Люди з вадами слуху та мовлення отримали змогу самостійно і безперешкодно викликати екстрені служби 101, 102 та 103. Це стало можливим завдяки започаткуванню в Тернополі Всеукраїнського проекту компанії Київстар Почуй мене.
Як розповів менеджер зі звязків із громадськістю філії Київстар у місті Львові Віктор Гальчинський, Тернопіль став 10-м містом, у якому люди з вадами слуху та мови мають можливість викликати екстрені служби без сторонньої допомоги. У рамках цього проекту Київстар обладнав операторські місця служби 101, 102 та 103 спеціальними технічними і програмними засобами.
Відправивши СМС-повідомлення на спеціальний номер, люди з обмеженими можливостями викликатимуть екстрені служби без сторонньої допомоги. У свою чергу, диспетчери цих служб бачитимуть на дисплеї всю необхідну інформацію про абонента, його особові дані, фізіологічні особливості, діагноз та найголовніше місцезнаходження. Сьогодні така послуга від Київстару вже працює у Києві, Вінниці, Житомирі, Білій Церкві, Козятині, Чернігові, Севастополі, Харкові та Хмельницькому.
Голова Тернопільської обласної організації Українського товариства глухих Надія Коцовська стверджує, що акція Почуй мене це суттєва допомога людям з обмеженими можливостями. Адже саме в таких людей у повсякденному житті часто виникають ситуації, в яких вони особливо потребують допомоги, підтримки та розуміння. Працівники товариства глухих уже створили єдину базу даних мешканців Тернополя з вадами слуху та мовлення. Цю базу використовують екстрені служби Тернополя для обробки СМС-повідомлень.
Тернополяни, які хотіли б приєднатися до проекту, можуть звернутися в обласну організацію Українського товариства глухих та внести свої персональні дані у єдину базу.
http://intb.te.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1677
Як розповів менеджер зі звязків із громадськістю філії Київстар у місті Львові Віктор Гальчинський, Тернопіль став 10-м містом, у якому люди з вадами слуху та мови мають можливість викликати екстрені служби без сторонньої допомоги. У рамках цього проекту Київстар обладнав операторські місця служби 101, 102 та 103 спеціальними технічними і програмними засобами.
Відправивши СМС-повідомлення на спеціальний номер, люди з обмеженими можливостями викликатимуть екстрені служби без сторонньої допомоги. У свою чергу, диспетчери цих служб бачитимуть на дисплеї всю необхідну інформацію про абонента, його особові дані, фізіологічні особливості, діагноз та найголовніше місцезнаходження. Сьогодні така послуга від Київстару вже працює у Києві, Вінниці, Житомирі, Білій Церкві, Козятині, Чернігові, Севастополі, Харкові та Хмельницькому.
Голова Тернопільської обласної організації Українського товариства глухих Надія Коцовська стверджує, що акція Почуй мене це суттєва допомога людям з обмеженими можливостями. Адже саме в таких людей у повсякденному житті часто виникають ситуації, в яких вони особливо потребують допомоги, підтримки та розуміння. Працівники товариства глухих уже створили єдину базу даних мешканців Тернополя з вадами слуху та мовлення. Цю базу використовують екстрені служби Тернополя для обробки СМС-повідомлень.
Тернополяни, які хотіли б приєднатися до проекту, можуть звернутися в обласну організацію Українського товариства глухих та внести свої персональні дані у єдину базу.
http://intb.te.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=1677