів (Київстар, Лайфселл) стоїть українська, МТС Ватафон вирішив виділитись і поставив на клавішу 1 - російську, українську - другою. Звертаюсь у Підтримку, там розвели руками і сказали що заявок на розгляд ніяких складати не будуть ("Какая разніца на каком язикє").
А что если всё гораздо проще? Типа "взяли из России оборудование,софт и впихънули его в Украину - но русский язык потому и на первом месте, что он в России так настроен". То есть это больше не злой умысел, а банальное разгильдяйство.
 
Реєстрація
01.04.18
Місто
Киев
Новий Закон про мову имеет синдром. Только лишь через 2 года многие пункты начнут работать после ввода. Включая и язык по-умолчанию сайтов и другое. Может и это тоже.
 
Реєстрація
28.08.18
Місто
-
Добре що не на «мандарині» розмовляють - обладнання і софт все рівно з КНР Це знущання триває не один рік, і не десяток. Росіяни купують обладнання і софт в Китаї, користуються ним, а потім це бу продають в Україну. Як то кажуть «на тобі небоже, що мені не гоже».
 
Реєстрація
11.12.17
Місто
Kyiv
Вот это схемы....рф покупает в кнр, потом продаёт бу украине...
Можно ещё больше отборной дичи? Или пишете сюда ахинею лишь бы не молча?
 
Реєстрація
23.01.20
Місто
Kyiv
Телефон
Samsung
В 03:25 смс пришло
Услуга "1 ГБ за бонусы" отключена
,я в шоке!

Полночные забавы оператора.
Мне приходят ,порой ,смс в ночное время с напоминанием о пополнении счета.
При условии того,что денег на счету даже с небольшим избытком.
Однажды был рекорд: 3 смс глубокой ночью,с промежутком от 30 минут до часа.
Утром обратилась в чат с жалобой.
Извинились,сославшись на некие технические проблемы.
 
Реєстрація
28.08.18
Місто
-
ВФ вже декілька разів мене "ловив", точніше стягував 7 грн., коли я вчасно не підключав послугу (в тарифах з Unlim чи SuperNet Unlim). Hавіть на старій кнопковій Нокії, де інтернету не має. І він все рівно "вліплює" 800 кб/с на "безлімітних" тарифах. Ба навіть один футбольний матч з 3000 мб по смарт-тв не до кінця подивишся, (в FHD звичайно, бо псувати зір SD-якістю зображення не хочеться) - 3000 мб вистачає максимум на 65-70 хв., а далі все - 800 кб/с і як наслідок нескінченна "буферизація", точніше до 0.00, коли оновлюється пакет на добу. Який тоді сенс в усіх цих послугах по інтернет-роздачі на день чи місяць? Ну використаєш ці 6000 мб (за послугою роздача на день) на добу, подивишся півтори-дві години тв, і знову "буферизація". Краще б замість оцих додаткових 3 гб "інтернет-роздача на день" "обрізувала" б швидкість інету вісьмома мб/с., а не 0.8 мб/с, бо ці 800 кб/с повертають нас в нульові і початок десятих (добу gprs, edge, 2G) і сенс в 3g чи 4g відпадає.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
ВФ вже декілька разів мене "ловив", точніше стягував 7 грн., коли я вчасно не підключав послугу (в тарифах з Unlim чи SuperNet Unlim). Hавіть на старій кнопковій Нокії, де інтернету не має. І він все рівно "вліплює" 800 кб/с на "безлімітних" тарифах. Ба навіть один футбольний матч з 3000 мб по смарт-тв не до кінця подивишся, (в FHD звичайно, бо псувати зір SD-якістю зображення не хочеться) - 3000 мб вистачає максимум на 65-70 хв., а далі все - 800 кб/с і як наслідок нескінченна "буферизація", точніше до 0.00, коли оновлюється пакет на добу. Який тоді сенс в усіх цих послугах по інтернет-роздачі на день чи місяць? Ну використаєш ці 6000 мб (за послугою роздача на день) на добу, подивишся півтори-дві години тв, і знову "буферизація". Краще б замість оцих додаткових 3 гб "інтернет-роздача на день" "обрізувала" б швидкість інету вісьмома мб/с., а не 0.8 мб/с, бо ці 800 кб/с повертають нас в нульові і початок десятих (добу gprs, edge, 2G) і сенс в 3g чи 4g відпадає.
А где здесь беспредел? Беспредел это если не выполнили свои обещания. Т.е. после уплаты абонки всё равно дерёт по стандартному тарифу.
 
Реєстрація
28.08.18
Місто
-
Ви не зрозуміли. Я ставив номер на "голодування", виймав сімку, через декілька місяців його поповнював рівно на зазначену в тарифі суму на місяць (Unlim, чи SuperNet Unlim), набираю *101*444#, а мені вилітає повідомлення що у вас недостатньо коштів на рахунку - ВФ вже за декілька секунд перебування сімки в ввімкненому старому телефоні встиг зжерти 7 грн/день. Я сімку вставляв в стару кнопкову Nokia, без виходу в інтернет. І я змушений платити додатково 10 грн., щоб послуга підключилась.
 
Реєстрація
28.08.18
Місто
-
Говорити з операторами все рівно що з стовпом -вони вперто твердять що я скачав 1 чи 2 мб (нагадаю, що сімка в старому кнопковому телефоні, без виходу в інтернет), тому ВФ підключив денний пакет. Наступного разу буду поповнювати на трохи більшу суму за абонплату. Мабуть так ВФ мститься мені за поодиноке поповненя номеру (я його поповнюю лише для того, щоб не заблокували номер, раз або два рази на рік, або раз в декілька місяців).
 

Serge3

Заблокирован
Реєстрація
28.09.09
Місто
Запорожье
Light+ , больше 2-х лет на" Базовых условиях". Прилетела SMS , "Ваш счет пополнен на 112.8 гривен". И тут же "Пакет на 4 недели подключен" . Одновременно прилетело на второй телефон с "Базовыми", без пополнения счета , "Пакет на 4 недели подключен". И это не кто-то пополнил мне ошибочно, этом сам Водафон такое делает! Принудительно согнали на абонку.
 
Останнє редагування:
Зверху