Тариф передплати «Смарт Сім'я»

aurowl

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
09.06.12
Місто
міста Торецьк
Тариф «Смарт Сім'я»

ТарифСмарт Сім'я SСмарт Сім'я MСмарт Сім'я L
Інтернет20 ГБ30 ГБ50 ГБ
Дзвінки на lifecellБезлімітБезлімітБезліміт
Дзвінки на інші номери по Україні500 хв750 хв1500 хв
SMS на мобільні номери по Україні500 SMS1000 SMS1500 SMS
Максимальна кількість номерів у «Смарт сім’ї»555
Соцмережі (Facebook, Instagram, Twitter) та Facebook Messenger-БезкоштовноБезкоштовно
Застосунок ДіяБезкоштовноБезкоштовноБезкоштовно
Вартість375 грн425 грн500 грн
Заміна пакету послуг*253#
Повторне замовлення пакету послуг на 4тижні*700#
Запрошення учасників у групу та управління підключеними номерами*250# або my.lifecell.ua

Забули оплатити пакет послуг на 4 тижні? Ми даємо можливість здійснювати дзвінки в межах «Смарт сім’ї» протягом 3-х днів безкоштовно.

Створення Смарт Сім'ї та запрошення учасників
Користування
УчасникиПакет послуг
  • Учасниками можуть бути усі абоненти lifecell
  • Пакет послуг є спільним для використання усіма номерами в групі.
ОплатаЛіміти
  • Плату за пакет послуг на 4 тижні або денний пакет послуг здійснює лише ініціатор.
  • Хвилини, SMS, Інтернет понад пакет послуг і додатково замовлені послуги оплачуються окремо з рахунку кожного номера.
  • За потреби, основний номер може встановити ліміти для учасників групи на використання спільного пакету послуг. Для встановлення лімітів набирайте *250# або заходьте на my.lifecell.ua
КРОК 1. Щоб стати ініціатором, придбайте пакет «Смарт сім’я» або змініть поточний тарифний план за допомогою *253#.

КРОК 2. Щоб запросити учасників, наберіть *250# .

КРОК 3. Щоб підтвердити приєднання до групи, запрошений номер підтверджує приєднання після отримання SMS, набравши *250#.

Управління лімітами
Для швидкого встановлення лімітів пакету послуг на 4 тижні наберіть наступні комбінації, де Y – значення ліміту:
  • *250*1*380Х3ХХХХХХХ*Y# — Інтернет (кількість мегабайтів)
  • *250*2*380Х3ХХХХХХХ*Y# — Хвилини на номери інших операторів
  • *250*3*380Х3ХХХХХХХ*Y# — SMS
Для швидкого скасування лімітів підключених номерів:
  • *250*1*380Х3ХХХХХХХ# — Інтернет
  • *250*2*380Х3ХХХХХХХ# — Хвилини на номери інших операторів
  • *250*3*380Х3ХХХХХХХ# — SMS

Пакет послуг на 1 день
Плата за щоденні пакети послуг сплачується кожен календарний день незалежно від факту та обсягу отримання послуг.

ТарифСмарт Сім'я SСмарт Сім'я MСмарт Сім'я L
Інтернет500 МБ750 МБ1000 МБ
Дзвінки на lifecellБезлімітБезлімітБезліміт
Дзвінки на номери інших операторів10 хв25 хв35 хв
SMS на мобільні номери по Україні50 SMS100 SMS150 SMS
Вартість18 грн20 грн22 грн

Якщо ініціатор змінює тарифний план, для учасників застосовуються стандартні тарифи тарифного плану «Смарт сім’я» без можливості замовлення пакетів послуг. Однак, будь-який учасник може стати ініціатором та створити нову групу «Смарт сім’я», набравши *253# або змінити свій тарифний план на будь-який інший.

Стандартна тарифікація
Дзвінки на lifecellБЕЗЛІМІТ
за 7 грн/день дзвінка
Дзвінки на інші міські та мобільні номери по Україні2 грн/хв
SMS по Україні в день користування10 SMS / 5 грн

Інтернет (МБ надаються до кінця дня):
Якщо на рахунку більше ≥ 15 грн500 МБ / 15 грн
Якщо на рахунку < 15 грн250 МБ / 7,5 грн
Якщо на рахунку < 7,5 грн1 МБ/ 0,50 грн
Після оплати 45 грн впродовж дняБезліміт 2.5G

Інші умови тарифного плану
Ви можете безлімітно користуватися застосунком Дія за умови сплати вартості 4-тижневого пакету послуг. Користуйтесь лише офіційними застосунками для планшетів та смартфонів, мобільними або веб-версіями сайтів соціальних мереж. Завантаження з App Store та Google Play (завантаження тарифікується згідно з умовами тарифного плану).

За наявності на рахунку суми більшої ніж 2 коп, але недостатньої для оплати хвилини вихідного та/або переадресованого дзвінка за стандартною вартістю, абоненту нараховується кількість секунд, відповідна до залишку коштів на рахунку (з розрахунку вартості 1 сек=0,033334 грн).

Усі податки та збори враховано. Мінімальний строк дії цього тарифного плану — 7 календарних днів із дати його введення в дію. Підключаючи цей тарифний план, споживач підтверджує, що ознайомився і погоджується з умовами обраного тарифного плану, умовами й порядком надання телекомунікаційних послуг ТОВ «лайфселл», порядком застосування обраних ним тарифів, отримав необхідну, доступну, достовірну інформацію про електронні комунікаційні послуги, їх кількість, якість, асортимент, а також про їх виробника (виконавця, продавця).

При переході на будь-який інший тарифний план на умовах усного договору переносяться усі невикористанні об’єми послуг по тарифу на строк, до завершення періоду на який їх було нараховано. Переадресовані дзвінки тарифікуються за тарифами вихідного дзвінка залежно від напрямку дзвінка. При здійсненні переадресації на номери lifecell стягується додатково плата за переадресацію – 1 грн за дзвінок.

Дата введення тарифного плану в дію ─ 09.06.2016 р.

Умови тарифного плану наведено станом на 08.03.2023 р.

Тарифний план діє на всій території України. Пакети послуг із зазначеними вище умовами діють у вказаних вище регіонах. Отримання послуг на тимчасово окупованих та неконтрольованих територіях України може бути обмежене або неможливе у зв’язку з обставинами, що знаходяться поза межами впливу та контролю оператора.
 
Причина: Зміни з 08.03.2023
Останнє редагування модератором:

gen

Реєстрація
15.06.18
Місто
Київ
На ССБ по *121# показує лише хвилини-мегабайти-смс, дати нема, в кабінеті теж прочерк навпроти терміну дії номеру
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
было такое, показывало дату на одном из 3 детенышей,
выкинул из семьи, на завтра завел обратно и срок годности исчез.
 
Реєстрація
07.01.21
Місто
Київ
Папа семьи не может принять входящий звонок
Робот говорит "На даний момент абонент не може прийняти ваш дзвінок, надішліть СМС або подзвоніть пізніше."
Исходящие звонки работают. Абонплата не оплачена. На счету чуть меньше 10 гривень. "Номер діє до 18.12.2021."
Детеныш (находится рядом с папой) может принимать входящий звонок.

Несколько дней назад Папа мог принимать звонки. Настройки не менял. Состав семьи не менялся давно, может год может больше.
Что может быть?
 
Реєстрація
07.01.21
Місто
Київ
Папа семьи не может принять входящий звонок
Робот говорит "На даний момент абонент не може прийняти ваш дзвінок, надішліть СМС або подзвоніть пізніше."
Исходящие звонки работают. Абонплата не оплачена. На счету чуть меньше 10 гривень. "Номер діє до 18.12.2021."
Детеныш (находится рядом с папой) может принимать входящий звонок.

Несколько дней назад Папа мог принимать звонки. Настройки не менял. Состав семьи не менялся давно, может год может больше.
Что может быть?
Через меню виртуального помощника меня вывело на коды для отключения переадресации #330*0000# и ##21#
их ввел и заработало.
Перед этим выяснил, что входящие звонки приходили в приложение BIP. Но закрытие БИП и даже выход из него не помогал.
 
Причина: исправление опечатки
  • Wow
Реакції: Mac_
Реєстрація
14.08.11
Місто
Дніпро-Запоріжжя
Телефон
Galaxy S9
Папа семьи не может принять входящий звонок
Робот говорит "На даний момент абонент не може прийняти ваш дзвінок, надішліть СМС або подзвоніть пізніше."
Исходящие звонки работают. Абонплата не оплачена. На счету чуть меньше 10 гривень. "Номер діє до 18.12.2021."
Детеныш (находится рядом с папой) может принимать входящий звонок.

Несколько дней назад Папа мог принимать звонки. Настройки не менял. Состав семьи не менялся давно, может год может больше.
Что может быть?
Через меню виртуального помощника меня вывело на коды для отключения переадресации #330*0000# и ##21#
их ввел и заработало.
Перед этим выяснил, что входящие звонки приходили в приложение BIP. Но закрытие БИП и даже выход из него не помогал.
Так может стоит переадресация в БИП? Надо не выключить и все будет работать
 
Реєстрація
07.01.21
Місто
Київ
Папа семьи не может принять входящий звонок
Робот говорит "На даний момент абонент не може прийняти ваш дзвінок, надішліть СМС або подзвоніть пізніше."
Исходящие звонки работают. Абонплата не оплачена. На счету чуть меньше 10 гривень. "Номер діє до 18.12.2021."
Детеныш (находится рядом с папой) может принимать входящий звонок.

Несколько дней назад Папа мог принимать звонки. Настройки не менял. Состав семьи не менялся давно, может год может больше.
Что может быть?
Через меню виртуального помощника меня вывело на коды для отключения переадресации #330*0000# и ##21#
их ввел и заработало.
Перед этим выяснил, что входящие звонки приходили в приложение BIP. Но закрытие БИП и даже выход из него не помогал.
Так может стоит переадресация в БИП? Надо не выключить и все будет работать
Я поискал в БИП и ничего не нашел. Недавно звонил по БИП Аут может тогда что-то меняется. В следующий раз буду знать где смотреть.
 

NPP

Реєстрація
27.09.10
Місто
Бердичев, Житом. обл.
Телефон
OnePlus 5 = KS+Life; iPad5 = Киевстар 3G Онлайн
Подскажите, на какую сумму пополнить счёт при тарифе "Смарт сімья L" для того, что бы ещё на год продлить срок действия номера? (13.54 грн.?)
Пополнение нужно только для того, чтобы сохранить номер.
Или будет достаточно если закину сейчас на этот номер 250 грн., чтобы подключить "Онлайн 10ГБ"?
 

Яша

Бывалый
Реєстрація
01.01.18
Місто
Киев
Телефон
Poco X3 Pro
Реєстрація
08.02.15
Місто
UA
на какую сумму пополнить счёт при тарифе "Смарт сімья L" для того, что бы ещё на год продлить срок действия номера?
Достаточно поменяться местами с кем то из членов семьи, потом через сутки вернуть все обратно.
При такой манипуляции срок действия обоих номеров продлевается на год (пополнять не обязательно).
 

NPP

Реєстрація
27.09.10
Місто
Бердичев, Житом. обл.
Телефон
OnePlus 5 = KS+Life; iPad5 = Киевстар 3G Онлайн

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
а на днях никто не заметил никаких изменений в тарифе? :(
за звонки с БИПа раздача гигов что-то прекратилась... блин
 
Зверху