fan

Реєстрація
29.10.07
Місто
Полтава, Киев
Телефон
всякий антиквариат

Українська залізниця ¤ Укрзалізниця

uz.gov.ua | стаття у Вікіпедії
Придбання проїзних документів (online):
👉 Вартість квитків через мобільний застосунок і чат-боти трохи дешевше вартості квитків на сайті.
❗ На період дії воєнного стану попередній продаж квитків відкривається з 8:00 за 20-ть діб до відправлення потяга.

Замовлення послуг онлайн: групові квитків (для організованих груп), UZ Lounge (Київ), пошук забутих речей, вагон-автомобілевіз (для подорожей зі власним авто), вокзальний помічник (для маломобільних пасажирів)
Служба відстеження квитків на поїзди: Tickets Waiter може не відкриватися без VPN
Коефіцієнти індексації до тарифів (квитка та плацкарти) на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні за календарними періодами
Період відправлення поїзда​
Кількість днів​
Коефіцієнт індексації​
01–20 січня
20​
1,02​
21–31 січня
11​
0,86​
лютий
28–29​
0,95​
березень
31​
1,01​
01–27 квітня
27​
1,02​
28 квітня — 8 травня
11​
1,03​
9 травня
1​
0,8​
10–31 травня
22​
1,01​
1 червня — 31 серпня
92​
1,07​
вересень
30​
1,02​
1 жовтня — 24 грудня
85​
0,93​
25 грудня — 30 грудня
6​
1,1​
31 грудня
1​
0,7​
Зазвичай продаж відкривається за 45-ть діб о 8-ої ранку. Але є й нюанси.
Увесь поїзд на певну дату ніколи відразу в продаж не вивалюють на сайт, а вільні місця порційно трохи щодня відкривають до продажу, аж до дня відправлення. Плюс усілякі бронювання. Нереалізовану бронь зазвичай знімають і решту вільних місць відправляють у продаж за добу до відправлення.

Довідково-інформаційна служба (доставка квитків по м. Київ): 0 (44) 309-7005, 7:00–21:00
Платна довідка: 0 (900) 908-005, цілодобово
Якість та сервіс: 0 (800) 503-111, [email protected]
Стоп-корупція: 0 (800) 503-222, [email protected]
Послуги вагона-автомобілевоза (правила перевезення автомобілів)

Рік​
Кількість проданих квитків​
2021​
26 853 292​
2020​
19 524 973​
2019​
53 355 715​
2018​
55 885 651​
2017​
53 669 618​
2016​
48 784 030​
2015​
43 624 429​
 
Причина: попередній продаж квитків
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
15.12.15
Місто
Київ
Телефон
Pixel 7 Pro
всіх нових вагонів
у тебя опечатка в слове "аммендорф"
Кременчук переніс виробництво в Аммендорф?
КВСЗ уже плацкарты с нуля строит?
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
всіх нових вагонів
у тебя опечатка в слове "аммендорф"
Кременчук переніс виробництво в Аммендорф?
КВСЗ уже плацкарты с нуля строит?
Я в плацкарті років 10 вже не їздив. Тому писав про купейні.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
12.03.17
Місто
Львов
Работающих на энергии гравитационного поля, между прочим.

Зато от хулиганов вместо нарисованных на наклейках настоящие газовые камеры наблюдения в вагонах обещают.
Интересно, как можно в телевизоре за всеми вагонами уследить, если ещё на дорогу смотреть надо? Даже и с помощником.

«Укрзалізниця» планує оновити приміські електропотяги – відповідний коментар голови компанії Володимира Жмака каналу «Україна 24» пресслужба поширила 18 січня.
«Якщо ми говоримо про електропоїзди, то зараз ми вже займаємось їх модернізацією, яка включає в себе установку камер спостереження, котрі дозволять машиністу контролювати ситуацію у вагонах електропоїзда», – сказав Жмак.
Він додав, що в кабінах машиністів планують встановити «червону кнопку», щоб машиніст міг викликати правоохоронців на наступну станцію в разі потреби.
За словами Жмака, він ставить за мету підвищити комфортність потягів, щоб зробити його більш привабливим, ніж пасажирський автотранспорт.
25 серпня міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив, що «Укрзалізниця» в тестовому режимі повертає воєнізовану охорону в пасажирські поїзди.
Яку червону кнопку в ср...??? Це люди з іншої планети!!! Лише по їхніх дописах можна ставити діагноз! Жах, хто нами керує, це просто труба... Які камери??? Та коліс в депо немає! Вагони від приміських поїздів відчепляють, бо нема колісних пар на заміну! На Львівській залізниці їздять дизель - поїзда по два (!) вагона! Акумуляторів немає, дизель немає чим запустити! Ні прокладок, ні запобіжників, ні лампочок! Локомотив стає на ремонт а у слюсарів навіть шурупа бл..ь немає! Машиніст іде в епіцентр і сам купляє герметики, гуму на прокладки, склошнури, склотканину, рукавчики, штуцера, крани і купу іншого, щоб хочаб якось можна було їздити! У слюсарів що працюють на морозі в мазуті, зарплата 4000 гривень! Всі адекватні давно позвільнялись, лишились або хворі, або інваліди, кому просто нікуда йти! Жмак - твою мишу!!! Які камери?! Які червоні кнопки???!!! У керівництва держави реально масовий психоз! Недоумки вальтануті! Розгулялись артисти, і нема кому їх зупинити! Вже нудить від їхніх фантазій.
 
Реєстрація
02.12.10
Місто
Амбер
Хороший же сайт у них, що ще треба?
Відновити роботу мобільного додатку. Але походу просто освоюють новий бюджет і на додаток пофіг.
Интересно, на безопасность выделяют средства.
Вот такое у нас тоже может быть?:
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
ИМХО там приложение отключили, потому что через его апи парсили наличие билетов, и это сильно грузило сервера.
На сайте впиндюрили капчу, а вот защитить приложение от парсинга мозгов не хватило. Вот и решили что проще его отключить...
 
Реєстрація
13.10.16
Місто
Киев
Топить кондиционером подозреваю что нереально, нужда магистраль от электровоза. В теории она есть, на практике архаичные электровозы уже не тянут ее питания, они и едут часто с трудом.
Так есть же, в новых и отремонтированных. Только при не сильных морозах, ибо его мощность будет пониже твердотопливного котла.

Чтобы не было конденсата, опытные проводники периодически включают вентиляцию для понижения влажности.
 
Реєстрація
13.10.16
Місто
Киев
Питання у справності. Та зацікавленості, зі сторони "стюардів".
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

Курсування даних маршрутів буде здійснюватися електропоїздом, який у 2020 році пройшов капітально відновлювальний ремонт на Київському електровагоноремонтному заводі. Встановлено нові сидіння, електронне табло, також покращено освітлення. Замість стандартних 24 хвилин на цьому маршруті поїзд на деяких ресах буде їхати за 22 та 21 хвилину.

"Запуск нового поїзда став можливим завдяки домовленості регіональної філії «Південно-Західна залізниця» з Київською обласною адміністрацією. Зокрема, територіальні громади міст Боярка та Вишневе беруть на себе зобов’язання компенсувати перевізнику 100% витрат за перевезення громадян пільгових категорій. Ці витрати передбачені в місцевих бюджетах на 2021 рік", - йдеться у повідомленні.

Поїзди матимуть наступні графіки відправлення:

  • №6070 "Тарасівка" о 5:48, "Вишневе" - 5:53, "Київ-Волинський" - 5.59, "Караваєві дачі" - 6:04, "Київ-Пасажирський" - прибуття 6:09
  • №6071 "Київ-Пасажирський" - 6:22, "Караваєві дачі" - о 6:28, "Київ-Волинський" - 6:32, "Вишневе" - 6:39, "Тарасівка" - 6:44
  • №6072 "Тарасівка" о 7:11, "Вишневе" - 7:17, "Київ-Волинський" - 7.23, "Караваєві дачі" - 7:28, "Київ-Пасажирський" - прибуття 7:34 (зараз курсує №6070)
  • №7073 "Київ-Пасажирський" - 7:44, "Караваєві дачі" - 7:50, "Київ-Волинський" - 7:54, "Вишневе" - 8:01, "Тарасівка" - 8:08
  • №6074 "Тарасівка" о 8:31, "Вишневе" - 8:35, "Київ-Волинський" - 8:42, "Караваєві дачі" - 8:48, "Київ-Пасажирський" - прибуття 8:53
  • №6075 "Київ Пасажирський" - 9:04, "Караваєві дачі" - 9:10, "Київ-Волинський" - 9:14, "Вишневе" - 9:21, "Тарасівка" - 9:28
  • №6076 "Тарасівка" - 10:01, "Вишневе" -10:06, "Київ-Волинський" - 10:12, "Караваєві дачі" - 10:17, "Київ-Пасажирський" - прибуття 10:22
  • №6077 "Київ-Пасажирський" - 16:06, "Караваєві дачі" - 16:12, "Київ-Волинський" - 16:16, "Вишневе" - 16:22, "Тарасівка" - 16:29
  • №6078 "Тарасівка" - о 16:47, "Вишневе" - 16:52, "Київ-Волинський" - 16:59, "Караваєві дачі" - 17:03, "Київ-Пасажирський" - прибуття 17:08
  • №6079 "Київ-Пасажирський" - 17:24, "Караваєві дачі" - 17:30, "Київ-Волинський" - 17:34, "Вишневе" - 17:41, "Тарасівка" прибуття 17:48
  • №6080 "Тарасівка" о 18:14, "Вишневе" - 18:19, "Київ-Волинський" - 18:26, "Караваєві дачі" - 18:30, "Київ-Пасажирський"- прибуття 18:36
  • №6081 "Київ Пасажирський" - 18:45, "Караваєві дачі" - 18:51, "Київ-Волинський" - 18:55, "Вишневе" - 19:01, "Тарасівка" прибуття 19:08
  • №6082 "Тарасівка" - о 19:26, "Вишневе" - 19:31, "Київ-Волинський" - 19 :38, "Караваєві дачі" - 19:42, "Київ-Пасажирський" прибуття 19:47
  • №6083 "Київ-Пасажирський" - 19:57, "Караваєві дачі" - 20:03, "Київ-Волинський" - 20:07, "Вишневе" - 20:13, "Тарасівка" - прибуття 20:20.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Строки завершення ремонту потягів залежать від результатів діагностики, яку зроблять у Чехії та Києві спеціалісти Skoda. Попередньо в «Укрзалізниці» очікують, що перший потяг відремонтують уже до кінця 2021 року.
Оце нещодавно знов Шкоду бачив біля депо Дарниця. А пишуть, що ремонтують, врешті. Проте коли це станеться, певно ми не доживемо😁
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Может та Шкода была на фальштележках, и ехать могла только под локомотивом холодная и конечно без пассажиров.
 

Olexa

Rdr, smtms wrtr
Реєстрація
28.10.10
Місто
Київ
Телефон
UMC прямий
Может та Шкода была на фальштележках, и ехать могла только под локомотивом холодная и конечно без пассажиров.
А как их, к слову говоря, тягают, кто знает? Меняют на голове Шарф на СА-3?
Или вцепляют "вагон-переходник"? ))
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Из коментов отсюда: https://transphoto.org/photo/1297862/
В вагонах прикрытия ничего не перевозят. Они являются по сути переходниками с Шарфа на СА-3. С одной стороны у них в качестве сцепного устройства установлен Шарфенберг, с другой — СА-3. В принципе без разницы, какой тип вагона использовать в качестве вагона прикрытия. Цистерна, возможно, была отставлена от эксплуатации из-за дефекта бака, и ОЭВРЗ её приобрёл "по дешёвке" как раз для перегонок составов.
Там на фото - метропоезд, в котором сцепка Шарфенберга, в составе обычного грузового. По краям метропоезда - т н вагоны прикрытия, то есть обычные вагоны грузовые, в которых с одной стороны СА-3, с другой - Шарфенберг.
 

Olexa

Rdr, smtms wrtr
Реєстрація
28.10.10
Місто
Київ
Телефон
UMC прямий
Из коментов отсюда: https://transphoto.org/photo/1297862/
В вагонах прикрытия ничего не перевозят. Они являются по сути переходниками с Шарфа на СА-3. С одной стороны у них в качестве сцепного устройства установлен Шарфенберг, с другой — СА-3. В принципе без разницы, какой тип вагона использовать в качестве вагона прикрытия. Цистерна, возможно, была отставлена от эксплуатации из-за дефекта бака, и ОЭВРЗ её приобрёл "по дешёвке" как раз для перегонок составов.
Там на фото - метропоезд, в котором сцепка Шарфенберга, в составе обычного грузового. По краям метропоезда - т н вагоны прикрытия, то есть обычные вагоны грузовые, в которых с одной стороны СА-3, с другой - Шарфенберг.
Надо же, угадал... Видимо, мозги у всех устроены одинаково.
 
Реєстрація
27.10.07
Місто
Київ
Телефон
iPhone SE2/Samsung A05
Но в принципе бывают и переходники. http://gortransport.kharkov.ua/railway/ps/hrcs2/photo/rwe_hrcs2_002_20120316_m7.jpg
В теории их возят в поезде который оборудован сцепками Шарфенберга. Но поставить - снять морока, быстрее с вагоном прикрытия если он недалеко.
Но если например хундай сломается где-то в полях Полтавщины, то лучше чтоб переходиник был, а то вряд ли найдется где-то переходник, чтоб вспомогательный локомотив смог прицепиться.
 
Останнє редагування:

Olexa

Rdr, smtms wrtr
Реєстрація
28.10.10
Місто
Київ
Телефон
UMC прямий
Какая милота. ))
Выглядит, надо сказать, очень изящно. Точнее – тщедушно. Но, видимо, хватает.
А мороки с зацеплением/расцеплением, действительно, должно быть более чем...
 
Зверху