Мобільний зв'язок: купуємо послуги «пакетами»
НЕДІЛЯ, 22 ЛИПНЯ 2012, 12:58 ІГОР ЗАПАДЕНКО
"Заплатила за міський телефон у півтора рази більше, аніж платила раніше", - бідкається хмельницька пенсіонерка (відкрию секрет - моя родичка). Побоюється: а раптом ще й мобільний зв'язок подорожчає... "Вартість не зростатиме - завдяки новому підходу до тарифоутворення буде збільшуватися лише обсяг телекомунікаційних послуг, які надаються клієнтам за ті ж гроші", - розвіюють побоювання менеджери компанії "Київстар". Про сучасні принципи формування тарифів на мобільний зв’язок вони розповіли у ході прес-клубу, який відбувся у Києві*.
Жанна Пархоменко, директор із корпоративних зв'язків компанії "Київстар", розповідає: "Загалом останніх два роки на українському ринку мобільного зв'язку відбувається зміна моделей тарифоутворення: від плати да одиницю (за одну хвилину, один мегабайт) весь ринок переходить до плати за пакет послуг. Чому? Тому, що люди почали більше говорити, більше "качати" з інтернету. Споживання мобільних голосових послуг зросло на 100 відсотків за останніх три роки, а споживання інтернету — майже на 400 відсотків. Для людей було б дуже дорого платити за одну хвилину та один мегабайт - тому тепер ми пропонуємо плату за пакет. Платиш один раз близько одної гривні на день - і отримуєш дуже багато голосових хвилин і багато інтернету".
Виникає закономірне у наш прагматичний час запитання: а чим це вигідно операторові мобільного зв'язку? Вигідно тим, що люди споживають більше й більше телекомунікаційних послуг. Наприклад, такий популярний нині пристрій зв'язку, як смартфон - це цілий інформаційний центр у кишені, завдяки якому абонент постійно знаходиться на «інтегрованому» зв’язку – через електронну пошту, соціальні мережі, гуляє просторами інтернету, а ще й час від часу телефонує голосом чи пише SMS-повідомлення. На думку Жанни Пархоменко, зміна принципів тарифоутворення - це така ж фундаментальна новація, як і зміна технологій.
Відтак, усі тарифи, які пропонує компанія "Київстар" абонентам, це тарифи пакетні. Абонент отримує досить великий обсяг голосових хвилин та інтернету, сплачуючи щодня лише невелику абонентську плату. Якщо порівняти з тарифами, що діяли раніше, де за 1 гривню 25 копійок клієнт отримував 9 хвилин на розмови, то з новими тарифами за 1 гривню 25 копійок можна отримати 200 хвилин. Жанна Пархоменко вважає: "Люди хочуть говорити більше, це нормально для такого етапу розвитку ринку. А споживання інтернету буде збільшуватися і далі, воно буде зростати в рази. І весь світ, а не тільки Україна, йде таким шляхом, щоб давати людині купити за фіксовану плату і не думати щоразу, скільки мегабайтів "важить" той продукт, який вона завантажує на свій телефон».
Директор компанії з маркетингу Тарас Пархоменко доповнює: "Такий принцип вже діє у багатьох країнах світу, дозволяє купляти певну кількість послуг і мати прогнозований рахунок, не контролюючи постійно, скільки ти наговорив чи закачав. Адже для багатьох інтернет є новою послугою. вони не розуміють, що таке "мегабайти" і якій кількості мегабайтів відповідає певна кількість інформації. Пакетне споживання спрощує користування". А щодо витрат споживачів на мобільний зв'язок він зазначив, що при стрімкому збільшенні обсягів голосових та інформаційних послуг, які споживаються, реальні середньомісячні витрати абонента «Київстар» вже кілька років залишаються практично незмінними і становлять близько 40 гривень на місяць для середньостатистичного абонента.
Втім, при такій, загалом розвинутій, мережі мобільного зв'язку і привабливих пропозиціях багатьох мешканців "глибинки" цікавить, чи зможуть ними скористатися жителі найвіддаленіших сіл. Наразі мережею "Київстар" охоплено майже 99 відсотків території України. Мобільний інтернет від компанії працює скрізь без винятку там, де працює мобільний телефон. Однак, представники "Київстару" шкодують, що це ще не той високошвидкісний мобільний інтернет, яким користуються у всьому світі - зокрема, у Європі, Росії, Казахстані. На заваді його впровадженню стоїть те, що мобільні оператори України вже шостий рік поспіль чекають від держави на можливість отримання ліцензій на надання послуг високошвидкісного інтернету третього покоління, і шостий рік поспіль це питання не вирішується. Але «київстарівці» запевняють, що інвестують кошти у найсучасніше обладнання і готові у найкоротший термін підключити усіх бажаючих до мережі 3G, щойно буде отримана відповідна ліцензія.
А що робити тим користувачам мобільного зв'язку, переважно старшого віку, які не користуються мобільним інтернетом, а лише час від часу беруть до рук старенький "бабусефон", коли їм дзвонять діти та онуки? Як запевняють працівники «Київстару», вони зможуть залишити для себе старі звичні тарифи - варто лише про це завчасно подбати: зв'язатися із сервісним центром .Окрім того, компанія має пропозицію для своїх абонентів, що мало говорять – тариф без пакетів послуг з оплатою кожної хвилини, повідомлення чи мегабайту даних.
* Публікація не є рекламною. Тут представлено погляд компанії Київстар на загальні тенденції тарифоутворення. Інші оператори телекомунікаційних послуг мають можливість вільно висловити свої позиції.
http://www.proskurov.info/news/society/8830--lr
НЕДІЛЯ, 22 ЛИПНЯ 2012, 12:58 ІГОР ЗАПАДЕНКО
"Заплатила за міський телефон у півтора рази більше, аніж платила раніше", - бідкається хмельницька пенсіонерка (відкрию секрет - моя родичка). Побоюється: а раптом ще й мобільний зв'язок подорожчає... "Вартість не зростатиме - завдяки новому підходу до тарифоутворення буде збільшуватися лише обсяг телекомунікаційних послуг, які надаються клієнтам за ті ж гроші", - розвіюють побоювання менеджери компанії "Київстар". Про сучасні принципи формування тарифів на мобільний зв’язок вони розповіли у ході прес-клубу, який відбувся у Києві*.
Жанна Пархоменко, директор із корпоративних зв'язків компанії "Київстар", розповідає: "Загалом останніх два роки на українському ринку мобільного зв'язку відбувається зміна моделей тарифоутворення: від плати да одиницю (за одну хвилину, один мегабайт) весь ринок переходить до плати за пакет послуг. Чому? Тому, що люди почали більше говорити, більше "качати" з інтернету. Споживання мобільних голосових послуг зросло на 100 відсотків за останніх три роки, а споживання інтернету — майже на 400 відсотків. Для людей було б дуже дорого платити за одну хвилину та один мегабайт - тому тепер ми пропонуємо плату за пакет. Платиш один раз близько одної гривні на день - і отримуєш дуже багато голосових хвилин і багато інтернету".
Виникає закономірне у наш прагматичний час запитання: а чим це вигідно операторові мобільного зв'язку? Вигідно тим, що люди споживають більше й більше телекомунікаційних послуг. Наприклад, такий популярний нині пристрій зв'язку, як смартфон - це цілий інформаційний центр у кишені, завдяки якому абонент постійно знаходиться на «інтегрованому» зв’язку – через електронну пошту, соціальні мережі, гуляє просторами інтернету, а ще й час від часу телефонує голосом чи пише SMS-повідомлення. На думку Жанни Пархоменко, зміна принципів тарифоутворення - це така ж фундаментальна новація, як і зміна технологій.
Відтак, усі тарифи, які пропонує компанія "Київстар" абонентам, це тарифи пакетні. Абонент отримує досить великий обсяг голосових хвилин та інтернету, сплачуючи щодня лише невелику абонентську плату. Якщо порівняти з тарифами, що діяли раніше, де за 1 гривню 25 копійок клієнт отримував 9 хвилин на розмови, то з новими тарифами за 1 гривню 25 копійок можна отримати 200 хвилин. Жанна Пархоменко вважає: "Люди хочуть говорити більше, це нормально для такого етапу розвитку ринку. А споживання інтернету буде збільшуватися і далі, воно буде зростати в рази. І весь світ, а не тільки Україна, йде таким шляхом, щоб давати людині купити за фіксовану плату і не думати щоразу, скільки мегабайтів "важить" той продукт, який вона завантажує на свій телефон».
Директор компанії з маркетингу Тарас Пархоменко доповнює: "Такий принцип вже діє у багатьох країнах світу, дозволяє купляти певну кількість послуг і мати прогнозований рахунок, не контролюючи постійно, скільки ти наговорив чи закачав. Адже для багатьох інтернет є новою послугою. вони не розуміють, що таке "мегабайти" і якій кількості мегабайтів відповідає певна кількість інформації. Пакетне споживання спрощує користування". А щодо витрат споживачів на мобільний зв'язок він зазначив, що при стрімкому збільшенні обсягів голосових та інформаційних послуг, які споживаються, реальні середньомісячні витрати абонента «Київстар» вже кілька років залишаються практично незмінними і становлять близько 40 гривень на місяць для середньостатистичного абонента.
Втім, при такій, загалом розвинутій, мережі мобільного зв'язку і привабливих пропозиціях багатьох мешканців "глибинки" цікавить, чи зможуть ними скористатися жителі найвіддаленіших сіл. Наразі мережею "Київстар" охоплено майже 99 відсотків території України. Мобільний інтернет від компанії працює скрізь без винятку там, де працює мобільний телефон. Однак, представники "Київстару" шкодують, що це ще не той високошвидкісний мобільний інтернет, яким користуються у всьому світі - зокрема, у Європі, Росії, Казахстані. На заваді його впровадженню стоїть те, що мобільні оператори України вже шостий рік поспіль чекають від держави на можливість отримання ліцензій на надання послуг високошвидкісного інтернету третього покоління, і шостий рік поспіль це питання не вирішується. Але «київстарівці» запевняють, що інвестують кошти у найсучасніше обладнання і готові у найкоротший термін підключити усіх бажаючих до мережі 3G, щойно буде отримана відповідна ліцензія.
А що робити тим користувачам мобільного зв'язку, переважно старшого віку, які не користуються мобільним інтернетом, а лише час від часу беруть до рук старенький "бабусефон", коли їм дзвонять діти та онуки? Як запевняють працівники «Київстару», вони зможуть залишити для себе старі звичні тарифи - варто лише про це завчасно подбати: зв'язатися із сервісним центром .Окрім того, компанія має пропозицію для своїх абонентів, що мало говорять – тариф без пакетів послуг з оплатою кожної хвилини, повідомлення чи мегабайту даних.
* Публікація не є рекламною. Тут представлено погляд компанії Київстар на загальні тенденції тарифоутворення. Інші оператори телекомунікаційних послуг мають можливість вільно висловити свої позиції.
http://www.proskurov.info/news/society/8830--lr