Статистика кількості абонентів мобільних операторів

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
📱🧳Неофіційні дані по міграції українців через війну за опосередкованими даними мобільних операторів:
🔵Kyivstar: станом на середину серпня за кордоном лишалося 2,5 млн абонентів оператора
🔴Vodafone: на кінець липня за кордоном перебували 1,76 млн

📉Крім того, оператори втратили частину клієнтів (дані на кінець ІІ кварталу): Kyivstar – 1,1 млн, Vodafone – 2,3 млн. Втім, тут складно виокремити, яка частина поїхала за кордон і вже перейшла на місцевого оператора, а яка просто змінила оператора чи втрачена через окупацію теориторій.

Щодо внутрішньої міграції: 20% абонентів Kyivstar (близько 5 млн) переїхали з міст до сіл своєї області🏡, і ще десь 16% поїхали до західних областей🛤️.

 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев

Як змінилася абонентська база мобільних операторів України у 2022 році

З початку повномасштабної збройної агресії російської федерації постачальники електронних комунікаційних мереж та послуг спільно з органами влади роблять все можливе для забезпечення споживачів необхідними послугами зв’язку та доступу до мережі Інтернет. За цей період було впроваджено чимало заходів для вирішення абонентських проблемних питань економічного та соціального характеру. Ми відслідковуємо їх вплив, а також споживацькі тенденції на ринку мобільного зв’язку. До вашої уваги – аналіз даних щодо основних тенденцій економічних показників надання послуг мобільного зв’язку, у тому числі послуг міжнародного та національного роумінгу за період із січня по серпень 2022 р.
Агресія 24.02.2022 року російської федерації відразу знайшла відображення в загальних показниках галузі зв'язку, спричинивши негативні зміни абонентської бази мобільних операторів. Перший аналіз узагальненої інформації щодо основних тенденцій економічних показників надання послуг мобільного зв’язку, у тому числі послуг міжнародного та національного роумінгу, за період із січня по травень поточного року окреслив втрати національними операторами частини своїх абонентів мобільного зв’язку, які змушені були виїхати за кордон. Станом на початок 2022 року українські мобільні оператори обслуговували 50 млн. абонентів. Із січня по лютий зменшення кількості активних абонентів спостерігалося на рівні 1 млн. щомісяця, а за літні місяці бачимо відносно сталий рівень абонентської бази мобільних операторів - близько 44 млн.

Також за літні місяці відбулася певна стабілізація кількості користувачів послуг міжнародного роумінгу. Якщо у довоєнні місяці сукупна кількість мандруючих українських абонентів у роумінгу не перевищувала 2 млн. на місяць, то лише за піковий березень 2022 року кількість користувачів послугою міжнародного роумінгу досягла 5 млн/міс. Не останню роль в цьому відіграли лояльні тарифи українських операторів та їх європейських колег для біженців в інші країни. За останні місяці попит на послуги міжнародного роумінгу спав до рівня 4,2 - 4,4 млн. абонентів мобільних операторів України. При цьому серед роумерів ми спостерігаємо ріст попиту на послуги доступу до Інтернету. Якщо у довоєнний час абоненти були схильні лімітувати споживання даних за кордоном, остерігаючись немалих рахунків за такі зручності, а середній рівень переданих даних становив 500 МБ, то у березні – квітні 2022 року цей показник підріс до 1500 МБ, а за літні місяці досяг близько 3000 МБ на одного абонента в місяць. Це вказує на невпинний ріст попиту та доступність послуги доступу до Інтернету в роумінгу, і є беззаперечним успіхом мобільних операторів України у досягненні відповідних домовленостей з їхніми партнерами по роумінгу.

Динаміка використання голосового трафіку в роумінгу демонструє рівномірне зростання у кожного оператора мобільного зв'язку, і на противагу довоєнному січню 2022 року, коли кожен абонент використовував всього 9 хвилин в роумінгу, станом на кінець літа цей показник становить близько 60 хвилин розмов на кожного роумера в місяць.

Стабільно корисним та вчасним рішенням став впроваджений на початку агресії рф на всій територій України національний роумінг, вирішивши проблеми забезпечення доступу населення до послуг мобільного зв'язку в умовах надзвичайного стану. Адже безвідносно до оператора – телефон знаходить працюючу базову станцію та ловить сигнал у випадку, коли базова станція домашнього оператора зазнала ушкоджень або тимчасово не функціонує. З моменту впровадження в березні 2022 року і дотепер маємо щоденну динаміку користувачів – близько 700 тисяч, що підтверджує сталість попиту на дану послугу.

Попри суттєві втрати доходу та потужностей, постачальники електронних комунікацій забезпечують українців зв’язком та Інтернетом, в умовах війни відновлюють мережі на звільнених територіях та продовжують працювати над запровадженням нових технологій для зручності своїх абонентів.

Разом до Перемоги над ворогом!
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев

Електронні комунікаціїї в Україні в цифрах: звіт НКЕК 2023

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК) звітує про стан індустрії та роботу у 2023 році.

Звіт охоплює усі напрямки діяльності НКЕК та результати діяльності галузі електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку, а також включає дані на базі аналізу звітів близько 3 600 постачальників послуг з понад 4000 постачальників електронних комунікаційних мереж і послуг та понад 200 операторів поштового зв’язку.

Стан, тенденції та ключові показники ринків електронних комунікацій та надання послуг поштового звязку:

  • Загальні доходи від надання послуг зв’язку у 2023 році склали 130,5 млрд грн, з них доходи від надання електронних комунікаційних послуг склали 97,3 млрд грн, що майже на 17% більше у порівнянні із 2022 роком; доходи від надання поштових та кур’єрських послуг – 33,2 млрд грн;
  • Кількість активних ідентифікаційних карток мережі мобільного зв’язку станом на 31 грудня 2023 склала 50,3 млн од., що на 1 млн од. більше, ніж станом на кінець 2022 року, але на 5,6 млн од. менше ніж станом на кінець 2021 року;
  • Загальна кількість активних ідентифікаційних карток мережі мобільного зв’язку, з яких було здійснено доступ до мережі Інтернет, станом на 31 грудня 2023 року досягла 36,9 млн од., що на 4,2% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року;
  • Капітальні інвестиції у сферу електронних комунікацій у 2023 році склали 19 млрд грн, або на 50% більше у порівнянні із 2022 роком;
  • Обсяг доходів від надання послуг доступу до фіксованої мережі Інтернет у 2023 році склав 21 млрд грн, що на 33% більше ніж у 2022 році.
Важливими досягненнями Регулятора у 2023 році стали:

  • гармонізація законодавства з актами права ЄС, розробка та прийняття 29 нормативно-правових акта для практичного виконання Закону “Про Електронні комунікцаії” та Закону “Про НКЕК”
  • розробка та впровадження моделі ефективного оператора (LRIC)
  • реалізація практичних кроків на шляху до приєднання України до єдиної роумінгової зони ЄС - “Роумінг як вдома”
  • здійснено моніторинг якості електронних комунікаційних послуг на мережах мобільних операторів, а саме: по 2 об’їзди 1 188 населених пунктів, 19 областей України (з чисельністю населення від 2 000 до 10 000) та 26 міжнародних автомобільних доріг України.
Повна версія звіту доступна за посиланням
 
Зверху