Група iliad, заснована на початку 1990-х років, і перетворилася на великого європейського телекомунікаційного гравця, який виділяється своїми інноваційними, простими та привабливими пропозиціями. Група є материнською компанією Free у Франції, iliad в Італії та Play і UPC Polska в Польщі, понад 17 400 співробітників обслуговують 47,8 мільйонів передплатників і отримали 9 мільярдів євро доходу за останні дванадцять місяців.
Ми європейська група, яка народилася у Франції. І це, безперечно, звідки наш революційний підхід. Підхід, який втілено в нашому девізі: свобода, чесність, простота.
- У Франції Група є інтегрованим надшвидким оператором фіксованого та мобільного зв’язку, станом на 30 вересня 2023 року мала 22,1 мільйона роздрібних абонентів (14,8 мільйона абонентів мобільного зв’язку та 7,3 мільйона абонентів фіксованого зв’язку).
- В Італії, де Група розпочала свій бізнес у 2018 році під брендом iliad, ставши четвертим оператором мобільного зв’язку в країні , зараз у неї понад 10 мільйонів мобільних абонентів. У січні 2022 року iliad Італія запустила свою фіксовану пропозицію з пропозицією 100% Fiber і спеціальною коробкою під назвою «iliadbox». У травні минулого року iliad Italia запустила свою останню революцію, iliadbusiness, мобільну пропозицію для підприємств і компаній, яка містить усі ключові цінності iliad Italia.
- Після придбання польського мобільного оператора Play у листопаді 2020 року iliad Group стала шостим найбільшим оператором мобільного зв’язку в Європі за кількістю абонентів (за винятком M2M).
У 2021 році Група посилила свою присутність у Польщі, оголосивши про придбання оператора фіксованого зв’язку UPC Polska (угода завершена 1 квітня 2022 року).
Ми європейська група, яка народилася у Франції. І це, безперечно, звідки наш революційний підхід. Підхід, який втілено в нашому девізі: свобода, чесність, простота.
Свобода
Керуючись твердою вірою в свободу споживачів, ми з самого початку сколихнули французький телекомунікаційний ринок своїми планами без будь-яких зобов’язань . Для нас свобода передбачає захист прав споживачів , і ми завжди боролися проти монополій і домінуючих позицій, які обмежують вибір споживачів. Крім того, свобода полягає у високоякісному з’єднанні, яке звільняє використання . Завдяки оптоволокну, 4G і 5G ми створюємо світ, де кожен може мати глобальний зв’язок, будь-де, будь-коли та без перешкод.
чесність
Ми завжди виступали за справедливі ціни в телекомунікаційному секторі та були першим оператором, який забезпечив доступність необмежених дзвінків і текстових повідомлень завдяки нашому безкоштовному мобільному плану, який коштує менше 20 євро на місяць. Ми інвестуємо значні кошти в нашу інфраструктуру, щоб мати можливість надавати наші послуги за найкращою ціною . Чесність також означає чітке зазначення того, як наш бізнес впливає на навколишнє середовище , і постійні зусилля, щоб мінімізувати цей вплив.
Простота
Наші продукти є передовими технологічними інноваціями, але ми завжди прагнули зробити їх простими у використанні . Наші плани та пакети надзвичайно зрозумілі та зрозумілі, наприклад наш план 2 години за 2 євро. Ця простота не виникає зненацька – це пряме відображення того, як організована наша Група . Ми не любимо важкі ієрархічні структури, які ускладнюють прийняття рішень, і надаємо перевагу гнучкості, гнучкості та автономії .
Керуючись твердою вірою в свободу споживачів, ми з самого початку сколихнули французький телекомунікаційний ринок своїми планами без будь-яких зобов’язань . Для нас свобода передбачає захист прав споживачів , і ми завжди боролися проти монополій і домінуючих позицій, які обмежують вибір споживачів. Крім того, свобода полягає у високоякісному з’єднанні, яке звільняє використання . Завдяки оптоволокну, 4G і 5G ми створюємо світ, де кожен може мати глобальний зв’язок, будь-де, будь-коли та без перешкод.
чесність
Ми завжди виступали за справедливі ціни в телекомунікаційному секторі та були першим оператором, який забезпечив доступність необмежених дзвінків і текстових повідомлень завдяки нашому безкоштовному мобільному плану, який коштує менше 20 євро на місяць. Ми інвестуємо значні кошти в нашу інфраструктуру, щоб мати можливість надавати наші послуги за найкращою ціною . Чесність також означає чітке зазначення того, як наш бізнес впливає на навколишнє середовище , і постійні зусилля, щоб мінімізувати цей вплив.
Простота
Наші продукти є передовими технологічними інноваціями, але ми завжди прагнули зробити їх простими у використанні . Наші плани та пакети надзвичайно зрозумілі та зрозумілі, наприклад наш план 2 години за 2 євро. Ця простота не виникає зненацька – це пряме відображення того, як організована наша Група . Ми не любимо важкі ієрархічні структури, які ускладнюють прийняття рішень, і надаємо перевагу гнучкості, гнучкості та автономії .