Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
DenkaSM, а не пробовали идентификацию пройти картой Привата, а номер карты mono считать терминалом?
 
Реєстрація
02.09.20
Місто
Харків
DenkaSM, а не пробовали идентификацию пройти картой Привата, а номер карты mono считать терминалом?
Делал все согласно https://red-forum.com/threads/monobank.29428/post-1628562 Экспериментировать не очень хотелось (все прошло отлично, единственная заморочка - вводить ФИО вручную).
 

Мимоходом

Дебил, но зато откровенный.. :)
Реєстрація
24.06.17
Місто
Киев
Это Вам виднее - вместо Моно, к Моно, мимо Моно... Главное тут - "0% из Привата" :)
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Реєстрація
20.05.09
Місто
Днепропетровская обл.
Телефон
BB9530
Закуйовдили! Вже годину не можу перевірити чи було сьогодні зарахування на карту GOLD.
Приват24 - Веб-страница по адресу URL, возможно, временно недоступна или постоянно перемещена по новому адресу
В меню 3700 повідомляють, що останнє зарахування було 23 вересня
До живого оператора неможливо додзвонитись - "зараз немає вільних операторів, залишайтесь на лінії"
 
  • Wow
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
У мене мобільний застосунок працює як зазвичай. Правда, сьогодні поповнень не робив.
Яка різниця який вид карти, якщо йдеться про не доступність "білінґу"...
Якщо у вас ґолд, то чому телефонуєте на звичайну лінію 3700? У вас на карті написано номер 0800 (хоча по ідеї вони мають перекеровувати, якщо телефонуєте з фінансового номера).
 

MaxPower

Местный
Реєстрація
11.08.13
Місто
Днепр
Через приложение пару часов назад скинул себе денежку на мобильный киевстар: до сих деньги на счет мобильного не зашли, а в архиве вижу этот платеж и статус "в обработке" :unsure:

Впервые сталкиваюсь с подобным - обычно пополнение мобильного происходило в течение нескольких минут.
 
  • Like
Реакції: idea

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Сегодня систему Приват24 реально плющит. Ряд услуг в банкинге просто не работают или не доступны.
 
Реєстрація
20.05.09
Місто
Днепропетровская обл.
Телефон
BB9530
У мене мобільний застосунок працює як зазвичай. Правда, сьогодні поповнень не робив.
Яка різниця який вид карти, якщо йдеться про не доступність "білінґу"...
Якщо у вас ґолд, то чому телефонуєте на звичайну лінію 3700? У вас на карті написано номер 0800 (хоча по ідеї вони мають перекеровувати, якщо телефонуєте з фінансового номера).
З ранку не працював провідний інтернет від Укртелекому. Я через мобільний інтернет заходив перевірти, а Приватбанк мабуть сидів без інтернету. Після 15 години з"явився інтернет Укртелекома, надійшла СМС про переказ, Приват24 став відображати вкладку "Мої рахунки". При дзвінку на 3700 Голд клуб мене вітав як віп-клієнта, а потім я 25 хвилин чекав з"єднання з оператором і недочекався. Раніше такого не було.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Пару годин тому платив карткою іншого банку в аптеці, термінал привату. Gpay.
Якісь на терміналі вискакували євро чи пін-коди після успішного прикладання nfc, тобто фактичного списання не відбувалось. За третім разом операція дійсно стала успішною і прийшов смс про списання.
 
Останнє редагування:

MaxPower

Местный
Реєстрація
11.08.13
Місто
Днепр
Плющит приват24 и сегодня: не могу через приложение скинуть с средства с КДВ на свою же кредитку: сначала просто зависает с бегающим значком, сейчас же пытаюсь повторно сделать - зависает на стадии обработки платежа...
 
  • Sad
Реакції: idea

omni

необмежено придатний
Реєстрація
22.04.11
Місто
Запоріжжя
Телефон
ZTE Blade 20 Smart
Подскажите как перевести деньги с привата на ощад без офигительной комиссии 0.5 % ?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Где логика?

Есть счёт, которому привязано несколько карт. У одной из карт истек срок её действия, но она продолжает работать скорее всего из-за карантина. Вручную карту не закрыть ибо активна услуга "Безналоговый депозит" (система Приват24 не даёт).

Но карту можно перевыпустить... Закрыть нельзя. Поддержка заявку в техотдел передавать не желает.
 
  • Love
Реакції: drmz
Зверху