Мобільний лохотрон

necovi4

Житель
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Киев
Телефон
OnePlus 7 Pro
Не забуваймо, панове, що справжнім і єдиним меценатом є Святий Миколай. Саме у зв'язку з цим, "Ратуша" вирішила поцікавитися, чи існує справжня халява для тих, хто бере участь в есмес-вікторинах.
Близько двох років тому я теж. стала часником мобільної вікторини, яку проводили одна з потужних компаній мобільного зв'язку спільно із контент-провайдером. Програла. Хоча на 100 % упевнена, що в жоодному питанні не помилилася, бо тематикою конкурсу була історія Львова.


Мені ж, як львів'янці, гріх не знати, який музей з'явився у Львові у 2005 (пропонували такі заріанти відповіді: 1. горілки; 2. вина; 3. пива). Як мені пояснили, помилка була у тому, що замість цифри із правильною відповіддю я набрала латинську літеру. Хоча, я кілька разів перевіряла, який символ надіслала — це була цифра! От так мене пошили в дурні, я не отримала бажаної відеокамери, а натомість витратила кругленьку суму грошей. Таких ситуацій — безліч, мої друзі та знайомі теж частенько бавляться у такі вікторини. Результат ніколи не відрізнявся від мого...
Аби отримати компетентний коментар, ми вирішили звернутися до компаній мобільного зв'язку. Менеджер зі зв'язків із громадськістю Львівської філії ЗАТ "Київстар Дж.Ес.Ем" Віктор

Гальчинський розповів, що такі акції зазвичай проводить не безпосередньо компанія, а контент-провай-дер, який орендує короткий номер. За угодою, яку підписують обидві сторони, організатор має право встановлювати будь-яку ціну за повідомлення. Мобільний оператор лише посередник, який скеровує зібрані кошти замовнику. Що ж до ціни за повідомлення, то тут компанія не може висувати свої вимоги. Вся відповідальність за проведення забави — на організаторах. "Вже нині ми переглядаємо умови співпраці із організаторами таких акцій і співпрацюватимемо з ними трохи по-іншому. Є чимало людей, які хочуть отримати послуги зв'язку за рахунок інших, тому вони вдаються до різноманітних хитрощів. Найбільш популярний приклад — потенційна жертва розголошує код поповнення рахунку і таким чином втрачає кошти.

Або інший - після використання певної кодової комбінації, в якій користувача зацікавлюють, ці кошти перекидають на інший рахунок. Оператори намагаються попереджати про це і застерігають користувачів мобільного зв'язку. Тому, якщо ви отримали повідомлення про якусь акцію, обов'язково зверніть увагу, чи вам також повідомили номер телефону, за яким ви зможете отримати інформацію про цей розіграш або ж інший захід (ідеться або про сервісний номер оператора, або номер call-центру).

Якщо там підтвердять факт проведення такої акції, можете скористатися пропозицією. Наша компанія нині не проводить офіційних акцій та розіграшів. Натомість є чимало фірм, які співпрацюють із нами, і такі заходи організовують, але ми не маємо до цього жодного стосунку. Не виключено, що серед них можуть бути і недобросовісні, але щось конкретного я повідомити не можу", — розповів Віктор Гальчинський.
Найчастіше всіх дивує ціна повідомлень. Вона може коливатися у межах ціни повідомлення за тарифним планом до 10 грн або й більше. Та тут, за словами пана

Віктора, оператор не має жодного впливу, ціну встановлює організатор. Як обирають переможців, оператору теж не відомо — все на совісті організатора. У компанію надходить чимало звернень про шахрайство. Більшість із них щодо кодів поповнення рахунку, але іноді користувачі скаржаться, що сподівалися на перемогу у вікторині, а натомість отримали нулі на мобільному рахунку. Не кожен може проводити таку акцію, контент-провайдер має мати ліцензію держкомзв'язку та інформатизації.

Ціни коливаються, наскільки дорогою є така співпраця, вирішують індивідуально, тож єдиної суми нема. Назвати конкретну цифру пан Гальчинський відмовився, мовляв, це комерційна таємниця.
Часто люди, бавлячись у такі ігри, розчаровуються й у самому операторі. Адже це, певним чином, псує його імідж. Власне, аби зберегти репутацію, компанія "Київстар" не проводить такі вікторин. Є й інші ситуації. Скажімо, торгові бренди або інші підприємства, які виготовляють побутові речі, самі проводять голосування, точніше вікторини, в яких можуть взяти участь користувачі різних мобільних операторів. Тут уже ідеться про потужні контент-провайдери. Вони мають право встановлювати ціну повідомлення, яка їх влаштовує. Отримані кошти переводять організатору, а оператор отримує певну комісію. Банальне шахрайство з кодами поповнення рахунків відстежують за допомогою певного механізму, а лохо'т-рони із вікторинами — за скаргами.

Слід зазначити, що саме така схема організації різноманітних акцій не є обов'язковою для всіх мобільних операторів. Скажімо. МТС користується принципово іншою схемою.
Зрештою, проблема не в акціях. Як то кажуть, є попит — є пропозиція. Азартні громадяни часто самі пошивають себе у дурні, гадаючи, що у них є шанс перемогти. В таких випадках, можливо, варто натискати клавішу „delete" на мобільному і не звертати уваги на провокативні текстові повідомлення. Хоча й тут не варто поспішати, адже якщо повірити у шанс на перемогу, як зробив мій товариш Денис із Сімферополя, який уже місяць їздить у новенькому Chevrolet Aveo, то, мабуть, можна колись щось та й виграти...


Издание: Ратуша
Авторы: Кос Алёна
 

EvgenyTar

наблюдатель
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Харьков
Телефон
Redmi Note 11E Pro
Тогда путь тебе в чат...
 

foxmax

Анонимный трезвенник
Реєстрація
26.10.07
Місто
Киев
Телефон
Motorola W315
Суть в том, что не надо вообще участвовать в "лотереях" и азарных играх, а так же звонить на короткие номера, ибо легко можно остаться с нулём на счету и пустым карманом, ничего не получив взамен
 
Зверху