fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
На Святошине тоже турникеты, но не для банковских карт. А там, где ходит ГЭ, есть и с картами. Но вот только:
 
  • Haha
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
debugger, ну то певно тепер на цих фатальних світить логотип віза. Врешті хоч у чомусь віза перегнала мастер 😀
 
Реєстрація
21.08.16
Місто
DE
Телефон
Samsung Note 10
И кто будет покупать? Почти все или зайцем, или по проездным на бумажках в кассах. А учитывая, что после 6 нет челноков на бучу, теперь все перешли на маршрутки.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
ну то певно тепер на цих фатальних світить логотип віза. Врешті хоч у чомусь віза перегнала мастер 😀
Существующие ставили КПТ, они УЗ к ним просто так не пустят.
Почти все или зайцем, или по проездным на бумажках в кассах.
Бумажки на месяц или половину очень уж архаичны с выписыванием, хоть и удобнее метрошных отсутствием фиксированного дня начала.
Бесконтактные свои карточки для турникетов были бы не лишними.
А вот как прикрутить оплату банковской картой на турникете, тут ещё вопрос. Тарифы ведь до разных станций разные. Проще поставить терминал самообслуживания для печати обычных разовых билетов с кодом и оплатой банковской картой.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
кто будет покупать?
Я б купував. Я не люблю готівку.
Ніколи нікого не бачив із проїзними за усе життя.
после 6 нет челноков на бучу
Лиш одна пара вранці. Але ж ідеться про допуск на станцію пасажирів, а не яка саме електричка їхатиме.
Post automatically merged:

Существующие ставили КПТ, они УЗ к ним просто так не пустят.
На Святошині ж нема кпт
 
Реєстрація
21.08.16
Місто
DE
Телефон
Samsung Note 10
idea, так нужно формировать предложение для целевой аудитории, ЦА электрички на коростень после 6 не будет покупать билеты, а проедет зайцем. Выглядит при текущем положении дел - как просто попытка пиара при минимальных усилиях.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
На Святошині ж нема кпт
Под турникетами с фатальным для VISA недостатком имел в виду такие:

Интересно, как на Борщаговке поперёк платформы впихнут турникет для оплаты банковскими картами за ГЭ от Mastercard, турникет для оплаты проездными и QR-билетами за ГЭ, турникет для оплаты банковскими картами за пригородные от Visa, обычный пригородный билетный турникет и ещё один вечно открытый турникет с тёткой для пропуска льготников и пассажиров с бумажными проездными?
 
  • Sad
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
debugger, на відкритий турнікет наклеють наліпку, а візи тітка буде компостувати зубами😉
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

З 00:01 19 жовтня буде закрито продаж квитків із залізничних станцій: Івано-Франківськ, Дубно, Здолбунів, Тернопіль, Хмельницький, Славута-1, Волочиськ, Дунаївці, ім. Т.Шевченка на поїзди:
Станція Івано-Франківськ

- № 1/2 Костянтинівка — Івано-Франківськ;

- № 7/8 Київ — Чернівці;

- № 15/16 Харків — Рахів;

- № 43/44 Івано-Франківськ — Київ;

- № 136/135 Одеса — Чернівці;

- № 217/218 Київ — Рахів;

- № 702/701 Львів — Чернівці;

- № 749/750 Київ — Івано-Франківськ.

Станція Дубно:

- № 45/46 Ужгород — Лисичанськ;

- № 743/744 Дарниця — Львів.

Станція Здолбунів:

- № 88/87 Ковель — Новоолексіївка;

- № 98/97 Ковель — Київ;

- № 122/121 Миколаїв — Київ.

Станція Тернопіль:

- № 12/11 Львів — Одеса;

- № 21/22 Харків — Трускавець;

- № 41/42 Дніпро — Трускавець;

- № 49/50 Київ — Трускавець;

- № 81/82 Київ — Ужгород;

- № 86/85 Львів — Новоолексiївка;

- № 108/107 Одеса — Ужгород;

- № 110/109 Львів — Херсон;

- № 136/135 Одеса — Чернівці;

- № 715/716 Київ — Львів.

Станція Хмельницький:

- № 12/11 Львів — Одеса;

- № 21/22 Харків — Трускавець;

- № 41/42 Дніпро — Трускавець;

- № 49/50 Київ — Трускавець;

- № 81/82 Київ — Ужгород;

- № 86/85 Львів — Новоолексiївка;

- № 108/107 Одеса — Ужгород;

- № 110/109 Львів — Херсон;

- № 118/117 Чернівці — Київ;

- № 136/135 Одеса — Чернівці;

- № 715/716 Київ — Львів;

- № 769/770 Київ — Кам'янець-Подільський;

- № 772/771 Хмельницький — Київ.

Станція Славута-1:

- № 43/44 Івано-Франківськ — Київ;

- № 45/46 Ужгород — Лисичанськ;

- № 88/87 Ковель — Новоолексіївка;

- № 98/97 Ковель — Київ;

- № 122/121 Миколаїв — Київ.

Станція Волочиськ:

- № 108/107 Одеса — Ужгород;

- № 110/109 Львів — Херсон;

- № 136/135 Одеса — Чернівці;

Станція Дунаївці:

- № 118/117 Чернівці — Київ;

- № 769/770 Київ — Кам'янець-Подільський;

Станція ім. Т.Шевченка:

- № 12/11 Київ — Новоолексіївка;

- № 41/42 Дніпро — Трускавець;

- № 72/71 Запоріжжя — Київ;

- НР 76/75 Кривий Ріг — Київ;

- НР 84/83 Маріуполь — Київ;

- № 86/85 Львів — Новоолексiївка;

- № 88/87 Ковель — Новоолексіївка;

- НР 102/101 Київ — Херсон;

- № 110/109 Львів — Херсон;

- НР 116/115 Київ — Бердянськ;

- № 122/121 Миколаїв — Київ;

- НР 136/135 Київ — Покровськ;

- НР 732/731 Київ — Запоріжжя;

- НР 734/733 Київ — Покровськ;


До врегулювання ситуації зазначені поїзди прослідують через станції Івано-Франківськ, Дубно, Здолбунів, Тернопіль, Хмельницький, Славута-1, Волочиськ, Дунаївці, ім. Т.Шевченка без посадки пасажирів. Висадка буде проводитися за встановленим порядком.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Будет разделение на несколько предприятий. Отдельно грузоперевозки, которые прибыльны, и отдельно пассажирские, которые убыточны в основной массе (кроме УЗШК и может некоторых ночных скорых), и которые дотировались из грузовых. Соответственно пассажирские или под нож или взлетают цены, но вряд ли нарид будет платить за это недоразумение, и продолжит пересаживаться на маршрутки.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Соответственно пассажирские или под нож или взлетают цены, но вряд ли нарид будет платить за это недоразумение, и продолжит пересаживаться на маршрутки.
Відповідно пасажирське сполучення пізніше також похєрять, як приміське.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Соответственно пассажирские или под нож или взлетают цены, но вряд ли нарид будет платить за это недоразумение, и продолжит пересаживаться на маршрутки.
Відповідно пасажирське сполучення пізніше також похєрять, як приміське.
Херить там уже почти и нечего. Особенно после того как после весеннего локдауна половина маршрутов пригородных не возобновилась. Подвижной состав электричек и дезелей годится только в музей и на слом. Платежеспособный пассажир где есть альтернатива в виде маршруток окончательно туда перебирается.
 
  • Like
Реакції: Dawn
Реєстрація
04.05.08
Місто
Николаев
Телефон
Разные
Ничего не понял, все говорят о убыточности пассажирских перевозок, но стоило их частично сократить и убытки ещё растут, хотя по логике должны уменьшаться. Где у меня сбой?
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Поезда допустим поотменяли, но это же не ларек на базаре - существующую инфраструктуру надо поддерживать, охранять, помещения отапливать, сотрудникам зп платить, кредиты обслуживать. Пассажиры небольшие, но все таки деньги платили.
 
Зверху