Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: Восстановление сим-карты МТС

это контракт или припейд?
 

Lenur

мое рабочее место)
Реєстрація
28.10.07
Місто
Джанкой
Телефон
xiaomi redmi note 2
Re: Восстановление сим-карты МТС

у мтс вечно проблемы с восстановлением. знакомый хотел востановить красивый номер, ему сказали что нет симок с этой емкостью. полгода ходил и ничего не добился. потом плюнул и купил новый.
 

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: Восстановление сим-карты МТС

читал, всеравно не понял, там говорят про грн, а потом "или" и предоплата пошла
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Re: Восстановление сим-карты МТС

у мтс вечно проблемы с восстановлением. знакомый хотел востановить красивый номер, ему сказали что нет симок с этой емкостью. полгода ходил и ничего не добился. потом плюнул и купил новый.
Я, конечно, не специалист, но что значит выделенное красным?Я думал, у них чистые симки, прошивается утерянный номер и все!А теперь получается по другому?
 
Реєстрація
27.09.08
Місто
Запорожье
Телефон
iPhone
Re: Восстановление сим-карты МТС

Я, конечно, не специалист, но что значит выделенное красным?Я думал, у них чистые симки, прошивается утерянный номер и все!А теперь получается по другому?
__________________
Речь идёт наверное о следующем. Я когда потерял карточку, то новую попросил у оператора именно MTC (красненькую). Захотелось :) Этих симок и небыло. В ней якобы больше памяти для SMS и телефонной книги, и ещё чего-то (версия самая последняя). С этой карточкой на экране телефона вместо UMC отображается MTS UKR. Так вот, я её ждал несколько дней.
Кому не принципиально, меняют на карточки с логотипом Sim-Sim.
 
Реєстрація
04.05.08
Місто
BerdYanSK
Re: Восстановление сим-карты МТС

Вот если бы меняли на правильные

а у life - 5 гр.
 

Lenur

мое рабочее место)
Реєстрація
28.10.07
Місто
Джанкой
Телефон
xiaomi redmi note 2
Re: Восстановление сим-карты МТС

Сим карты не прошивают а просто связывают новую симку с номером тел в базе данных. А на мтс парили про емкость.
 

THORN

Заблокирован
Реєстрація
27.09.08
Місто
Киев
Телефон
LG A290(050 Новогод.+097 Б20+063),HTC One M7(094 Б30+MSIM)
Re: Восстановление сим-карты МТС

Сим карты не прошивают а просто связывают новую симку с номером тел в базе данных. А на мтс парили про емкость.

Не вводи людей в заблуждение! На МТС(В отличие от КС) нельзя привязать любую новую имеющуюся в наличии в ЦО СИМку к любому номеру.Вся номерная емкость в МТС разбита по регионам.Например: 8050500хххх-этоКиев,8050307хххх-это Сумы,8050348хххх-Луганск.И даже если тебе достался Киевский номер и ты его активировал и пользуешься в Донецке, а потом потерял, то при восстановлении тебе могут дать ТОЛЬКО СИМку Киевского региона, которой может в наличии и не быть.Причем это правило касается как контракта, так и припейда.
Аналогично и со сменой номера на контракте.Если у тебя был Киевский номер, то независимо от того где ты живешь и в ЦО какого города обратился с заявлением о смене номера, тебе дадут ТОЛЬКО номер Киевского региона.НО здесь есть исключение- смена номера через расторжение(может быть совершена даже при действующем ДУ)
 

Lenur

мое рабочее место)
Реєстрація
28.10.07
Місто
Джанкой
Телефон
xiaomi redmi note 2
Re: Восстановление сим-карты МТС

Я имел ввиду не мтс а киевстар или лайф. А в мтс все через одно место.
 
Реєстрація
14.05.08
Re: Восстановление сим-карты МТС

Не вводи людей в заблуждение! На МТС(В отличие от КС) нельзя привязать любую новую имеющуюся в наличии в ЦО СИМку к любому номеру.Вся номерная емкость в МТС разбита по регионам.Например: 8050500хххх-этоКиев,8050307хххх-это Сумы,8050348хххх-Луганск.И даже если тебе достался Киевский номер и ты его активировал и пользуешься в Донецке, а потом потерял, то при восстановлении тебе могут дать ТОЛЬКО СИМку Киевского региона, которой может в наличии и не быть.Причем это правило касается как контракта, так и припейда.
Аналогично и со сменой номера на контракте.Если у тебя был Киевский номер, то независимо от того где ты живешь и в ЦО какого города обратился с заявлением о смене номера, тебе дадут ТОЛЬКО номер Киевского региона.НО здесь есть исключение- смена номера через расторжение(может быть совершена даже при действующем ДУ)

Восстанавливал не так давно в Киеве симку купленную в Крыму 5-лет назад, восстановили без проблем на следующий день пришел забрал
 
Реєстрація
26.11.08
Місто
PL/Киев
Телефон
Nokia 6021
Re: Восстановление сим-карты МТС

Подскажите,если менять симку джинс партнерского на новую,то будут задавать доп.вопросы? (например откуда пакет и т.д.)
 
Останнє редагування:
Реєстрація
27.10.07
Місто
Днепр
Замена SIM-карты у МТС Украина

Знакомый потерял телефон пару недель назад с МТС предоплата. Заблокировали. Сделали заявку на во восстановление. Через пару дней
выдали новую симку за 10 грн списанные со счета и сказали что в течении недели она станет активной. Сегодня в беседе с оператором получена информация что: "Ваша полученная симка не сможет стать активной так как она старого образца и что с сегодняшнего дня активировать можно только симки нового типа. Поэтому ему нужно обратиться опять в ЦОК для получения
симки нового образца бесплатно. Компания МТС с сегодняшнего дня начинает замену ВСЕХ СИМКАРТ на карты нового образца. Однако в данный момент симок нужной нам серии 53 нового образца в днепре в данный момент нет, но скоро будут."
Т.е. моему знакомому теперь нужно позванивать в 111 и спрашивать не появились ли симки нового образца серии 53 в Днепропетровске.

Я также спросил порядок замены - мне сказали те что активны счас - продолжают работать, а при замене только нового образца.

Вывод - не теряйте телефоны ибо будете месяцами восстанавливать.

Также интересует а пакеты которые в ларьках тоже уже не активируются ? если да, то продавцы будут в ауте!
 

babaj

Только чтение
Реєстрація
08.02.09
Місто
Донецкая обл.
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

Вывод - не теряйте телефоны ибо будете месяцами восстанавливать.

Мой водитель потерял 15 июня телефон. Восстановили на следующий день. Через 10 минут после получения новой карточки заработали исходящие звонки, и через час с лишним входящие (а в течение часа с лишним автоответчик сообщал, что "номэр за бажанням абонэнта зминэно або заблоковано).
 
Реєстрація
29.03.08
Місто
не на форуме
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

ибо будете месяцами восстанавливать
Эта мулька у них с "включением" SIM карты длится еще с НМТшного времени - издеваются над пользователями. Поэтому оптимально не пользоваться МТСом и даже, если потерял телефон пользуясь например Киевстаром или Лайфом, то восстановить SIM карту будет не более 2х часов. Поставлю ИМХО, чтоб не было большого базара.
 
Останнє редагування:

babaj

Только чтение
Реєстрація
08.02.09
Місто
Донецкая обл.
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

Поставлю ИМХО, чтоб не было большого базара.
А базар не будет большим - он будет предельно коротким и предельно ясным.

Поэтому оптимально не пользоватся МТСом и даже, если потерял телефон пользуясь например Киевстаром или Лайфом.
Маразм крепчал...
 
  • Like
Реакції: al-m
Реєстрація
29.03.08
Місто
не на форуме
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

babaj, могу сказать то же самое в твой адрес, но не буду. Просто еще пока не пришло время чтобы ты понял что такое МТС. А сейчас пользуйся и радуйся - радующихся они очень любят, особенно эмоционально радующихся.
 
Реєстрація
04.12.08
Місто
Луцьк
Телефон
EL 71 MultiSim
Re: Замена всех сим-карт на карты нового образца

Відновлення сім карт для контрактних і корпоративних номерів ніколи не було проблемою особисто для мене. Перезвонив, замовив заміну, приїв в офіс забрав вже робочу сім карту. З вхідними проблеми максимум 4 год. Замін в часів МТС порядка 10. З UMC проблем теж не було. Бог його знає що в них зараз. Поки що ніхто не губив. Будуть проблеми відпишу. Сенсу гнати на компанію не багато. Заміна не кретична операція для абонентів. Особисто один раз робив заміну. Коли закордоном загубив телефон. (Не повірите мені його вернули на наступний день. Причому щоб знайти мене люди явно постарались. Є ще хороші люди.) Може була якась глюкнута серія сім карт. От вони й перестрахувались.
 
Зверху