Мобільні оператори заявили про готовність працювати в умовах воєнного стану
«Укртелеком» заявляє, що готовий до запровадження воєнного стану«Мережа мобільного та фіксованого зв'язку "Київстар" працює в звичайному режимі, і у абонентів немає приводу для занепокоєння. Якщо будуть якісь зміни в порядок і умови надання послуг, ми оперативно повідомимо про це абонентам», – повідомили інформагентству в компанії «Київстар».
У прес-службі lifecell заявили, що наразі працюють у штатному режимі та готові забезпечити українців зв’язком в умовах воєнного стану.
«Lifecell готовий забезпечити роботу своєї мережі в умовах надзвичайного або воєнного стану, в тому числі, і можливість оповіщення абонентів. Однак точно сказати про те, що зміниться в роботі компанії і як це відіб'ється на абонентах, можна буде тільки після схвалення указу президента Верховною Радою», – заявили в прес-службі компанії.
У прес-службі «Vodafone Україна» також підтвердили готовність забезпечити роботу своєї мережі в умовах надзвичайного або воєнного стану, уточнивши, що перебоїв в роботі мережі в понеділок не спостерігається.
ПАТ «Укртелеком» готове до запровадження воєнного стану, заявив директор з корпоративних комунікацій «Укртелекому» Михайло Шуранов.
«Під час запровадження воєнного стану та за наявності такої потреби мережі операторів зв'язку надходять в управління спеціального штабу – Національного центру управління мережами, організованого Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України. «Укртелеком» раніше, зокрема й цього року, успішно брав участь у навчально-тренувальних заходах такого роду, здійснюючи відповідні дії», - наголосив він.
Пан Шуранов також заявив, що обслуговування клієнтів компанії нині триває в штатному режимі.
«Детальніше про якісь заходи можна буде говорити лише після офіційного початку воєнного стану та публікації остаточного тексту цього урядового рішення», - уточнив директор із корпоративних комунікацій «Укртелекому».
Він також наголосив, що напередодні воєнного часу особлива увага органів правопорядку має бути звернена на крадіжки та пошкодження ліній зв'язку. «Цього року вже було близько 20 тисяч таких випадків, зокрема і на магістральних каналах зв'язку. Це необхідно припинити», - заявив представник «Укртелекому».