Проверка балансов и другие USSD-запросы

  • Автор теми com
  • Дата створення

com

Реєстрація
17.01.08
Місто
Львів
Сегодня заметил при проверке баланса по *111#
"На рахунку хх.хх грн. Інформація про бонуси надані за умовами акцій на *112# та *119#"
 

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P40
что нового?
на некоторых джусах такое уже более полугода пишет, примерно когда FAN и TALK появились
 
Реєстрація
30.10.08
Місто
в зоне АТО
Телефон
Meizu M8c
Лучше бы название тарифа писали. Мелочь, но если забыл нужно оператору звонить узнавать :-\
 

com

Реєстрація
17.01.08
Місто
Львів
Лучше бы название тарифа писали. Мелочь, но если забыл нужно оператору звонить узнавать :-\
Если позвонить 477 и выбрать пункт "Смена тарифного плана" IVR должен сказать примерно: "Ви знаходитесь на тарифному плані XYZ". Я не прав? Раньше, по крайней мере было так, сегодня уже не нашёл. Чуть не наклацал себе переход на Диджус.
Можно просто зайти в "Мой Киевстар-Диджус" и там посмотреть (если уже зарегистрирован).
 
Останнє редагування:
Реєстрація
30.10.08
Місто
в зоне АТО
Телефон
Meizu M8c
Зарегистрирован, но по закону подлости название понадобится когда инета под рукой нет, а сказать нужно срочно :(
 

com

Реєстрація
17.01.08
Місто
Львів
466>6 "Тарифи" "Ви обслуговуєтесь на тарифному плані XYZ".
 

Samsung

КПЖЗ
Реєстрація
09.10.08
Місто
Славутчина
Телефон
XIAOMI Mi Max 2
Можливо комусь буде цікаво - з інформаційного листа КС...
---
Нові можливості управління послугами
Розширені можливості управління послугами, які надаються компанією "Київстар"!
Відтепер Ви можете самостійно відключати або підключати послуги, перевіряти їхній статус за допомогою SMS або спеціальної команди зі знаків та цифр (USSD-запиту). Для цього необхідно:
відправити SMS із спеціальним кодом на номер 100 (відправка SMS із кодом на номер 100 здійснюється безкоштовно)
або
набрати спеціальну команду (USSD-запит) на клавіатурі мобільного та натиснути "Виклик".

Перелік послуг, якими можна управляти:

Послуга Виконувана дія Результат

Відправка SMS із зазначеним кодом на номер 100 Набір спеціальної команди (USSD-запиту) на клавіатурі мобільного та натиснути "Виклик"

"Хто дзвонив" 03*1 *100*03*1# Перевірка статусу послуги
03*2 *100*03*2# Підключення послуги
03*3 *100*03*3# Відключення послуги

"Голосова пошта" 04*1 *100*04*1# Перевірка статусу послуги
04*2 *100*04*2# Підключення послуги
04*3 *100*04*3# Відключення послуги
04*4 *100*04*4# Відновлення паролю за замовчуванням (4444)
04*5 *100*04*5# Перевірка статусу функції доставки голосових повідомлень за допомогою MMS
04*6 *100*04*6# Підключення функції доставки голосових повідомлень за допомогою MMS
04*7 *100*04*7# Відключення функції доставки голосових повідомлень за допомогою MMS

"Антивизначник номера" 07*1 *100*07*1# Перевірка статусу послуги
07*2 *100*07*2# Підключення послуги
07*3 *100*07*3# Відключення послуги

"Мобільна РАЦІЯ" 08*1 *100*08*1# Перевірка статусу послуги
08*2 *100*08*2# Підключення послуги
08*3 *100*08*3# Відключення послуги
08*4 *100*08*4# Настройка послуги

MMS, WAP GPRS, Інтернет GPRS, "Мобільне TV" 11*2 *100*11*2# Підключення послуги
11*3 *100*11*3# Відключення послуги
11*4 *100*08*4# Настройка послуги

"Повідомити мене" 12*1 *100*12*1# Перевірка статусу послуги
12*2 *100*12*2# Підключення послуги
12*3 *100*12*3# Відключення послуги

"Повідомити про мене" 13*1 *100*13*1# Перевірка статусу послуги
13*2 *100*13*2# Підключення послуги
13*3 *100*13*3# Відключення послуги

Отримання інформації про поточний тарифний план 01*2 *100*01*2# Отримання інформації про назву поточного тарифного плану, за умовами якого Ви обслуговуєтесь.

Зверніть, будь ласка, увагу, що перелічені можливості управління послугами надаються в режимі тестової експлуатації. Якщо у відповідь на USSD-запит або на відправлене SMS Ви отримаєте інформацію про помилку, просимо повідомити про неї за електронною адресою [email protected], указавши в темі повідомлення "Управління послугами по каналах USSD та SMS".
Сподіваємося на Вашу допомогу у тестуванні нових можливостей управління послугами.
---
 

Prorab

Skylark
Реєстрація
21.11.07
Місто
Черноморск
Телефон
Redmi N8P
Интересно, а на "мобилыче" эти USSD-запросы должны работать?
Робобаба по 222 мне настойчиво твердит, что таки да, есть такие ussd запросы, но при запросе *100*03*1# мне мобила выдает Unknown segment.
В SelfCare уже нажаловался.. :)
 

com

Реєстрація
17.01.08
Місто
Львів
*124#
Подсказка для услуги "Перевод денежных средств".
 

THORN

Заблокирован
Реєстрація
27.09.08
Місто
Киев
Телефон
LG A290(050 Новогод.+097 Б20+063),HTC One M7(094 Б30+MSIM)
*194#-проверка возможности перехода с припейда на контракт
 
Реєстрація
04.06.08
Телефон
М75:), С57 dual-sim, A50, htc6800
*194#-проверка возможности перехода с припейда на контракт
Заявка не принята. Арпу меньше 15 грн. Было бы больше - перевели бы?

*127#, *128# - это что? Пишет "запрос не выполнен", т.е. эти коды для чего-то, на неиспользуемых кодах пишет "unknown application"
 
Зверху