Там ещё если номер с финансовым не совпадает то вроде до 5000 только можно.
А яким чином змушування користувача до вводу номеру телефона (який і так чудово відомий фінансовому оператору після безконтактної авторизації картки у терміналі) сприяє виведенню "отого всього" з тіні?щоб трохи з тіні оте все вивести
Тому що увесь софт тепер від City24 і там так усе і працювало. І переписувати софт ніхто, через те, що раніше тя тумба була iBox, не буде.Хтось знає чому і навіщо такі незручні нововведення?
Тобто в автентичних терміналах City24 за умов авторизації карткою Моно теж просило ввести номер телефону і обмежувало поповнення до 30 тис. грн? Цікавлюся, бо за часів iBox-ів ніколи не користувався їхніми оригінальними терміналами.софт тепер від City24 і там так усе і працювало
А разве на терминалах Сити24 были считыватели карт?Тобто в автентичних терміналах City24 за умов авторизації карткою Моно теж просило ввести номер телефону і обмежувало поповнення до 30 тис. грн? Цікавлюся, бо за часів iBox-ів ніколи не користувався їхніми оригінальними терміналами.софт тепер від City24 і там так усе і працювало
Точно ли? Мне кажется, софт от IBox с переделанным на третий день после отключения счётом для оплаты и перекрашенным чуть позже из розового в зелёный фоном кнопок.Тому що увесь софт тепер від City24
На тих, що встановлені в відділеннях ОТР банку, - булиА разве на терминалах Сити24 были считыватели карт?Тобто в автентичних терміналах City24 за умов авторизації карткою Моно теж просило ввести номер телефону і обмежувало поповнення до 30 тис. грн? Цікавлюся, бо за часів iBox-ів ніколи не користувався їхніми оригінальними терміналами.софт тепер від City24 і там так усе і працювало
В Айбоксе и в ИзиПэй - да. Сити24 оригинальные никогда не видел со считывателем.
Пробую пожмякати купюру якщо вона нова, інколи допомогає, якщо і так не приймає то матюкаюсь і залишаю її для розрахунків десь на базарі, де не приймають картку.Как боритесь с данной проблемой или выходите из данной ситуации?
Тоже жмакал новые купюры, матюки помогли всунуть только одну ранее не принимаемую купюру. Не принимались только новенькие пятисотки. Пошел в кассу магазина на поклон для обмена купюр на более старые. Спасибо, мне пошли навстречу.Пробую пожмякати купюру якщо вона нова, інколи допомогає, якщо і так не приймає то матюкаюсь і залишаю її для розрахунків десь на базарі, де не приймають картку.Как боритесь с данной проблемой или выходите из данной ситуации?
Днями авторизувався прикладанням картки, вiкно було, номер вводив.не було вікна з пропозицією ввести номер телефону.
Так я теж кілька днів тому мусив вводити номер, а годину тому задумалося секунд на 30 і відразу перейшло у меню картки.Днями авторизувався прикладанням
Можливо цифрова пам'ять термiналу або системи, раз пройшло кiлька днiв.і відразу перейшло у меню картки.