Про АЗС та пальне (бензин/дизель/газ)

  • Автор теми GAS
  • Дата створення

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 12T
Статистика цен на автогаз в Украине. Добавить свою цену можно здесь

Мониторинг цен на топливо, топливный калькулятор - здесь

Банка с кишмышем
 
Причина: новая шапка
Останнє редагування:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Коли в мене заїздів на пару тисяч км в місяць, то наступного також знижка падає.
 
Реєстрація
22.04.11
Місто
Запоріжжя
Телефон
ZTE Blade 20 Smart
и это все равно дороже ОККО с персональной -3 и ВОГ в монобренд -2
У вас проблема с математикой
Дизель на Авиас 47 грн, wog через монобренд 50 грн.
Okko 52 без скидки - 3 грн = 49 грн. Но у вас 47 это больше, чем 49
 

Lorn

Заблокирован
Реєстрація
08.02.16
Місто
Чернівці
Телефон
OnePlus 6T
Де беруться люди яким -3 приходить від окко і вог і скільки бензина вони наливають? Мені як хоч трохи капнеш в місяць - усе, - гривня і ні копійки більше.
Тут як з моб.операторами. У мене виходить місяць "голодує" акк на Окко - заправляюсь на ВОГ, потім місяць акк на ВОГ - заправляюсь на Окко)
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Де беруться люди яким -3 приходить від окко і вог і скільки бензина вони наливають? Мені як хоч трохи капнеш в місяць - усе, - гривня і ні копійки більше.
Тут як з моб.операторами. У мене виходить місяць "голодує" акк на Окко - заправляюсь на ВОГ, потім місяць акк на ВОГ - заправляюсь на Окко)
не працює, пробував :) Є ще "полочний" акаунт на вог з тих часів коли був дефіцит минулого року - він теж гривня.
 
Реєстрація
03.01.16
Місто
Киев
и это все равно дороже ОККО с персональной -3 и ВОГ в монобренд -2
У вас проблема с математикой
Дизель на Авиас 47 грн, wog через монобренд 50 грн.
Okko 52 без скидки - 3 грн = 49 грн. Но у вас 47 это больше, чем 49
у мене бензинове авто, тому окко виходить 45,99 а вог через монобренд 46,99
 
Реєстрація
03.01.16
Місто
Киев

Фальсифікованого пального в Україні стає менше, його збувають в невеликих містах - експерти.​


Дефіцит пального в Україні пішов в історію, більш того, намітився стійкий тренд до здешевлення пального. З початку року бензин втратив біля 10 % вартості. Разом з тим, на ринку пального проявилися дві важливі тенденції – по-перше, через доступність ресурсу відновили торгівлю поодинокі АЗС в невеликих містах і селищах, по-друге – через дії агресора в Україні припинила роботу суттєва частина так званих міні-НПЗ. Це напів- , а частіше нелегальні виробники, з дуже низькою глибиною переробки, які в Україні вже встигли отримати прізвище «самовари». Саме вони донедавна наводнювали ринок неякісним пальним. Як ці фактори вплинули на загальну картину з якістю бензину? В цьому розбиралися експерти Інституту споживчих експертиз.

Отже, дослідники відібрали проби бензину А-95 в найбільших всеукраїнських мережах (WOG, SOCAR, ОККО, ANP, PRIME, АВІАС, MARSHALL, AMIC, SHELL), а також у серйозних регіональних гравців (київські KLO та AVANTAGE 7, запорізький ZOG та PARALLEL, , полтавську BVS, дніпровську NEFTEK, харківська ОВІС та мережі CHIPO та U.GO). Експерти не оминули увагою і невеличкі мережі, які оперують в райцентрах і невеликих містах (24\7, KRAFT, LN ENERGY, DNIPRO OIL GROUP). Крім того, було перевірено і «брендові» сорти бензину А-95 в великих мережах, а саме SOCAR NANO, WOG MUSTANG, ОККО PULLS, КLO VENTUS, SHELL V-POWER.

Експерти розділили результати, отримані в лабораторії на зони – зелену, синю та червону. До першої потрапили мережі, результати яких відповідали нормативам Євро-5, синю – зразки без порушень, але «без запасу міцності», тобто на грані дозволених значень. І нарешті, червона – мережі, пальне на яких не відповідало нормативам профільного ДСТУ. Зразки були перевірені за основними параметрами – октанове число, вміст сірки та об'ємні частини ароматичних вуглеводнів та бензолу.

Зелена зона («брендовий» А-95). У цій групі сюрпризів не виявилося, як і повинно бути у преміального пального. Всі зразки отримали оцінку «відмінно». Експерти відзначили відсутність шкідливої сірки у зразка SOCAR NANO (всього 3 мг/кг). Найбільший запас по октану у WOG MUSTANG (96,7 од.), а самий низький рівень бензолу у ОККО PULLS (0,42 %).

Зелена зона (стандартний А-95).

У зеленій зоні лідерів опинилися цілих 9 мереж, це рекорд останніх років досліджень. WOG, SOCAR, ОККО, KLO, PRIME, AVANTAGE 7, CHIPO, ZOG та ОВІС. Показники у бензинів, придбаних у цих мережах, були значно кращими від вимог ДСТУ. Для початку було перевірено найголовніший для роботи двигуна параметр – октанове число. Норматив встановлено на рівні не нижче 95 одиниць. Найбільші значення зафіксовано у WOG (97,6 од.) та SOCAR (97,5). Відмінно – ОККО (96,6) та PRIME (96,5). У «дев’яносто п’ятого» KLO, CHIPO, ZOG та ОВІС – теж вище 96 одиниць. За таких показників октанового числа двигун працює на повну віддачу, витрати пального більш економічні. Далі визначили вміст сірки, одним з найважливіших показників, який є показником довготривалості роботи двигуна, його ресурсу. Мінімальні значення виявлено у бензинах А-95, придбаних в мережах SOCAR, ZOG та AVANTAGE 7 (по 6 мг/кг). Це із запасом перекриває допуски Євро 5. Що стосується вмісту ароматичних вуглеводнів, то у всіх учасників значення в межах норми, найкращий показник у ОККО – лише 24,6 %, та CHIPO (24.5%). Далі було перевірено ще один важливий показник – вміст бензолу. Цієї токсичної речовини в бензині має бути якнайменше, оскільки збільшення його кількості «вбиває» каталізатор, може зменшити ресурс двигуна до десяти разів, та може викликати захворювання на рак у пішоходів. Найбільш «чистий» бензин у KLO (0,38 % при нормі не вище 1%), ОККО та WOG ( по 0,40%). Загалом, з результатів «зеленої» зони чітко видно, що це якісний продукт з європейських заводів з глибоким рівнем переробки нафти.

Синя зона.

В синю зону потрапила велика група заправок, в основному та званих лоукостерів. Це мережі, які зазвичай продають дешевше, ніж лідери ринку. Бензин А-95 у BVS, MARSHALL, AMIC, SHELL, NEFTEK, PARALLEL відповідав стандарту Євро 5, але з показниками, ближчими до граничних норм. Цікавий тренд полягає в тому, що в цю групу «переїхали» мережі, які раніше були завсідникам червоної зони. Співпадіння? Експерти так не думають, а причини метаморфози описано нижче.

Червона зона.



У червоній зоні цього разу в основному АЗС малих регіональних мереж та поодиноких заправок, які в основному торгують в невеликих містах та селищах. Єдине виключення з правил – всеукраїнські мережі ANP та АВІАС, але ці компанії останнім часом в принципі лихоманить, так що результати важко назвати несподіваними. Як не дивно, октанове число було набагато нижчим від необхідного тільки в одному зразку, придбаному на АЗС 24/7 в Дніпропетровській області – 92 одиниці. Це чіткий маркер саморобного палива, виготовленого в кустарних умовах. Що стосується шкідливої для екології та повітря сірки – то перевищення в тридцять п’ять (!) разів було виявлено у зразку АЗСKRAFT(352 мг/кг при нормі не більше 10). Але і це виявилося лише жалюгідною пародією в порівняні з реально «крутими» хлопцями - кількість сірки у пробі DNIPRO OIL GROUP перевищувала норму в 70 раз, тобто 706 мг/кг. Це щось захмарне. Об’ємна частка отруйного бензолу в пробах цих мереж теж не відстала. В бензині з АЗС KRAFT – майже чотирикратне перевищення (3,82%), а у DNIPRO OIL GROUP взагалі понад семикратне! Нагадаємо, це небезпечна сполука, від якої утворюється нагар та відбувається перегрів двигуна. При такій величезній кількості бензолу, проблеми зі здоров'ям у водіїв та пішоходів практично неминучі. Власне, як і фактично гарантована поломка автомобіля.

Загалом, результати дослідження виявили декілька цікавих тенденцій. По-перше, кількість фальсифікованого ресурсу на ринку значно знизилася. Експерти однозначно пов’язують це зі зменшенням кількості кустарних виробництв, так званих міні-НПЗ. Найбільші з них розбили російські бомби та снаряди, інші зменшили об’єми через проблеми з ресурсом та логістикою. Саме тому багато мереж з «червоної» зони перемістилися в «синю», оскільки тепер доводиться все ж таки торгувати імпортованим пальним. А та кількість кустарного пального, яка залишилася, пішла в основному малим регіональним мережам, оскільки їм не потрібні значні об’єми. Тому автомобілістам з невеликих міст та селищ експерти рекомендують проїхати зайвих кільканадцять кілометрів до великої заправки, аби не втрапити в халепу.

Вадим Кривенко.

АЗС (дослідження по ДСТУ 7687:2015)Октанове число (дослід. метод) (норматив – не менш 95 од.)Вміст сірки, (норматив не більше 10 мг/кг)Об’ємна частка ароматичних вуглеводнів (в %, не більш 35)Об’ємна частка бензолу (в %, не більш 1.0)
WOG97,6726,50,40
SOCAR97,5628,70,42
ОККО96,6824,60,40
PRIME96,5725,70,55
КLO96,2728,80,38
AVANTAGE 795,7630,60,62
ZOG96,3631,60,45
CHIPO96,2724,70,76
ОВІС96,1730,00,66
BVS95,9628,60,81
NEFTEK95,16270,85
AMIC951027,70,86
MARSHALL95,7827,60,88
SHELL95,5823,70,73
PARALLEL95,910300,805
ANP95,91628,50,47
АВІАС95,54328,60,78
U.GO95,21530,60,43
24\792925,20,84
KRAFT95,335222,73,87
LN ENERGY95,21231,80,970
DNIPRO OIL GROUP9670612,57,36

АЗС (Преміум) (дослідження по ДСТУ 7687:2015)Октанове число (дослід. метод) (норматив – не менш 95 од.)Вміст сірки, (норматив не більше 10 мг/кг)Об’ємна частка ароматичних вуглеводнів (в %, не більш 35)Об’ємна частка бензолу (в %, не більш 1.0)
SOCAR NANO96,5328,50,75
WOG MUSTANG96,7527,70,68
КLO VENTUS96,1729,60,78
ОККО PULLS95,75280,42
SHELL V-POWER95,8828,10,57

азс
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
LiquidStrm, тобто окко, вог, сокар, кло, хто там ще у зеленій зоні - ліктями розтолкувались щоб занести?:)
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Стосовно газових заправок у Києві, мої особисті спостереження, де більше/менше всього найопують краще налаштоване обладнання))) Накатую у середньому по 100...120 км на день, намагаюсь завжди тримати повний бак, тому зібрав деяку статистику. Найточніше газові колонки налаштовані на Shell та WOG, потім йде KLO, більше всього намахують на Барсі і Авантажі, там де має бути 12 літрів, у них "заходить" 16.. :ROFLMAO: До БРСМ теж бувають питання. На інших, як ОККО, Сокар не дуюсь, дорожче/немає знижки.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Тобто по виходить ціна +- та сама? Там, де дешево, більше нажовують. Відповідно, середня ціна пробігу лишається однаковою?
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Кочевник, я не вираховував пропорції, не подобається, коли нажухують..
 

LiquidStrm

>/dev/null
Реєстрація
06.09.19
Місто
Banderstadt
Телефон
LG v60 5G
горіх, маєте краще пояснення, чому в переліку є бренди із меншою кількістю АЗС (наприклад, паралель), а upg - нема?
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
ам де має бути 12 літрів, у них "заходить" 16..
Вдуть можуть скікизавгодно.
Збери статистику не "до повного", а кілометраж, який ти проїдеш на фіксованій кількості заправлених літрів.
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Вдуть можуть скікизавгодно.
Як? В баку стоїть відсікач, задути більше/менше можна тільки коли температура на вулиці міняється - літом в балон менше лізе, ніж зимою. Я збиваю кілометраж після кожної заправки "до повного", а потім вираховую витрату. Якщо доводиться задувати на "стрьомних" заправках, то замовляю фіксований об'єм, приблизно скільки проїхав і має влізти, хоча невідомо, може у них лічільник літрів просто рахує 1,1 наприклад, замість 1л.
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
Взбовтай пиво (або колу), і налий у пляшку. Об'єм же той самий? А після усідання об'єм рідини на порядок менший.
Так само, як і "вспінений" бензин, хоча ця дічь уже не зустрічається (коли у бєнзіку є нестабільні фракції в перехідному стані рідина-газ, по типу газолінів). Дуже цікаво було колись наблюдати, коли з 20л в каністрі лишається 17-18.
Лічильник рахує об'єм, а що саме там проходить - чиста рідина, чи рідина з бульбашками газу - лічильнику фіолєтово.
Аналогічно і з СПГ/LPG - це газ, навіть якшо він зріджений, в нього є купа перехідних станів. Навіть якшо він у ємності як рідина - при перекачуванні він може бути сумішшю рідини та газу (а газ, на відміну від рідини, стискається). Тобі шурнули 20л - а після стабілізації стало 19. По правильному, будь-який газ "заправляється" по вазі
Недарма в бух/обліку обліковується вага палива, а не його об'єм. Так само як і на будь-якій заправці, облік іде в кілограмах/тонах, а роздрібний відпуск - у літрах. І так само до двигунів в інструкціях була витрата палива у грамах/кілограмах (це нам ще з совкової епохи досталося).
В минулому житті, я, як економіст, мав справу з дохєріщем усього, що п'є пальне, входив навіть у склад комісії з обліку пмм (була своя тіпа-заправка)
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Паук, я не знаю, інший там газ, чи вони його збовтують спецом, пердять в колонку, або сечею розводять, але на одних заправках все чітко повторюється, а на інших підозріло більше входить в той самий гбо, значить мене якось найопують.
 
Зверху