Omniscan

Активный пользователь
Реєстрація
22.05.21
Місто
Запорожье
Хто питав про Зразок скарги, ось: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=77&language=uk
Вже накатала, підключайтесь. Це свавілля, щодо безпідставного списання коштів з рахунків, треба зупиняти. Жоден оператор собі такого не дозволяє.
А в КС ви зі скаргою, офіційно, звертались? Чи лише телефонували на 466?
 

Операция "Ы"

Заблокирован
Реєстрація
18.07.20
Місто
Харьков
Телефон
Nokia 6.1 Plus

allaliu

Известный пользователь
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Хто питав про Зразок скарги, ось: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=77&language=uk
Вже накатала, підключайтесь. Це свавілля, щодо безпідставного списання коштів з рахунків, треба зупиняти. Жоден оператор собі такого не дозволяє.
А в КС ви зі скаргою, офіційно, звертались? Чи лише телефонували на 466?
А телефонувати-це не звернення? Склали заявку, надали номер. Сьогодні уточнювала: заявка в роботі. Наступний строк виконання 25.01:LOL:. Кінцевого строку взагалі немає. Хоча, за законом, він має бути.
 

Shinime

Известный пользователь
Реєстрація
18.04.18
Місто
Запорожье
Хто питав про Зразок скарги, ось: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=77&language=uk
Вже накатала, підключайтесь. Це свавілля, щодо безпідставного списання коштів з рахунків, треба зупиняти. Жоден оператор собі такого не дозволяє.
Это Вы на какой планете живёте что у Вас никакой оператор ничего не снимает? А может они ещё и доплачивают?
 

allaliu

Известный пользователь
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Хто питав про Зразок скарги, ось: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=77&language=uk
Вже накатала, підключайтесь. Це свавілля, щодо безпідставного списання коштів з рахунків, треба зупиняти. Жоден оператор собі такого не дозволяє.
Это Вы на какой планете живёте что у Вас никакой оператор ничего не снимает? А может они ещё и доплачивают?
Не знаю таких случаев, у других операторов, чтобы сняли деньги, составили заявку, и месяц не могли разобраться за что.
 

crocodile

Алігатор
Реєстрація
10.12.15
Місто
Харьков
Телефон
Tecno CAMON 18P
Это Вы на какой планете живёте что у Вас никакой оператор ничего не снимает? А может они ещё и доплачивают?
Ну речь как бы идет не о списании денег, а о неправомерном списании. Это не одно и то же. Я не могу говорить за других операторов, но мне тоже кажется, что Киевстар лидирует в этом вопросе.
 

Baldman

Разом з UMC ©1998
Реєстрація
19.11.11
Місто
Київ
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Неодноразово звертався до оператора "Київстар" за безпідставне зняття з мого рахунку 150грн. Останній терін вирішення питання: 25.01.2023 18:00. Гроші не повернули. За весь час жодного повідомлення чи пояснення від Київстар не було. Сьогодні подав скаргу до Національної комісії. Ніякої надії на вирішення мого питання не маю. Але, я рахую, що це краще, ніж просто мовчати.
 

PFlesh

Активный пользователь
Реєстрація
09.10.21
Місто
Lviv
Неодноразово звертався до оператора "Київстар" за безпідставне зняття з мого рахунку 150грн. Останній терін вирішення питання: 25.01.2023 18:00. Гроші не повернули. За весь час жодного повідомлення чи пояснення від Київстар не було. Сьогодні подав скаргу до Національної комісії. Ніякої надії на вирішення мого питання не маю. Але, я рахую, що це краще, ніж просто мовчати.
А за що зняли кошти. Часом не за кс тб?
 

Baldman

Разом з UMC ©1998
Реєстрація
19.11.11
Місто
Київ
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Неодноразово звертався до оператора "Київстар" за безпідставне зняття з мого рахунку 150грн. Останній терін вирішення питання: 25.01.2023 18:00. Гроші не повернули. За весь час жодного повідомлення чи пояснення від Київстар не було. Сьогодні подав скаргу до Національної комісії. Ніякої надії на вирішення мого питання не маю. Але, я рахую, що це краще, ніж просто мовчати.
А за що зняли кошти. Часом не за кс тб?
Від Київстар пояснень не було.
 
  • Like
Реакції: drmz

PFlesh

Активный пользователь
Реєстрація
09.10.21
Місто
Lviv
Неодноразово звертався до оператора "Київстар" за безпідставне зняття з мого рахунку 150грн. Останній терін вирішення питання: 25.01.2023 18:00. Гроші не повернули. За весь час жодного повідомлення чи пояснення від Київстар не було. Сьогодні подав скаргу до Національної комісії. Ніякої надії на вирішення мого питання не маю. Але, я рахую, що це краще, ніж просто мовчати.
А за що зняли кошти. Часом не за кс тб?
Від Київстар пояснень не було.
Просто пропало з рахунку 150 грн?
В мкс перевіряли історію витрат?
 

Baldman

Разом з UMC ©1998
Реєстрація
19.11.11
Місто
Київ
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Просто пропало з рахунку 150 грн?
В мкс перевіряли історію витрат?
В МКС нема списання 150грн В колцентрі підтверджують "некоректне списання", але скільки та за шо вони не бачать.
 
Причина: прибран оверквотинг
Останнє редагування модератором:

allaliu

Известный пользователь
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Неодноразово звертався до оператора "Київстар" за безпідставне зняття з мого рахунку 150грн. Останній терін вирішення питання: 25.01.2023 18:00. Гроші не повернули. За весь час жодного повідомлення чи пояснення від Київстар не було. Сьогодні подав скаргу до Національної комісії. Ніякої надії на вирішення мого питання не маю. Але, я рахую, що це краще, ніж просто мовчати.
Вони там швидко реагують, надають заявці номер та спускають на КС. 22.01 подала заяву, передзвонила туди 24.01, назвали номер та порадили чекати. Якщо не вирішать в КС , то просили передзвонити. Тому уточнюйте, бо якщо подали скаргу без підпису чи дати, можуть не зареєструвати.
 

Baldman

Разом з UMC ©1998
Реєстрація
19.11.11
Місто
Київ
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Неодноразово звертався до оператора "Київстар" за безпідставне зняття з мого рахунку 150грн. Останній терін вирішення питання: 25.01.2023 18:00. Гроші не повернули. За весь час жодного повідомлення чи пояснення від Київстар не було. Сьогодні подав скаргу до Національної комісії. Ніякої надії на вирішення мого питання не маю. Але, я рахую, що це краще, ніж просто мовчати.
Вони там швидко реагують, надають заявці номер та спускають на КС. 22.01 подала заяву, передзвонила туди 24.01, назвали номер та порадили чекати. Якщо не вирішать в КС , то просили передзвонити. Тому уточнюйте, бо якщо подали скаргу без підпису чи дати, можуть не зареєструвати.
Дякую Вам за пораду та підтримку. Підпис на заяві залишив, дату поставив. Буду чекати на вирішення мого питання.
 

zebralight

Пользователь
Реєстрація
24.12.22
Місто
Харків
Телефон
Redmi 4x 3/32
В МКС нема списання 150грн В колцентрі підтверджують "некоректне списання", але скільки та за шо вони не бачать.
у операторів воно може оновлюватися із затримкою. якщо більше 2 годин, той же лайф оформлював внутрішні заявки, якщо є підстави вважати, що списання некоректне. вони просто сказали "списали, не знаємо за що"?
 

Baldman

Разом з UMC ©1998
Реєстрація
19.11.11
Місто
Київ
Телефон
Redmi Note 8 Pro
03.02.23 від Київстар прийшло СМС: "Шановний клієнте,компанія розглянула Ваше звернення. Питання вирішено. Дякуємо, що допомогаєте нам вдосконавлюватись."В Колцентрі сказали, що гроші повернуть на протязі 20 діб.
 

allaliu

Известный пользователь
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
03.02.23 від Київстар прийшло СМС: "Шановний клієнте,компанія розглянула Ваше звернення. Питання вирішено. Дякуємо, що допомогаєте нам вдосконавлюватись."В Колцентрі сказали, що гроші повернуть на протязі 20 діб.
Те саме. Так сказав оператор кАлцентра, а от оператор в мессенджері повідомив, що це розглянуто інше звернення , не про повернення коштів, а про некоректне відображення балансу.:dash1:
Про друге звернення нічого не знала взагалі, бо складала звернення про безпідставне списання коштів з рахунку. Ці аферисти мутять щось. Слідом за першою смс з таким самим змістом як у Вас, в якому немає ані номеру заявки, ані результату розгляду, прийшла ще одна: "Шановний абоненте! За результатами розгляду вашого звернення, в якості компенсації, оберіть оптимальний пакет послуг за телефоном 477*10 або переходьте за посиланням https://kv.st/srr. Термін дії пропозиції до 06/02/2023. Дякуємо за розуміння!".
 

Baldman

Разом з UMC ©1998
Реєстрація
19.11.11
Місто
Київ
Телефон
Redmi Note 8 Pro
В мене теж склалася така підозра. На жаль, але ніякого зрозумілого пояснення від Київстар поки не почув. P.S. Так, Ви прави. Получив відповідь в месенджері:"Дякую за очікування. Питання ще в роботі. Орієнтовний термін усунення складнощів до 06/02/2023 18:00"
 
Останнє редагування:

Antonwolf

Активный пользователь
Реєстрація
25.07.20
Місто
Харьков
Неодноразово звертався до оператора "Київстар" за безпідставне зняття з мого рахунку 150грн. Останній терін вирішення питання: 25.01.2023
Если сможете решить возврат денег напишите, мне так 2 месяца обещали, делали заявки, приходили СМС решено и ничего. И по кругу так 2 мес.
 

vitaminC

сальце, м'ясце, вітамінЦЕ
Реєстрація
31.10.17
Місто
Харків
"Шановний клієнте, компанія розглянула Ваше звернення. Питання вирішено. Дякуємо, що допомогаєте нам вдосконавлюватись."
це юридична відписка. важливі формулювання.
з наведеного тексту, можу з упевненістю припустити що Київстар каже "компанія вирішила питання щодо некоректного відображення балансу яке пов'язане з технічними проблемами під час нестабільного енергопостачання, ситуація виправлена після чого баланс абонента відображається в межах норми". при цьому ця норма вкрала ваші 150 гривень.

ця відповідь надана вам замість відповіді по суті повернення ваших грошей. вочевидь, ви запитували щодо повернення ваших 150 гривень. натомість вам відповідають щодо технічних внутрішніх проблем київстару які вас не цікавлять.

це юридичні хитрощі, які ускладнять оскарження в суді протиправних дій київстару. бо якщо оператор не відповість - буде наочне порушення. а якщо оператор відповість отакою відпискою - ніхто розбиратися заради 150 гривень не буде у зв'язку з малозначністю / завантаженістю / і взагалі не на часі.
 

Baldman

Разом з UMC ©1998
Реєстрація
19.11.11
Місто
Київ
Телефон
Redmi Note 8 Pro
vitaminC, згоден з Вами. Вчора звернувся до Держпродспоживслужби, залишив скаргу. Ніякої надії на вирішення свого питання не маю. Справа зовсім не в 150грн. В мене на авансі приблизно 1800грн, так шо Київстару ще є що красти. Бувають помилки та алгоритм їх вирішення. Але таке відношення до свого абонента нагадує мені 90 роки. Почекаю ще місяць та вернусь на Водафон. Добре, що мій номер 050-331...ще чекає на мене.
 
Зверху