Для решти операторів є теми для флуду, а в цього ще нема. Виправляю несправедливість.
Ніби, поточна ситуація виглядає досить стабільно, але і в lifecell зміна власника захопила форум зненацька.
Чи не дочекаємося незабаром чогось подібного і від азербайджанців? (Конспірологи ще скажуть, що це ніякі і не азербайджанці.)
Також цікаве майбутнє франшизи Vodafone. Очевидно, її брали не від гарного життя, а щоб приховати свою окупантську сутність, замінивши підкреслено російський бренд МТС підкреслено західним, але водночас візуально подібним. Зараз таке маскування вже не дуже потрібне, хоча бренд Bakcell нам теж, мабуть, не особливо буде до смаку, ще й зірка в них майже така, як на старому логотипі КС.
Що, власне, входить у договір франшизи, окрім самого бренду? Якісь технології, закупівлі пристроїв, договори про співпрацю з іншими підрозділами щодо роумінгу та міжнародних дзінків є? Пам'ятаю, колись українського оператора досить грубо позбавили прав на однойменну назву фінансового сервісу, довелося терміново придумувати якусь дурню про собаку.
Особисто мені, переважно з ностальгійних міркуваннь, хотілося б повернення до питомо українського бренду UMC, хоч і ніколи не був їх абонентом.
З іншого боку, буд-який ребрендинг – то великі додаткові разові витрати без гарантованого успіху в результаті. Мабуть, не на часі. І якщо вже франшиза якось працює – хай буде.
Ніби, поточна ситуація виглядає досить стабільно, але і в lifecell зміна власника захопила форум зненацька.
Чи не дочекаємося незабаром чогось подібного і від азербайджанців? (Конспірологи ще скажуть, що це ніякі і не азербайджанці.)
Також цікаве майбутнє франшизи Vodafone. Очевидно, її брали не від гарного життя, а щоб приховати свою окупантську сутність, замінивши підкреслено російський бренд МТС підкреслено західним, але водночас візуально подібним. Зараз таке маскування вже не дуже потрібне, хоча бренд Bakcell нам теж, мабуть, не особливо буде до смаку, ще й зірка в них майже така, як на старому логотипі КС.
Що, власне, входить у договір франшизи, окрім самого бренду? Якісь технології, закупівлі пристроїв, договори про співпрацю з іншими підрозділами щодо роумінгу та міжнародних дзінків є? Пам'ятаю, колись українського оператора досить грубо позбавили прав на однойменну назву фінансового сервісу, довелося терміново придумувати якусь дурню про собаку.
Особисто мені, переважно з ностальгійних міркуваннь, хотілося б повернення до питомо українського бренду UMC, хоч і ніколи не був їх абонентом.