fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Наші новини, як завжди, те що треба, не розповідають - купа панегіриків та текстів, а по суті...

Ексімбанк США вперше затвердив пряму довгострокову кредитну програму Укрзалізниці, що буде направлена на оновлення тягового парку 40 локомотивами Wabtec​

А які це локомотиви - не зрозуміло...
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
А, до речі, не чутно було, чи при окупації пвіденних областей ми встигли евакуювати усі нові локі?
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев

Купувати залізничні квитки на популярні напрямки стає зручніше: Укрзалізниця запускає у власному застосунку функцію моніторингу квитків з автовикупом!

Після успішного тестування Укрзалізниця запускає функцію моніторингу квитків у своєму застосунку з можливістю автовикупу для всіх користувачів. Нова опція буде особливо доречною напередодні періоду відпусток та канікул, значного попиту на поїзди західного напрямку, адже дозволить пасажирам відстежувати появу квитків та автоматично їх викуповувати.

Аби скористатися новою функцією, необхідно в застосунку пройти авторизацію через Дія.Підпис.

Для авторизованих користувачів застосунку Укрзалізниці доступний моніторинг двох типів:

  • моніторинг квитків на поїзди, які вже у продажу (з можливістю відстежувати наявність конкретних місць);
  • моніторинг квитків на напрямки (з можливістю відстежувати появу в продажу поїздів між обраними містами).
У випадку моніторингу конкретного поїзда також можливо увімкнути функцію автоматичної купівлі квитків. Для цього треба внести дані пасажирів та оплатити замовлення. Оплата по замовленню з банківської картки знімається одразу.

Якщо моніторинг буде скасований користувачем або потрібні квитки не знайдуться, то кошти повернуться на банківську картку автоматично.

Про знайдені автоматичним моніторингом квитки користувач отримуватиме у застосунку Push-сповіщення.

Аналогічно Push-сповіщення про вже викуплені квитки надходитимуть користувача, які скористалися опцією автовикупу.

Моніторинг та автоматична купівля квитків недоступні для поїздів до/з Польщі (крім Інтерсіті+) та прямого поїзда Київ — Відень. Проте пасажири можуть отримувати сповіщення про відкриття продажу квитків на ці напрямки.

Завантажити або оновити застосунок можна за посиланням.

Пропозиції та зауваження щодо функції «Відстежування вільних місць» від користувачів продовжують прийматися через розділ «Зворотний звʼязок» у застосунку.

Нагадуємо, що Укрзалізниця відкрила продаж квитків онлайн до Угорщини.
 
Реєстрація
06.05.09
Місто
Кременчук
Телефон
Google Pixel 6a
А, до речі, не чутно було, чи при окупації пвіденних областей ми встигли евакуювати усі нові локі?
Інформація десь на квітень-травень 2022 року:

Конотоп, Чернігів, частково Куп'янськ встигли вивезти. Херсон не має в приписці тягових одиниць. Мелітополь так - дуже велика втрата техніки (здебільшого частково підпарканної, але все ж було чимало екземплярів і живих). Аналогічно і з ділянкою на Маріуполь - пара локомотивів там залишилася.

- Машиністи з депо Христинівка в умовах бойових дій, блискавично зреагувавши на ситуацію, вивели три дизель-поїзди з Миколаєва. Врятував їх для України.
- Машиніст та помічник машиніста дизель-поїзда з депо Одеса-Застава, проявивши мужність, керували дизель-поїздом з Одеси до Львова, здійснюючи евакуацію пасажирів. Перед цим потяг вдалося витягнути з Бесарабії, де він ризикував бути відрізаний.
- Монтер колії з підрозділу "Одеська дистанція колії" при обході шляху знайшов встановлену диверсантами вибухівку та попередив військових.
- Один з керівників депо Миколаїв та машиніст-інструктор в умовах бойових дій, під час артилерійських обстрілів та бомбардування Миколаєва організував виведення близько 50 одиниць тягового рухомого складу, у тому числі американський тепловоз "Тризуб" та всі тепловози 2ТЕ-10. Їх перемістили з Миколаєва. Наступного дня було ще евакуйовано відновлювальний поїзд по станції Миколаїв – Сортувальна.
- Машиніст-інструктор по депо Миколаїв попри бомбардування Херсона, вивіз всі тепловози серії 2ТЕ-10 та ЧМЕ-3.
- Машиніст-інструктор депо Миколаїв під час артилерійських обстрілів виводив тепловози депо "Тризуб" та 2ТЕ-10 з Миколаєва.
- Заступник начальника дистанції та електромеханік під обстрілами та бомбардувваннями проводили оперативні перемикання та забезпечили подачу живлення.

Хоч і не згадується, та варто розуміти вивезли в тому числі ТЕ33АС, ДЕЛи та ДПКр3-004.
 
Зверху