Я вам открою простую истину: для поддержки отечественного производителя достаточно увеличить налог на ввозимые товары, или органичить их колличество.
Нащо привселюдно показувати своє невігластво?
На розвиток вітчизняного автопрому глянь, як на яскравий приклад того, що ти пропонуєш, экономист ...уєв!
Каким образом мое предложение относится к такой индустрии, как автомобилестроение? Если внутренний продукт уступает импортируемому по каким-либо характеристикам (стоимости, качеству и т.п.), то сделать его более конкурентноспособым можно несколькими способами, например снизив налоги для украинского производителя (смешно, согласен) или уровняв стоимость ввозимого продукта и (или) условий его реализации. Что мы и видим на примере идей властьимущих обложить налоги на импортируемые товары, стоимостью более 49 евро. Может, проще было тоже кешбек на повербанки отечественного производства сделать? Вы экономику в каком вузе изучали?
Зменшення податків для виробництва ніяк не допоможе підвищити якість українського продукту, оскільки проблема саме в українському ринку.
Уявімо що ЗАЗ випускає автомобіль який по якості, і характеристикам не уступає Volkswagen, але й вартуватиме він відповідно не набагато дешевше. ЗАЗ купували ті хто не міг дозволити собі імпортний автомобіль.
І ще одна складова якості продукції це конкуренція. Якщо вона є то виробники намагаються постійно робити свій автомобіль кращим і кращим, інакше конкуренти їх обійдуть і вони втратять частку на ринку. Це дозволяє продукції розвиватися.
А те що ви пропонуєте це совковщина. А все що виготовлялося в СРСР виглядало як шматок лайна у порівнянні з західною продукцією. Порівняйте західні автомобілі тієї епохи і авто СРСР. Чому так?
Тому що совкам було все одно на дизайн, інновації та інші речі, у той час як західні виробники цим парилися щоб зробити продукт конкурентним, совкам це не потрібно було бо їх продукт і так куплять бо у народу немає альтернативи.