Даавно вже бачив білборди і оголошення з таким дизайном.Как вам новый стиль a la "Джинс"?
хм... интересно, каким боком дали зарегать на домене ua сайт "CDMA"? Разве есть такая (ТМ) - CDMA? Или правила регистрации UA изменились?
эти примеры не снимают сути вопроса =)Так же, как 3g.ua или, скажем, gazeta.ua.
понятие "схожа" для (tm) не может быть - либо совпадает, либо - нет... но очень возможно, что либо ослабились правила регистрации в UA (если так - это очень плохо), либо они зарегали (tm) СDMA, что тоже... немного странно =)Ну у них ведь торговая марка CDMA UA
вот она схожа с доменом, вот и получается что им дали зарегить.
Новый стиль - приятный, но лучше и дешевле от этого оператор не стал... Мой фаворит - Интертелеком.
если речь о карте покрытия на сайте, то после того как она стала на гугле изменений не было (разве кроме того где запускадись новый БС и ЕВДО)Карта вроде стала точнее.Теперь я явно вижу,что там где мне было надо -телефон и не должен работать.И точно -практически не работает.
хм... интересно, каким боком дали зарегать на домене ua сайт "CDMA"? Разве есть такая (ТМ) - CDMA? Или правила регистрации UA изменились?
ЦК України Стаття 489. Правова охорона комерційного найменування… 2. Право інтелектуальної власності на комерційне найменування є чинним з моменту першого використання цього найменування та охороняється без обов’язкового подання заявки на нього чи його реєстрації і незалежно від того, є чи не є комерційне найменування частиною торговельної марки…»
Фірмове найменування (фірма) — найменування, під яким підприємець виступає в цивільному обороті і яке індивідуалізує його серед інших учасників. Структура фірмового найменування складається з обов’язкової частини (корпуса фірми) — його організаційно-правової форми (наприклад, ТОВ, ЗАТ), а в окремих випадках також типу й предмета діяльності (державне, приватне, муніципальне) або профілю діяльності (виробниче, страхове, наукове), а також необов’язкової частини (доповнення), наприклад, номера (трест №7), спеціального найменування ("Прапор", "Калібр"), скорочень (МТЗ, ХТЗ) і інших. Комерційне позначення — це прийняте фірмою й широко відоме найменування, що символізує діяльність підприємства й використовується в її діяльності, що охороняється без спеціальної реєстрації (приклади — Майкрософт, Дебенхемс, Газпром, Нафтогаз) і яке ми можемо зустрічати повсюдно: назви ресторанів, кафе, магазинів і т.д. Різниця між описаними двома об’єктами у функціях — комерційне позначення звичайно використовується у відносинах між споживачами й підприємцями, а фірмове найменування — у ділових відносинах мі