Телеканали

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+
Фрешш, но увы, в конечном итоге, будет пустой выхлоп... Особого желания прижать нету - как и как всегда, в "бомаге" что-нибудь упустят или не то напишут. Что даст возможность проверяемым отбиться без особых усилий. А жаль, жаль...
 

Barin

Заблудший
Реєстрація
12.02.20
Місто
Белицкое
У ZIKа есть лицензия на T2.
Максимум - могут угрожать её забрать.
Спутник не тронут.
 

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
112ый же смогли сбить из эфирного вещания.
Тоже самое может ждать и ЗИК после нескольких таких "выкрутасов" и следующих за ними проверок
 
  • Love
Реакції: idea

Kara

Свой, тутэйшы
Реєстрація
18.09.10
Місто
Луганск
Телефон
Huawei P40 lite
У 112-го забрали лицензии на эфирную цифру по формальному признаку. Эти лицензии были под региональное вещание, а вместо этого региональные вещатели (всякие Ариадны, ТВ-Выборы, Новые Форматы...) начали вещать общенациональный канал.
 

Mathias

Я - голос в ваших ушах
Реєстрація
27.07.12
Місто
Киев
Телефон
iPhone XR, Huawei E5573
У 112-го забрали лицензии на эфирную цифру по формальному признаку. Эти лицензии были под региональное вещание, а вместо этого региональные вещатели (всякие Ариадны, ТВ-Выборы, Новые Форматы...) начали вещать общенациональный канал.
Аль Капоне тоже далеко не за его выкрутасы посадили, а по формальному признаку неуплаты налогов :) Так что всё правильно делают.
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2

Olexa

Rdr, smtms wrtr
Реєстрація
28.10.10
Місто
Київ
Телефон
UMC прямий
Проверит? Что именно проверит? Насколько точно ПТУР прилетел в эфирную студию? ))
Они еще чуть подождут – так и будет.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Случайно наткнулся на статью Ореста о главных событиях в ТВ за год, как в другую реальность попал.
Даже в две, в одной это всё смотрят, а в другой обсуждают на полном серьёзе все эти рейтинги, аудитории. Хотя, поскольку на этом зарабатывают деньги рекламодателей, смысл в этой всей нумерологии есть. А сторонним и наш форум покажется такой же дичью.
Стрімке падіння цифр СТБ та цифри «Холостячки»
Далі будуть дві топові події щодо СТБ. З одно боку – не всі бачать у тому падінні 2020 року щось стрімке – канал плавно втрачав аудиторію. Тому ще цікавіший вигляд має його зліт восени 2020 року. В основу цього злету можна покласти те, що велику кількість персоналу з ТРК, який довго спеціалізувався на завоюванні жіночої аудиторії, вдалося переманити в SLM. І напевно таки ця спеціалізація допомогла досягнути росту після падіння. Що нам кажуть цифри – у таблиці.

!18-54 50+
20149,97
20159,65
20169,94
20179,06
20188,51
20197,64
2020 *цифри без жовтня-листопада6,58
2020 (жовтень-листопад)7,89
Бачите, що до жовтня все було дуже погано – канал стрімко прямував донизу. Але поява «Холостячки» все змінила. Цифри дуже асиметричні – проєкт дуже популярний у 18-54 50+, що є комерційною аудиторією для каналу, і не дуже цікавий для 18-54 50-, що трохи нагадує ситуацію 2011-2012 років. Про «Холостячку» матеріал вже був, тут лише нагадаємо цифри у двох різних аудиторіях.

18-54 50+18-54 50-
«Холостячка» у праймі15,127,76
Частка каналу за рік, до появи «Холостячки» в ефірі6,635,46
Різниця частки до частки каналу128%42% 3,04
У порівнянні з частками каналу, які можна взяти з 2020 року до появи «Холостячки», бачимо, що за комерційною аудиторією – зліт на 228%, а за некомерційною – лише 42%, вказує на вміння каналу філігранно позиціюватися та виробляти продукт для вибіркової аудиторії, адже різниця щодо успішності продукту відрізняється втричі.

І що буде з показниками каналу у 2021 році після закінчення проєкту? Чи зможе канал залишити аудиторію? Навряд.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Случайно наткнулся на статью Ореста о главных событиях в ТВ за год, как в другую реальность попал.
Даже в две, в одной это всё смотрят, а в другой обсуждают на полном серьёзе все эти рейтинги, аудитории. Хотя, поскольку на этом зарабатывают деньги рекламодателей, смысл в этой всей нумерологии есть. А сторонним и наш форум покажется такой же дичью.
Стрімке падіння цифр СТБ та цифри «Холостячки»
Далі будуть дві топові події щодо СТБ. З одно боку – не всі бачать у тому падінні 2020 року щось стрімке – канал плавно втрачав аудиторію. Тому ще цікавіший вигляд має його зліт восени 2020 року. В основу цього злету можна покласти те, що велику кількість персоналу з ТРК, який довго спеціалізувався на завоюванні жіночої аудиторії, вдалося переманити в SLM. І напевно таки ця спеціалізація допомогла досягнути росту після падіння. Що нам кажуть цифри – у таблиці.

!18-54 50+
20149,97
20159,65
20169,94
20179,06
20188,51
20197,64
2020 *цифри без жовтня-листопада6,58
2020 (жовтень-листопад)7,89
Бачите, що до жовтня все було дуже погано – канал стрімко прямував донизу. Але поява «Холостячки» все змінила. Цифри дуже асиметричні – проєкт дуже популярний у 18-54 50+, що є комерційною аудиторією для каналу, і не дуже цікавий для 18-54 50-, що трохи нагадує ситуацію 2011-2012 років. Про «Холостячку» матеріал вже був, тут лише нагадаємо цифри у двох різних аудиторіях.

18-54 50+18-54 50-
«Холостячка» у праймі15,127,76
Частка каналу за рік, до появи «Холостячки» в ефірі6,635,46
Різниця частки до частки каналу128%42% 3,04
У порівнянні з частками каналу, які можна взяти з 2020 року до появи «Холостячки», бачимо, що за комерційною аудиторією – зліт на 228%, а за некомерційною – лише 42%, вказує на вміння каналу філігранно позиціюватися та виробляти продукт для вибіркової аудиторії, адже різниця щодо успішності продукту відрізняється втричі.

І що буде з показниками каналу у 2021 році після закінчення проєкту? Чи зможе канал залишити аудиторію? Навряд.
"Холостячка" - новий тариф від оператора СТБ. Всього за 30 хвилин ефіру ви отримуєте безліміт брудної білизни, пафосу, низькопробних жартів і модерованого сюжету. Тариф діє на всій території покриття. Гарантійний термін дії тарифу - 3 місяці.
(В перекладі на ред-форумівську мову)
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2

 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Ожидаем ужесточения языкового законодательства?
 

Lorn

Заблокирован
Реєстрація
08.02.16
Місто
Чернівці
Телефон
OnePlus 6T
Ожидаем ужесточения языкового законодательства?
А який в цьому сенс, окрім популістського?
Не подобається рос.мова в ефірі - перемикаєш. Так роблять мільйони, якщо їх це не влаштовує. Рейтинги падають. А якщо вони цього не роблять, то їх все влаштовує і "проблеми" нема. Боротьба з неіснуючою проблемою. Чи це не так працює?
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Случайно наткнулся на статью Ореста о главных событиях в ТВ за год, как в другую реальность попал.
Даже в две, в одной это всё смотрят, а в другой обсуждают на полном серьёзе все эти рейтинги, аудитории. Хотя, поскольку на этом зарабатывают деньги рекламодателей, смысл в этой всей нумерологии есть. А сторонним и наш форум покажется такой же дичью.
Стрімке падіння цифр СТБ та цифри «Холостячки»
Далі будуть дві топові події щодо СТБ. З одно боку – не всі бачать у тому падінні 2020 року щось стрімке – канал плавно втрачав аудиторію. Тому ще цікавіший вигляд має його зліт восени 2020 року. В основу цього злету можна покласти те, що велику кількість персоналу з ТРК, який довго спеціалізувався на завоюванні жіночої аудиторії, вдалося переманити в SLM. І напевно таки ця спеціалізація допомогла досягнути росту після падіння. Що нам кажуть цифри – у таблиці.

!18-54 50+
20149,97
20159,65
20169,94
20179,06
20188,51
20197,64
2020 *цифри без жовтня-листопада6,58
2020 (жовтень-листопад)7,89
Бачите, що до жовтня все було дуже погано – канал стрімко прямував донизу. Але поява «Холостячки» все змінила. Цифри дуже асиметричні – проєкт дуже популярний у 18-54 50+, що є комерційною аудиторією для каналу, і не дуже цікавий для 18-54 50-, що трохи нагадує ситуацію 2011-2012 років. Про «Холостячку» матеріал вже був, тут лише нагадаємо цифри у двох різних аудиторіях.

18-54 50+18-54 50-
«Холостячка» у праймі15,127,76
Частка каналу за рік, до появи «Холостячки» в ефірі6,635,46
Різниця частки до частки каналу128%42% 3,04
У порівнянні з частками каналу, які можна взяти з 2020 року до появи «Холостячки», бачимо, що за комерційною аудиторією – зліт на 228%, а за некомерційною – лише 42%, вказує на вміння каналу філігранно позиціюватися та виробляти продукт для вибіркової аудиторії, адже різниця щодо успішності продукту відрізняється втричі.

І що буде з показниками каналу у 2021 році після закінчення проєкту? Чи зможе канал залишити аудиторію? Навряд.
Дм сьогодні написали , що телекритика закрилась.
 

Barin

Заблудший
Реєстрація
12.02.20
Місто
Белицкое
Холостяка (одно из топовых шоу) снимают в 90% на русском языке, вероятно для того что-бы было больше просмотров из других стран...
Деньги важнее принципов, жаль что так получается.
 
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Холостяка (одно из топовых шоу) снимают в 90% на русском языке, вероятно для того что-бы было больше просмотров из других стран...
Деньги важнее принципов, жаль что так получается.
Так само і з Ютубом. Наші блогери весь контент знімають на російську мову, бо розрахований не тільки на Україну, а й на країни СНГ. Нещодавно була статистика, що в Україні в соцмережах російською спілкують набагато більше ніж українською, навіть, якщо в побуті розмовляєте українською.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
debugger, а тк теж була го?
Я все чекаю від них матеріали про фейк-ньюзи та останні вибори у США.
 
Зверху