Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:
Реєстрація
11.12.16
Місто
Чернівці
Kolyan,
держите нас вкурсе... тоже не верю - что с вашей мамы, на ровном месте содрали в три раза больше (этож каким отбитым надо быть), склоняюсь к версии Кактуса о переносе тел. книги (или другой услуги) - мама возможно и не поняла что ей было предложено (и что услуга платная). ИМХО :boss:
"Ваш запит розглянуто. Проблему не підтверджено." :durdom:

Хто б сумнівався... Отже, виходить так, що співробітники на місцях можуть безконтрольно робити все, що самі захочуть. (n)
 
Останнє редагування:
Реєстрація
06.08.16
Місто
Киев
так сколько ща платить надо за восстановление, так и не понял из обсуждений. 75 грн? вот эта процедура что в шапке она до сих пор валидна (шапка-то с 2008 года)?
если прийти в салон сразу симку выдадут или там только заявление заполнить дадут?
 
Реєстрація
10.03.19
Місто
Полтава
Телефон
Samsung A52
так сколько ща платить надо за восстановление, так и не понял из обсуждений. 75 грн? вот эта процедура что в шапке она до сих пор валидна (шапка-то с 2008 года)?
если прийти в салон сразу симку выдадут или там только заявление заполнить дадут?
Приходишь в салон со старой симкой, покупаешь пакет для восстановления 25 грн и оператор высылает тебе код на старую симку, называешь его, и тут же переносит твой номер на новую болванку, через пару минут уходишь с новой симкой. Но встречал что парили услугу пожелым людям типа а хотите перенести контакты это стоит ещё 90 грн...
 
Реєстрація
10.03.19
Місто
Полтава
Телефон
Samsung A52
Приходишь в салон со старой симкой
а если чисто с пластиком прийти, и без симки? спросят баланс и последние звонки?
Так если у тебя есть пакет для восстановления, можно и не ходить позвони 222 там выбери замена симки, оператор отправит тебе код ты в процессе разговора его называешь и говоришь ICCID нового пакета, и все, заменено. А вот если старой симки нет, то тут сложнее, да надо отвечать на вопросы баланс, последние звонки и т.д.
 
Реєстрація
18.10.16
Місто
Полтава
Телефон
Samsung SM-G900FD
Приходишь в салон со старой симкой
а если чисто с пластиком прийти, и без симки? спросят баланс и последние звонки?
В этом случае - лучше купить пакет для замены и самому восстановить через звонок на 222... достаточно пак кода с пластика, вопросами мучать не должны :cool:
 
Реєстрація
28.01.13
Місто
Киев
Подскажите, бесплатных вариантов смены симки на 4G на данный момент не существует?
 

sprintload

Заблокирован
Реєстрація
06.04.19
Місто
Odessa <->Одесская
Телефон
Gygabyte Gsmart Rio R1 Assistant AP747 Huawei E1550 Huawei 3531

dzidzio

Генерал Свинорильських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Волочиськ
Телефон
iPhone 14
Реєстрація
01.04.18
Місто
Киев
KolyanВ КС процесс замены выглядит так (к - клиент, п - продавец):
К - "хочу симку заменить"
П - "диктуйте номер и давайте старую сим. контакты переносим?"
А) К - "нет", п - "вот ваша новая карта, рады вашему визиту, до свидания"
Б) К - "да", п - "с вас 149 грн., вот ваша новая карта с вашими контактами, рады вашему визиту, до свидания'.
Между прочим, представитель услуг обязан указать цену/стоимость услуги перед тем, как ее производить, иначе покупатель не обязан платить. Пункт Б указан двояко, можно понять и что оператор уже после действий с симкой указал цену.
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
C этим четко - никто ничего не делает, пока пользователь не подтвердит, что готов заплатить.
 
Реєстрація
28.01.13
Місто
Киев
Подскажите, бесплатных вариантов смены симки на 4G на данный момент не существует?
В любом случае карточку 4G необходимо купить .
Кстати, что происходит со старой симкой при переходе на новую? Она блокируется?
 

sprintload

Заблокирован
Реєстрація
06.04.19
Місто
Odessa <->Одесская
Телефон
Gygabyte Gsmart Rio R1 Assistant AP747 Huawei E1550 Huawei 3531

Barin

Заблудший
Реєстрація
12.02.20
Місто
Белицкое
dpav, номер привязан к SIM, если меняешь SIM на новую, то в базе оператора меняется значение и соответственно старая карта уже не привязана к действующему абоненту и она не работает в сети оператора.
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
В этом случае - лучше купить пакет для замены и самому восстановить через звонок на 222... достаточно пак кода с пластика, вопросами мучать не должны :cool:
Для зареєстрованих номерів все рівно топати ногами з паспортом в СЦ. І на стойці де продають СП для заміни радістно пропонують: продати пакет - 25 грн, продати пакет а потім допомогти вставити сім карту в телефон - 75 грн, продати пакет і допомгти перенести номери зі старого телефону в новий - 125 грн.
Post automatically merged:

І ще тепер новоовденння:
при відсутності старої сімки нова активується через годину, а стару бомбардують СМСками в дусі "якщо це не Ви замовили зміну сімки то скасуйте ..."
 
Останнє редагування:
Реєстрація
30.05.12
Місто
Куренiвка
Телефон
C75,MC100,S930,Mi Max2
Сегодня сделал замену сим на 4ж дистанционно( то есть дома, благо еще сим бесплатная была), котик Ваня сказал что будут начислены 4 гига за замену в мой Водафон. Прошло 3 часа ничего нет, телефон перезагружал. Кто в курсе- расскажите?
 

Sanёk

Заблокирован
Реєстрація
20.04.13
Місто
Львів
Сегодня сделал замену сим на 4ж дистанционно( то есть дома, благо еще сим бесплатная была), котик Ваня сказал что будут начислены 4 гига за замену в мой Водафон. Прошло 3 часа ничего нет, телефон перезагружал. Кто в курсе- расскажите?
В течении 2-3 дней после замены SIM-карты Вам в подарок автоматически начислятся дополнительные 4 ГБ интернета.

Період проведення Акції: з 01 липня 2019 року до 31 липня 2019 року, та з 01 жовтня до 31 грудня 2019 року.
 
Зверху