Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:

Linux

Заблокирован
Реєстрація
30.03.09
Місто
Киев
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

какую неделю ждать восстанавливать, что за бред?
Прошлым летом менял себе сим, вся процедура у меня заняла с учетом звонка на 222 не более чем 20-ть минут, в ЦОА сим-карту выдали в течении двух минут, а через минут пять она уже была активна. Правда сим карту дали старого образца (Jeans), нового сказали для моей серии нету, но мне все равно,сим карта ведь новая, главное что номер сохранился, а какая симка не важно, на лбу не написано.
 
Останнє редагування:

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P40
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

PunBBx,
Произвести замену SIM-карты возможно на протяжении 30 дней после подачи заявки в ЦОА. Ориентировочное время активации номера с момента замены SIM-карты – 24 часа.
http://www.mts.com.ua/rus/faqgen_prepaid.php
 

Linux

Заблокирован
Реєстрація
30.03.09
Місто
Киев
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

позвонил заказал замену, на следующий день пришел, карточку забрал...
Произвести замену SIM-карты возможно на протяжении 30 дней после подачи заявки в ЦОА
:eek: первый раз такое вижу
 
Реєстрація
29.03.08
Місто
не на форуме
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

У них все так. Подключите СДМА-450 и не проконтролируйте подключение - в лучшем случае активация произойдет через сутки. То же самое и при подключении к контракту для голосовой связи. Было что неделю им звони-бегай как идиот, пока соизволят включить оплаченную услугу. Ничего не изменилось в этом отношении за годы. Может, это в Киеве так? - Не только мой личный опыт, примеров есть много, в том числе опыт людей, которые оставили сообщения в интернете.
 

babaj

Только чтение
Реєстрація
08.02.09
Місто
Донецкая обл.
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

У них все так. Подключите СДМА-450 и не проконтролируйте подключение - в лучшем случае активация произойдет через сутки.
14 июня подключил в центральном офисе Луганска "Двойной коннект 50". Полчаса ехал в маршрутке, подключил - всё работает. То же самое было и с предыдущим "Коннект 100+", который подключался в Донецке.
 
Реєстрація
27.09.08
Місто
Запорожье
Телефон
iPhone
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

МТС - козлы, ИМХО. Но я менял карточки более 5 раз за 6 лет по нескольким номерам. Дольше в очереди к специалисту в ЦОА стоял, чем проходила вся процедура замены и активации номеров.
 
Реєстрація
04.12.08
Місто
Луцьк
Телефон
EL 71 MultiSim
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

МТС - козлы, ИМХО. Но я менял карточки более 5 раз за 6 лет по нескольким номерам. Дольше в очереди к специалисту в ЦОА стоял, чем проходила вся процедура замены и активации номеров.

Згідний. Але можна міняти в ділерів. Там черг не буває.
А ще краще бути корпоративним клієнтом і мати персонального менеджера,познонив, підїхав все готове забрав. Без черг... :)
 
Реєстрація
02.07.08
Місто
Киев
Телефон
Samsung Galaxy S6 edge
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

пару раз менял без проблем, звонил по 111, говорили приходите в центральный офис поменяют за 10 минут, так и было не раз. Разве что, если очередь приходится ждать, ну и активация через часик другой, вот и все
 

lex12005

Вникаю :)
Реєстрація
29.01.09
Місто
Киев
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

Подключите СДМА-450 и не проконтролируйте подключение - в лучшем случае активация произойдет через сутки. То же самое и при подключении к контракту для голосовой связи. Было что неделю им звони-бегай как идиот, пока соизволят включить оплаченную услугу.

Такая ситуация может иметь место при подключении через магазин дилера. При подключении через фирменный салон уже на выходе из магазина можно пользовать новый номер.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Днепр
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

Такая ситуация может иметь место при подключении через магазин дилера. При подключении через фирменный салон уже на выходе из магазина можно пользовать новый номер.

нет, это не дилер.

новую симку дали в ЦОКе - Дніпропетровськ, 49044, К. Маркса, пр., 33
Режим роботи: З понеділка по п`ятницю: з 9:00 до 19:00
в суботу: з 10:00 до 18:00, в неділю: 10:00 до 15:00

Сказали что в связи с билинговыми работами будет активно только в течение недели. Посоветовали периодически вставлять
в телефон и пробовать стала ли она активной. Мы подождали неделю, пробуя периодически - нифига. Стали звонить 111 и узнавать почему неактивно до сих пор. Получили ответ указанный в первом посте.

Восстанавливаемый номер: 8-050-8363738, а это написано на выданной симке 893800153030421180 6 (которую они типа уже не могут активировать и просят ждать новой)

Если Вы можете организовать все таки активацию номера 8-050-8363738 на выданную в ЦОКе 893800153030421180 6 симку,
чтобы новую не ждать - буду признателен.
 
Останнє редагування:

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

У меня была карточка затерлась, загнулась и стала неприличного вида.
Позвонил в 111 заказал замену.
Сказали через три дня зайти в офис.
Зашол - подписал бумашку, забрал чип.
все время был со страым чипом.
через пол часа старый чип вырубило.
вставил новый чип - звонить несмог. через час стали все услуги доступны.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
27.08.08
Місто
Донецк
Телефон
Apple IPhone 11
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

А ще краще бути корпоративним клієнтом і мати персонального менеджера,познонив, підїхав все готове забрав. Без черг...
что то из разряда "а у меня 600-ый мерседес, климат контроль работает на ура, движок супер..., а у вас жигули,поменяйте" Не всем дано быть корпоративщиками не все хотят
 
Реєстрація
29.03.08
Місто
не на форуме
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

Все что сказал выше относится к офисам на Кутузова и Луначарского, а в "Пассаже" - там вобще "джинс-форум" во всей красе...
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Днепр
Замена всех сим-карт на карты нового образца

Знакомый потерял телефон пару недель назад с МТС предоплата. Заблокировали. Сделали заявку на во восстановление.
Через пару дней новую симку дали за 10 грн в ЦОКе (Дніпропетровськ, 49044, К. Маркса, пр., 33 Режим роботи: З понеділка по п`ятницю: з 9:00 до 19:00 в суботу: з 10:00 до 18:00, в неділю: 10:00 до 15:00)
Сказали что в связи с билинговыми работами будет активно только в течение недели. Посоветовали периодически вставлять
в телефон и пробовать стала ли она активной. Мы подождали неделю, пробуя периодически - нифига. Стали звонить 111 и узнавать почему неактивно до сих пор. Сегодня в беседе с оператором получена информация что: "Ваша полученная симка не сможет стать активной так как она старого образца и что с сегодняшнего дня активировать можно только симки нового типа. Поэтому ему нужно обратиться опять в ЦОК для получения симки нового образца бесплатно. Компания МТС с сегодняшнего дня начинает замену ВСЕХ СИМКАРТ на карты нового образца. Однако в данный момент симок нужной нам серии 53 нового образца в днепре в данный момент нет, но скоро будут."

Т.е. моему знакомому теперь нужно позванивать в 111 и спрашивать не появились ли симки нового образца серии 53 в Днепропетровске.

Я также спросил порядок замены - мне сказали те что активны счас - продолжают работать, а при замене только нового образца.

Вывод - не теряйте телефоны ибо будете месяцами восстанавливать.

Восстанавливаемый номер: 8-050-8363738, а это написано на выданной симке 893800153030421180 6 (которую они типа уже не могут активировать и просят ждать новой)

Если Вы можете организовать все таки активацию номера 8-050-8363738 на выданную в ЦОКе 893800153030421180 6 симку,
чтобы новую не ждать - буду признателен.
 
Реєстрація
27.03.08
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Note 5 64gb
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

мда, сами создали проблему, и решить не могут
надеюсь старые симку контрактные не блоканут
а то у отца к примеру симка 2000 года еще
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Днепр
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

мда, сами создали проблему, и решить не могут
надеюсь старые симку контрактные не блоканут
а то у отца к примеру симка 2000 года еще

Оператор колцентра 111 сказала что будет произведена замена ВСЕХ карт.
Интересно как будет происходить процесс замены.
 

vova056

С новым годом!
Реєстрація
27.10.07
Місто
Днепропетровск
Телефон
Моторола V360;Pantech PC-730L;Nokia 1100;Samsung e2232;Simens A52.Nomi C070010
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

Т.е. моему знакомому теперь нужно позванивать в 111 и спрашивать не появились ли симки нового образца серии 53 в Днепропетровске.
Теперь будут активировть только "правильные" симки :D
 
Реєстрація
27.09.08
Місто
Запорожье
Телефон
iPhone
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

Вывод - не теряйте телефоны ибо будете месяцами восстанавливать.

У меня дежавю, или я уже отвечал в той теме. Это не у всех так, иногда бывает. Просто автору, в данном случае, не повезло. У других эта же процедура занимает максимум 15 минут.
 

vova056

С новым годом!
Реєстрація
27.10.07
Місто
Днепропетровск
Телефон
Моторола V360;Pantech PC-730L;Nokia 1100;Samsung e2232;Simens A52.Nomi C070010
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

Оператор колцентра 111 сказала что будет произведена замена ВСЕХ карт.
Интересно как будет происходить процесс замены.
Путем отсева половины абонов:apl:
 
Зверху