А мене МТС трохи обмануло при підключенні до цієї послуги. Буде трохабуков, але розповім детальніше.
Як відомо, суть послуги «Супер Інтернет» полягає в наданні клієнтові щодня 100 мегабайт для доступу в мережу Інтернет по 2,00 грн. за добу.
Мене ця послуга зацікавила. Проте і так маючи щодня 30 безкоштовних мегабайт в рамках свого тарифу, я вирішив з’ясувати, яким чином буде здійснюватися оплата за користування послугою «Супер Інтернет», якщо в мене вже є безкоштовні мегабайти. В онлайн-центрі обслуговування абонентів компанії «МТС» задав питання: яким чином зніматимуться кошти за використання послуги «Супер Інтернет» - після використання 30 «безкоштовних» мегабайт, чи в будь-якому випадку, якщо я вийду в інтернет? Мені було дано відповідь, що спершу я маю використати 30 мегабайт. Ось скріншот переписки:
Відтак, після такої відповіді я для себе зробив висновок, що підключивши собі послугу «Супер Інтернет», я матиму змогу спочатку використати своїх 30 безкоштовних мегабайт у рамках тарифного пакету, а потім — 100 мегабайт за 2,00 грн. в рамках послуги «Супер Інтернет».
Підключився. І відразу ж з мене почали зніматися кошти - незалежно від того, чи використав я свої безкоштовні мегабайти, чи ні.
Зателефонував до Центру обслуговування абонентів компанії «МТС». Спочатку мені казали, що за використання моїх безкоштовних мегабайт кошти не повинні зніматися. А потім повідомили, що за умовами послуги «Супер Інтернет» 2,00 грн. за цією послугою знімаються в момент виходу в інтернет через точку доступу для мобільного інтернету. І пофіг, що я ще не почав користуватися цією послугою, а використовую свої безкоштовні мегабайти. Достатньо просто вийти в нет через точку доступу для мобільного інтернету.
Тому я відключився від цього «Супер Інтернету», і написав кілька скарг на «МТС-Україна» в різні інстанції. Не робив би цього, але останнім часом збільшилася кількість проблем з МТСом, які незважаючи на мою повну правоту, операторами ЦОА не можуть вирішуватися. Доводилося писати письмові заяви, і лише тоді я отримував відповіді на зразок "Шановний абоненте, цілуємо Вас в дупу і повідомляємо, що Вашу проблему вирішено, залишайтеся з нами!"
Отаке.
Сподіваюся, мій пост правил Форуму не поршує (я їх шукав - та, на жаль, не знайшов
)