Директорові ТОВ «ТриМоб»
Гурському Станіславу Андрійовичу
ххххххххххххххххххх
т. +38067ххххххх
Гурському Станіславу Андрійовичу
ххххххххххххххххххх
т. +38067ххххххх
5 квітня 2012 року я виявив, що моя USIM-картка за номером +3809192ххххх пошкоджена та не знаходить мережу в жодному з телефонів.
Позвонивши на гарячу лінію за номером 0-800-50-11-88 та докладно описавши проблему, отримав відповідь, що можу замінити ушкождену USIM-картку за умови реєстрації в ТОВ «ТриМоб», надавши персональні дані відповідно до порядку, викладеного у Правилах надання та отримання послуг рухомого (мобільного) зв’язку та інших супутніх послуг ТОВ «ТриМоб», а саме п. 5.14 «Надання послуг Неконтрактним Абонентам».
6 квітня 2012 року, звернувшись Центру продажу та обслуговування Укртелекому, що у м. Києві, за адресою вул. Малиновського 19-А, я зареєструвався та отримав номер особогового рахунку ХХХХХХ, але відповідно до п.5.14.6 «Абонент, який отримує послуги рухомого (мобільного) зв’язку ТриМоб без укладання договору в письмовій формі та зареєстрований в ТриМоб має право на повернення невикористаної частини коштів після закінчення строку дії договору; заміну USIM-картки зі збереженням номеру телефону абонента; блокування номеру у разі втрати (крадіжки) номеру за зверненням абонента», але не отримав зазначених послуг.
Мені було відмовленно у заміні USIM-картки зі збереженням номеру телефону абонента із-за того, що у м. Києві, за адресою вул. Малиновського 19-А відсутні заготовки USIM-карток і немає технічної можливості здійснити заміну USIM-карток. На моє прохання співробітники Центру продажу та обслуговування Укртелекому зателефонували у найближчі центри за адресами вул. Горького, 40 та просп. Перемоги, 89-а – але і там були відсутня технічна можливость здійснити заміну USIM-карток. Заміна USIM-карток неконтрактним Абонентам не проводиться з серпня 2011 року із-за відсутності заготовок USIM-карток.
На мою пропозицію придбати іншу USIM-картку, зареєструвати її на той же особовий рахунок і повернути мені невикористані частину коштів у сумі 136,40 грн. з подальшим зарахуванням той же рахунок, мені теж було відмовленно.
Крім того, мені було відмовленно у перевірці роботи USIM-картки, із-за відсутності технічнох можливості, а саме відсутності будь-яких пристроїв, призначених для цього.
Особисто я не можу уявити, що у наш час заміна USIM-картки може займати час більше 1 години у будь-якому сервіс-центрі будь-якого оператора мобільного звязку України.
Станом на 8 квітня 2012 року проблема заміни USIM-картки зі збереженням номеру телефону абонента не вирішена.
p.s. Что еще написать советуете?!