Київський метрополітен

Реєстрація
23.03.19
Місто
Луганська область
Телефон
Sony Xperia Z5 Compact
chatlanin, на відміну від харківського метра у Києві є каси і туди можна пхати "будь-які" монети, не лише 10 грн.
А по суті, розробка і запровадження автоматів під певну монету (тим паче не дуже популярну) нераціональні. Дорого, не достосовано під сучасні безготівкі реалії і політики, а також під нашу заплановану інфляцію. Також зауважте, що проїзд на даний момент коштує 6.5-8 грн, а не 10.
Для одноразових поїздок можна зробити 10 грн проїзд, різницю вкласти в обслуговування розмінних апаратів, аналоговий спосіб оплати не завадив би. А з інфляцією проблему не важко вирішити, коли ціна проїзду стане 15 грн. то оплата -жетонами- монетами 2шт. по 10грн.
Від сбою зв"язку ніхто не застрахований, вихід або всі їдуть безкошто, або як деякі тут пропонують - зупинити та зачинити метро
(що є дурість) поки проблему зі зв"язком й електронною оплатою не усунуть.
 

viccy

Читатель
Реєстрація
30.01.15
Місто
Кропивницкий
проїзд на даний момент коштує 6.5-8
від 4грн, якщо карта Альфи або ПУМБ
Можете раскрыть тему насчёт Альфы и 4 грн, как правильно оплачивать. Дочь в Киеве учится, ей пригодится. Это и на наземный транспорт распространяется?
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Это и на наземный транспорт распространяется?
В наземном нет оплаты картой.
Post automatically merged:

каждая вторая поездка 100% кэшбек.
Да, но вначале заплати "кровные", а через месяц кешбек. Фиговая акция, будем ждать, когда за вторую поездку не будут снимать вообще, или сразу возврат на счет.
 
Реєстрація
07.01.21
Місто
Київ
обслуговування розмінних апаратів
Цікаво чи це буде окупатися?
А чому не зробили QR-квитки безстроковими? І ніяких додаткових пристроїв не потрібно обслуговувати.
Хто хоче надійності купляє квиток, і він в нього лежить роками.
 

tarnatore

Заблокирован
Реєстрація
23.12.20
Місто
Киев
А чому не зробили QR-квитки безстроковими?
Хороший вопрос, но боюсь риторический. По сей причине постоянно приходится создавать очереди, т.к. лично я не всегда уверен буду я домой возвращаться на метро, либо пешком, либо вообще не буду.
 
Реєстрація
21.08.16
Місто
DE
Телефон
Samsung Note 10
Лучше бы поставили на все турникеты банковские карты, в час пик 2 турникеты мало, учитывая ещё большое кол-во динозавров с пластиком, а не гугл/эпл пэй.
PS. Гугл пэй считывает и пропускает моментально, на пластике происходит затуп турникета на секунд 5 всегда.
 
Реєстрація
18.08.19
Місто
Киев / Лисичанск
Лучше бы поставили на все турникеты банковские карты, в час пик 2 турникеты мало, учитывая ещё большое кол-во динозавров с пластиком, а не гугл/эпл пэй.
PS. Гугл пэй считывает и пропускает моментально, на пластике происходит затуп турникета на секунд 5 всегда.
Уже ставятся очень активно. Правда, поддерживаются только карты с Пэй-Пасом, но и банки, в свою очередь, уже очень редко выдают карточки с обычной магнитной лентой. По крайней мере, Приват - пришлось обегать несколько отделений, чтоб получить карту без чипа
 
Реєстрація
07.01.21
Місто
Київ
Моно навіть зробив можливість відключення безконтактної оплати. Мабуть є якісь причини.
Я так розімую, що дехто вважає, що безконтактна оплата має деякі недоліки
(мені здається, можуть бути випадки, коли вони будуть праві), і для них Моно зробив таку можливість.
А деякі банки таку можливість забезпечують за допомогою карток без чіпу.
І не потрібно десь в додатку шукати, як відключити цей безконтакт.
 
  • Haha
Реакції: twar
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

За вересень 2021 року ескалатори столичної підземки зупинялися 580 разів з різних причин.

Про це повідомила пресслужба КП "Київський метрополітен".

У 60 випадках пасажири скористалися ручкою "Стоп" без необхідності. Ще 257 разів зупинки здійснювалися працівниками метрополітену для запобігання травмування пасажирів. 183 рази ескалатори зупинялися через потрапляння сторонніх предметів: зокрема, - жіночих підборів, ременя, шнурка, шарфа та бананів.

"З настанням холодів просимо пасажирів притримувати поли довго одягу, оскільки вони є найчастішою причиною зупинки у осінньо-зимовий період", - йдеться у повідомленні.

Київський метрополітен закликає пасажирів дотримуватися правил користування ескалатором, а саме: триматися за поручень; не заступати за обмежувальну лінію; не сидіти на східцях; не бігати; тримати дітей за руку; підтримувати поли довгого одягу.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
А вообще оно стремно, раз попал в ситуацию когда кто-то внизу на выходе с эскалатора упал, а на него стали наступать следующие и следующие… я уже морально собрался прыгнуть через балюстраду на соседний, но кто-то смог остановить.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
А я бачив коли одне п'яне тіло кубарем покотилось по ескалатору на Хрещатику. Унизу встало, окровавлене, і пішло далі...
А у мене досі травма...
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

Київська міська державна адміністрація прибрала часові орієнтири з розпорядження про будівництво метро на Троєщину.

Про це повідомляється у новому розпорядженні №2108 від 5 жовтня.

Раніше в розпорядженні було сказано про намір "здійснити у 2018-2025 роках" будівництво Подільсько-Вигурівської лінії від Кільцевої дороги до житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.

Тепер у цьому пункті немає дат, зате вказано про намір побудувати метро у п'ять етапів:

  • від станції "Глибочицька" до станції "Райдужна";
  • від станції "Райдужна" до Братиславської вулиці з електродепо;
  • від станції "Глибочицька" до Солом'янської площі;
  • від станції "Райдужна" в напрямку Троєщини з електродепо;
  • від Солом'янської площі в напрямку Кільцевої дороги з електродепо.
Перша черга лінії метро включатиме шість станцій, в тому числі дві пересадки на зелену гілку ("Лук'янівська") та синю гілку ("Тараса Шевченка").

За словами заступника голови КМДА Олександра Густєлєва, три станціх уже "практично побудовано в основних конструкціях" в рамках будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Це "Суднобудівна", "Труханів острів" та "Затока Десенка".

Наступною буде станція мілкого залягання на лівому березі - "Райдужна".
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Бгг, то есть "метро на Троещине" (с) ТМ будет не раньше, чем метро на Соломенке, а до этого еще два пересадочных узла и ТЧ-4.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Бгг, то есть "метро на Троещине" (с) ТМ будет не раньше, чем метро на Соломенке, а до этого еще два пересадочных узла и ТЧ-4.
Це правильно. Спершу мають бути готові пересадкові вузли. У протилежному - нове метро положить синю лінію. Наземна чи лінія неглибокого пролягання на Вигурівщину збудується швидко, як гілка на Теремки.
Post automatically merged:

Можна також використати досвід Варшави - 2 лінія. Коли різні фірми будували лінію з різних боків.
 
Зверху