Потрібна порада.
До якого провайдера краще перейти діючому абоненту "Фрінет" (Ethernet, Київ)?
1. До Водафона на тариф за 200 грн. Фрінет сам пропонує такий перехід. Але ж фактично - це нове підключення.
2. До Водафона, як новий абонент на тариф за 250 гривень. Але тоді дадуть перші три місяці безкоштовно.
3. Домашній інтернет КС.
4. IP-net.
5. LaNet
6. Місто-ТВ.
7. Теоретично в будинку має бути "Воля".
Гігабіт не в пріоритеті. На даний момент роутер - 100 - мегабітний і користувачів кілька. (ПК, пару смартфонів/планшетів).
Енергонезалежність - не в пріоритеті. Головне, щоб коли є світло в будинку інтернет працював. У "Фрінета" працював
А ось стабільність - важлива. І виконання заявок та можливість їх залишити (тех.підтримка). У "Фрінета" був і бот в Вайбері/ТГ, і можливість перевірити лінію на "аварійні ситуації", і можливість в підтримку написати. І збої були дуууже рідко і недовго.
Тому історії (наприклад) про КС, який по 5 днів "дуплиться" коли щось сталося ентузіазму не додають. Чи коли в блекаут світло в будинку є, а інтернету - нема, бо десь по дорозі інша "група відключення" і капець.
Хто що порадить з досвіду?
Ну і як епілог - причина переходу. "Фрінет" збирається демонтувати обладнання в будинку, "бо у вас стара технологія, яку проблематично живити в блекаути", і "взагалі у вас є мережа нашого партнера - Водафона, який "модний, стильний, молодіжний і до 72 годин без струму може працювати".
До якого провайдера краще перейти діючому абоненту "Фрінет" (Ethernet, Київ)?
1. До Водафона на тариф за 200 грн. Фрінет сам пропонує такий перехід. Але ж фактично - це нове підключення.
2. До Водафона, як новий абонент на тариф за 250 гривень. Але тоді дадуть перші три місяці безкоштовно.
3. Домашній інтернет КС.
4. IP-net.
5. LaNet
6. Місто-ТВ.
7. Теоретично в будинку має бути "Воля".
Гігабіт не в пріоритеті. На даний момент роутер - 100 - мегабітний і користувачів кілька. (ПК, пару смартфонів/планшетів).
Енергонезалежність - не в пріоритеті. Головне, щоб коли є світло в будинку інтернет працював. У "Фрінета" працював
А ось стабільність - важлива. І виконання заявок та можливість їх залишити (тех.підтримка). У "Фрінета" був і бот в Вайбері/ТГ, і можливість перевірити лінію на "аварійні ситуації", і можливість в підтримку написати. І збої були дуууже рідко і недовго.
Тому історії (наприклад) про КС, який по 5 днів "дуплиться" коли щось сталося ентузіазму не додають. Чи коли в блекаут світло в будинку є, а інтернету - нема, бо десь по дорозі інша "група відключення" і капець.
Хто що порадить з досвіду?
Ну і як епілог - причина переходу. "Фрінет" збирається демонтувати обладнання в будинку, "бо у вас стара технологія, яку проблематично живити в блекаути", і "взагалі у вас є мережа нашого партнера - Водафона, який "модний, стильний, молодіжний і до 72 годин без струму може працювати".