Освіта в Україні та за кордоном

Реєстрація
08.12.18
Місто
Одесса
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

У рамках реалізації проєкту «Енергоефективність у громадах» підписано Угоду між Кабінетом Міністрів, німецьким державним банком «Кредитна установа для відбудови» (KfW), Житомирською та Запорізькою міськими радами. Документ передбачає фінансування заходів з покращення енергоефективності у громадських будівлях. Фінансування надається в сумі 25,5 млн євро у формі кредиту та 1 млн євро у формі гранту. Завдяки програмі буде проведено комплексну термомодернізацію у 80 школах та дитячих садках у Житомирі та Запоріжжі. Про це повідомив Міністр розвитку громад та територій Олексій Чернишов.

«Підписання Угоди з KfW — це ще один, черговий крок до енергонезалежності України. Допомога наших німецьких партнерів дозволить у майбутньому скоротити видатки місцевих бюджетів, зокрема, Запоріжжя та Житомира. І найголовніше — зменшить викиди в атмосферу CO2 і таким чином стане внеском у досягненні кліматичних цілей. На 2022 рік у межах державних програм запланована термомодернізація значної кількості будівель у всіх регіонах України», — наголосив Олексій Чернишов.

Зі свого боку регіональний уповноважений Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини Фолькер Ель та голова Представництва KfW в Україні Курт Штрассер зазначили, що співпраця двох країн є плідною, й Угода, яку підписали, дає додаткові можливості для посилення взаємодії України та Німеччини.

«Уряд ФРН систематично підтримує Україну на шляху реформи децентралізації та відповідного посилення місцевого самоврядування. Також Німеччина послідовно просуває підхід до управління муніципальною інфраструктурою, зосереджений на сталості та енергоефективності. Німецька сторона задоволена можливістю зробити внесок у отримання Україною екологічних, економічних та соціальних переваг від впровадження проєкту KfW «Енергоефективність в громадах». Ми відзначаємо та вдячні Українській стороні за продемонстровану мотивацію, особливо Міністерству розвитку громад та територій України, та бажаємо учасникам проєкту планомірного та вдалого впровадження», — підкреслив Фолькер Ель.

«Як установа, яка займається фінансуванням розвитку, банк KfW має суттєвий та різноманітний досвід у сфері розвитку міської інфраструктури, як у Німеччині, так і у багатьох інших країнах по всьому світові. Тому ми прагнемо поділитись нашими ресурсами та експертизою з українськими муніципалітетами. Висловлюємо вдячність командам Мінрегіону та Мінфіну, а також колегам у містах-партнерах, за професійний та конструктивний підхід та з нетерпінням чекаємо впровадження цього цікавого та надзвичайно актуального проєкту» — наголосив Курт Штрассер.

Угода передбачає надання муніципалітетам двох міст довгострокових кредитів на пільгових умовах.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Кива-науковець - це нонсенс.
Кому віддали? Знов АТОвцям, як нагородні пістолети?
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Нове програмне рішення буде автоматизувати роботу зі збору та опрацювання даних від закладів освіти, повідомив на засіданні уряду 2 грудня міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
У 2016 році в Україні впровадили інформаційно-телекомунікаційну систему "Державна інформаційна система освіти", де збираються дані в електронній формі про учнів про педагогічний склад. Утім, як кажуть автори нового проєкту постанови, "ДІСО" на сьогодні вже втратила свою прогресивність та актуальність. Інформація до неї переважно вноситься в ручному режимі. Вона має застарілі інтерфейс та програмні засоби".
Таким чином, автоматизований комплекс менеджменту системи освіти дозволить створювати електроні кабінети користувача, центральну базу даних системи освіти, інтегрувати дані з електронних щоденників учнів та класних журналів тощо. Фінансувати програму передбачається коштом бюджету в рамках "загальнодержавних заходів у сфері освіти" на що у 2022 році передбачено 1495 млн гривень.
 

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Колеги розповіли як на пробному ЄДКІ з публічного управління зависли всі сервери і їх за 2 години так і не перезапустили.
А на пробне запросили всього 6 тис. директорів, департаментів, муніципалітетів, коммунальних підприємств. Що буде творитися, коли буде йти потік по 50 тис / день страшно уявити.
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

41 український заклад вищої освіти увійшов До щорічного списку кращих університетів країн Європи та Середньої Азії, що розвиваються, на 2022 рік (QS Emerging Europe and Central Asia University Rankings 2022). Загалом у рейтингу - 450 кращих закладів вищої освіти регіону, повідомляє Урядовий портал.

Рейтинг укладено глобальним науково-дослідним консультаційним центром QS Quacquarelli Symonds.

Бен Саутер, директор аналітичного центру QS Quacquarelli Symonds повідомив, що кількість українських закладів вищої освіти серед найкращих у Східній Європі та Центральній Азії зросла до 41, що є абсолютним рекордом в історії даного регіонального рейтингу.

Водночас присутність України у топ-100 рейтингу скоротилася з чотирьох до трьох університетів на фонi загального зниження їхніх репутаційних та наукометричних показників.

Українські заклади вищої освіти, які увійшли до переліку 100 найкращих:

  • Київський національний університет імені Тараса Шевченка – 35 місце у 2022 р. (33 місце у 2021 р.);
  • Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» – 63 місце у 2022 р. (66 місце у 2021 р.);
  • Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна – 69 місце у 2022 р. (67 місце у 2021 р.).
Загалом, порівняно з 2021 роком, кількість ЗВО України в регіональному рейтингу зросла з 25 до 41:

  • 16 університетів вперше увійшли до рейтингу;
  • 4 університети поліпшили позиції порівняно з позиціями минулого року;
  • 7 університетів зберегли позиції.
Для складання регіонального рейтингу університетів QS Emerging Europe and Central Asia University Rankings враховуються десять показників: академічна репутація закладу освіти, його репутація серед роботодавців, співвідношення кількості викладачів та студентів, кількість публікацій на одного викладача і співробітника, кількість цитувань на одну публікацію, частка іноземних викладачів і співробітників, частка іноземних студентів, частка викладачів та співробітників з ученим ступенем, глибина міжнародних наукових колаборацій та присутність закладу освіти в онлайн-середовищі.

Повний перелік 450 кращих закладів вищої освіти країн Європи та Середньої Азії, що розвиваються, на 2022 рік доступний за посиланням.
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Лучшие среди отсталых развивающихся.
 
  • Like
Реакції: ed4t

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Реєстрація
30.03.10
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
Заняти серйозні позиції в QS без нобелівських премій і статтей, які будуть всі цитувати (в дусі Хокінга, Баєса чи Дарвіна) дуже важко.
Хоча в нас в УжНУ стимулюють матеріально до накрутки показників, які враховуються в рейтингах, в тому числі й QS
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: idea

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Учителі з 21 області вже отримали сучасну комп’ютерну техніку завдяки національному проекту «Ноутбук кожному вчителю» Мінцифри та МОН. Загалом вже доставлено 41327 ноутбуків із 60 тис., які мають закупити до кінця цього року. З держбюджету на це виділили 980 млн грн.
Команди Мінцифри, МОН та ДКІБ СБУ об‘єднали зусилля, щоб зробити процес закупівлі максимально прозорим. У регіонах цей процес допомагають координувати заступники голів ОДА з цифрової трансформації (CDTO). Це вже дозволило заощадити понад 105 млн грн.
Контролювати, як ОДА використовують кошти та за яку ціну купують техніку, можна за допомогою дашборда.
Дорожню карту розвитку IT-освіти в Україні до 2030 року презентував Михайло Федоров

Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров на конференції Synergy. IT Business & IT Education, організованою асоціацією «IT Ukraine», презентував дорожню карту реформи IT-освіти в Україні.

Разом із МОН на платформі «Центру економічного відновлення» за сприяння Western NIS Enterprise Fund було розроблено реформу, що міститиме 15 напрямів. Вони мають сприяти якісним змінам у сфері розвитку IT-освіти: неформальної освіти, вищої та фахової передвищої освіти, а також загальної середньої освіти.

«Українська IT-сфера активно розвивається – лише цього року ІТ-експорт зріс на 35%, а кількість компаній на 22%. Водночас збільшується і попит на IT-спеціалістів. За оцінками, до 2030 року IT-галузь потребуватиме щонайменше 500-600 тисяч фахівців. Тому реформа IT-освіти – один із наших пріоритетів зараз. Вона потребує комплексного оновлення на всіх рівнях. Нам необхідно балансувати системні реформи та швидкі рішення. Вже сьогодні ми починаємо готувати молодь до майбутнього, забезпечуючи їм актуальні знання та вміння», – зазначив Михайло Федоров.

Основні ініціативи реформи:

  • Розвиток неформальної освіти – приватні школи, курси, які навчають IT-спеціальностей:
  • Розробляються механізм визнання результатів навчання, які можна здобути в неформальній освіті, у системі формальної. Результати навчання, наприклад, в IT-школі, будуть зараховуватися студентові до плану навчання в університеті або коледжі;
  • Створення спеціального фонду, з якого буде покриватися 50% вартості навчання в закладах неформальної освіти для світчерів – це люди, які бажають змінити свою спеціальність та отримати IT-професію.
Підвищення конкурентоспроможності та автономності закладів вищої освіти:

  • Публічні КРІ керівників закладів освіти. Планується включити показники співпраці з бізнесом до обов'язкових показників ефективності роботи керівників університетів;
  • Залучення практиків та іноземних викладачів;
  • Спільно з ІТ-спільнотою готуються нові професійні стандарти для сучасних професій галузі, які потім буде додано до державного класифікатора;
  • Розвиток дуальної освіти. Ідеться про те, коли студент значну частину свого навчання проходить одразу на підприємстві.
Реформа уроків математики та інформатики у школах:

  • Відеокурс із математики та інформатики;
  • Розвиток мережевої освіти. Це можливість дитини відвідувати певний предмет поза школою в іншому закладі;
  • Профорієнтація для школярів. Онлайн-зустрічі з яскравими професіоналами, тестування, інформаційні кампанії, щоб діти дізнавалися про реальні сучасні професії та отримували мотивацію до навчання.
Найшвидший ефект можна отримати від стимулювання розвитку неформальної освіти, результат від системних змін у школах зможемо побачити через 10 років. Розвиток партнерства держави та IT-сектора в розробці спільних навчальних програм в університетах дозволить студентам здобути знання та навички, яких насправді потребує ринок. Зростання кількості кваліфікованих фахівців сприятиме і зростанню ВВП. Одна із цілей Мінцифри – збільшити частку IT у ВВП до 17 млрд. долл. до 2024 року.

З презентацією дорожньої карти реформування ІТ-освіти можна ознайомитися тут (PDF, UA)
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Заняти серйозні позиції в QS без нобелівських премій і статтей, які будуть всі цитувати (в дусі Хокінга, Баєса чи Дарвіна) дуже важко.
Хоча в нас в УжНУ стимулюють матеріально до накрутки показників, які враховуються в рейтингах, в тому числі й QS
Не только у вас... Да и ВУЗ то ладно, сам Бог велел в таких рейтингах блистать. Но моя государственная контора, из-за того, что в названии есть слово "научно", вынуждена страдать той же херней. Мне от упоминания WoS или Scopus уже тошнит;)
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев

Институт философии РАН потратил 1,5 млн рублей на исследования о проблеме «существования ада»

За последние месяцы Институт философии Российской академии наук (РАН) заказал несколько исследований, изучающих ад. 742 тысячи рублей было потрачено на исследование «Является ли злом существование ада». Об этом свидетельствуют данные с сайта госзакупок, обращает внимание РБК.
В октябре этот договор был исполнен воронежским доцентом Игорем Гаспаровым (доцент, кандидат философских наук, работает в Воронежском государственном медицинском университете им. Н. Н. Бурденко и Высшей школе экономики (НИУ ВШЭ).
«Все это в рамках закона, в рамках гранта, который выделен. Люди выиграли конкурс на это, и там все распределено изначально из Российского научного фонда», — сообщили РБК в Институте философии РАН на просьбу прокомментировать исследование «Является ли злом существование ада».
Кроме того, институт философии заказал работу «Бесполезная свобода и проблема ада» за аналогичную сумму. Единственным поставщиком госзакупки указан Александр Мишура (кандидат наук, преподает в НИУ ВШЭ). Договор исполнен также в октябре.
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

З 1 січня в Україні розміри посадових окладів та доплат для педагогів підвищилися на 5-30% .

Про це йдеться у постанові Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2021 року.

На 10% зарплату підняли:

педагогам у закладах спеціалізованої освіти, мистецького, спортивного, військового та наукового спрямування та інших закладах спеціалізованої освіти;

керівним та педагогічним працівникам у гімназіях, ліцеях, колегіумах, гімназіях-інтернатах, ліцеях-інтернатах, колегіумах-інтернатах,

педагогам у вищих професійних (професійно-технічних) училищах, центрах професійної (професійно-технічної) освіти,

педагогічним працівникам закладаів освіти інтернатного типу або які мають структурний підрозділ (інтернат, пансіон).

На 20% більше платитимуть педагогічним працівникам, помічникам вихователів та керівним працівникам:

у закладах дошкільної освіти компенсуючого типу (спеціальних, санаторних),

у закладах освіти для дітей, які потребують особливих умов виховання та тривалого лікування (або за наявності у закладах освіти таких класів, груп),

у закладах освіти при установах виконання покарань,

приймальниках-розподільниках для дітей,

школах соціальної реабілітації та професійних училищах соціальної реабілітації,

центрах медико-соціальної реабілітації дітей,

спеціальних виховних установах Державної кримінально-виконавчої служби,

притулках для дітей, соціально- реабілітаційних центрах (дитячих містечках) і центрах соціально-психологічної реабілітації дітей,

у будинках дитини, дитячих будинках і закладах загальної середньої освіти інтернатного типу для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

На 25% – освітянам у спеціальних закладах загальної середньої освіти (спеціальних школах, навчально-реабілітаційних центрах), в інклюзивно-ресурсних центрах і логопедичних пунктах.

На 30% – педагогам у спеціалізованих будинках дитини, дитячих будинках і закладах загальної середньої освіти інтернатного типу для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (або за наявності в них груп, класів), з контингентом осіб з особливими освітніми потребами чи які потребують тривалого лікування; у протитуберкульозних установах, закладах, відділеннях для дітей, хворих на активні форми туберкульозу.

Зарплати також підвищили за використання іноземної мови у роботі, за ведення груп подовженого дня, класне керівництво і перевірку домашніх робіт.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Згідно з повідомленням Михайла Винницького, відтепер в Україні змінюється порядок захисту дисертацій для отримання наукового ступеня доктора філософії. Зокрема, науковий ступінь та диплом про присудження наукового ступеня будуть видавати університети, які здійснили підготовку спеціаліста. Така практика відповідає традиціям західних країн, де диплом про отримання освітньої кваліфікації видає саме університет, а не міністерство освіти.
Крім цього, захист дисертацій відтепер відбуватиметься у разових спеціалізованих вчених радах. Тобто для кожного аспіранта перед захистом створюватиметься своя екзаменаційна комісія, члени якої шляхом відкритого голосування вирішуватимуть, чи гідний кандидат отримати науковий ступінь.
Оплата роботи членів спецрад також відбуватиметься офіційно: у випадку аспірантів-"бюджетників" за них платитиме держава, у випадку контрактників – оплата роботи членів спецрад буде частиною оплати за навчання, закладеною у контракті.
 
Зверху