Освіта в Україні та за кордоном

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
В нас може не таке чітке розділення,
100%.
Взагалі моє суб'єктивне враження про якість нашої освіти (переважно Закарпатської, трохи м. Київ): пік був в 2000-2010 рр. далі пішов повільний спад із 3 катастрофічними падіннями в 2016, 2020 і 2022 роках

plebis

why so serious?
Команда форуму
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
про якість нашої освіти (переважно Закарпатської, трохи м. Київ)
Це про школярів? Я студентам (1-3 курс) трохи лекцій читав минулий рік, один раз КПІ, і пару разів збірна солянка з технічних ВНЗ, мені діти дуже сподобалися. Ясно що вибірка в мене була особлива - тільки охочі повчитися чомусь, за що не ставлять оцінки, але їх було багато (я в їх віці обирав поганяти в CS 1.6 а не оце все), вони задавали хороші питання і так далі.

Дюрі-бачі

ПТН ПНХ
Місто
Ужгород
Телефон
OnePlus 6T
plebis, та про всіх, переважно про старші класи школи і студентів. Про "середняків" (якщо відкинути 20% найкращих і 20% найгірших)
Post automatically merged:

вибірка в мене була особлива - тільки охочі повчитися чомусь,
від нас такі на 2, максимум 3 курсі йдуть працювати і майже перестають вчитися (на рівні щоб не вигнали)

Останнє редагування:

debugger

Moderator
Команда форуму
Місто
Киев
Тут немножко не то. Азаров, будучи д.т.н., работал в донецком филиале ВНИМИ (был возле а/в "Северный") в начале 80х гг. Я знаю как минимум 2х людей, что работали с ним. И даже письмо от одного из них мне, написано на обратной стороне первой страницы отчета с фамилией Азарова. :cool: Так что факт есть факт - к горному делу (точнее, автоматизации и компьютеризации маркшейдерии) Азаров был причастен.
P.S. И, ясен пень, советские публикации (до эпохи Хирша) у него есть. Вероятно, и авторские свидетельства - тут не уверен. Была там у них какая-то работа с еще соц.венграми по сейсморазведке для угольных шахт.
І врешті обрали: