fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
В Будапешт - пересадка на другом вокзале с евроколеей, который расположен рядом. Дочка пару дней поехала - поэтому инфа точная.
Ну, це, як який поїзд. Тобто, якщо у Чопі є поїзд угорський, то на нього пересідають, а якщо наш, то змінюють візки. У мене теж, родичка їхала до Словаччини, то пересідала у Чопі на словацький поїзд. Бо наших тоді не було туди.
Ось було у грудні 24 року:
Потяг № 9/10 Transcarpathia Київ—Будапешт, який Укрзалізниця запустила із 15 грудня, працює на платформі широких вагонів. Візки для цих потягів з колії 1520 мм на 1435 мм традиційно змінюватимуть у Чопі. Але час необхідний для такої заміни вдалося скоротити майже вдвічі. Про це пише Rail.insider із посиланням на ЦТС.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ <-> Буча
Телефон
iPhone 16e/Samsung A05
9/10 Київ-Будапешт нічого не треба пересідати, тільки візки в Чопі поміняють, а жіночо-пенсіонерсько-дитячий контингент може спати.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ <-> Буча
Телефон
iPhone 16e/Samsung A05
жіночо-пенсіонерсько-дитячий контингент може спати.
А носіям пенісів шикуватися на пероні?
ну проїдьтеся в цьому поізді наприклад до Львова з Києва :) логічно що там контінгент виїзний - жіночки, діти, пенсіонери. Іноді у Львів чи зі Львова їду ним то на вагон купейний 1-3 чоловіки.
 
Реєстрація
19.08.24
Місто
Київ
Здається мені, що з таким маршрутом і розкладом він не буде користуватися великим попитом
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ <-> Буча
Телефон
iPhone 16e/Samsung A05
Sabba, нормальний маршрут, від Молдови до Бухареста об'єднується з Кишинівським. Плюс Ясси велике місто, є лоукости туди з Європи.
Плюс я наче бачив що будуть до цього поїзда вагони внутрішньоукраїнські до Могильова-Подільського, це добре.
 

monter

Україна понад усе!
Реєстрація
22.07.09
Місто
Черкаси
Телефон
Redmi Note 11S 6/128
«Те, що відбувається, стосується не лише кількості, а й наближення ворожих сил. Тепер, оскільки у них є дуже точні безпілотники Shahed, вони цілляться в окремі локомотиви», – зазначив очільник «Укрзалізниці».

Українські експерти відзначають модернізацію БпЛА, що встановлені камери та радіомодеми дозволяють коригувати маршрут у реальному часі та підвищують точність ударів. Такі апарати можуть проникати на відстань до 200 км, передаючи відео операторам.

«Якщо росіяни й надалі битимуть по дизельних і електролокомотивах, скоро колії лишаться цілими – але нічим буде їздити», – попереджає військовий фахівець Сергій Бескрестнов.
Відключати мобільний інтернет не можна, бо впаде рейтинг, а раптом скоро вибори?
Чи почнуть відключати коли вже залишиться 2-3 тепловози?
 
Реєстрація
03.12.24
Місто
Запоріжжя
Телефон
Poco F5
Дивно. До цього експерти знаходили в тих шахедах nvidia jetson. І якщо вони натреновані на тепловози, то нащо їм Інтернет?
 

ГлавБухАрик

Осінт-профанатор
Реєстрація
01.01.24
Місто
Kyiv
він не буде користуватися великим попитом
Новий міжнародний потяг №99/100 Київ – Бухарест має стабільний попит серед українців. За 2 тижні вже продані 2100 квитків.

За перший тиждень його курсування Укрзалізниця перевезла майже 800 пасажирів. Найчастіше українці їздили від Вінниці до Бухареста.

Цим потягом можна доїхати до двох міжнародних аеропортів Румунії – в Ясах та Бухаресті. В Ясах зручно потрапити на нічні рейси, а в Бухаресті - на ранкові. Зручну пересадку забезпечує міський транспорт.

Також на центральному вокзалі Бухареста Gara de Nord можна пересісти на потяги до Бургаса, Софії та Стамбула.

Час проходження митного контролю між Україною та Молдовою - 1 година, між Молдовою та Румунією - 1,5 години.
 
Реєстрація
19.08.24
Місто
Київ
Залишаюся при своїй думці. Статистика 2100 за два тижні при щоденному курсуванні - це мізер. Простий математична операція поділу 2100 на 14 днів дає 150 пасажирів на день, це неповних 5 вагонів. Але слід врахувати, що тут статистика про потяги туди-назад, а тоді взагалі сумно - 2,5 вагони на рейс
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Так в тому то й справа, що цим поїздом можуть скористатися лише жінки, діти, пенсіонери. Якби відкрили кордони для всіх, то треба було б запускати купу таких поздів, і їх би було замало. Я так вважаю.
Залишаюся при своїй думці. Статистика 2100 за два тижні при щоденному курсуванні - це мізер. Простий математична операція поділу 2100 на 14 днів дає 150 пасажирів на день, це неповних 5 вагонів. Але слід врахувати, що тут статистика про потяги туди-назад, а тоді взагалі сумно - 2,5 вагони на рейс
Щось не віриться, що він їздить напівпорожнім.
 
Зверху