Чергові зміни в тарифах Київстар

Viktormd

Известный пользователь
Реєстрація
11.03.11
Місто
Одесса
Телефон
Nokia 5230
2019:

Новорічні подарунки від Київстар для абонентів передплати з ряду архівних тарифів: з 15.01–15.02.2019 закриття тарифів.

З 1 січня до 31 грудня 2019 року абоненти можуть слухати музику за допомогою сервісу «Радіо Київстар» без тарифікації мобільного інтернету незалежно від умов тарифного плану.

Абоненти застарілого місячного тарифу «Київстар Онлайн 4G» з 10 січня переводяться на стрімко і відчутно покращений тариф «Київстар Онлайн 4G+» з новими, більш сучасними інтервалом та сумою абонентської плати.

З 14.01.2019 р. для корпоративних та бізнес-абонентів Київстар будуть доступні нові тарифні пропозиції для обміну даними між пристроями, припиняється підключення на старі IoT-тарифи, для існуючих користувачів умови без змін.

З 1 лютого 2019 року закриття лінійки контрактних тарифів "Все за ..."

З 1 лютого 2019 року припиняють дію окремі застарілі тарифні плани послуг «Домашній Інтернет», «Домашнє ТБ» та тарифних планів «Київстар Все разом», в т.ч. припиняє дію ТП Дружній.

Нова лінійка бізнес-тарифів для IoT, підключення до попередніх тарифів з 14 січня припинено.

З 1 лютого 2019 року закриття деяких існуючих бізнес- тарифів («Київстар 4G 125 2018», «Київстар 4G 175 2018», «Київстар 4G 275 2018», «Київстар 4G Premium 2018», «Київстар 4G Business 2018» та «Київстар 4G Business VIP 2018», «IoT», «IoT Безпека», «IoT Універсальний», «IoT Smart Small», «IoT Smart Medium», «IoT Smart Maximum», «IoT Smart Premium», «3G М2М», «3G М2М преміум», «Інтернет 3G 2017», «Бізнес Інтернет 3G 2017», «Бізнес Інтернет 2017», «Бізнес Інтернет Новий 2017», «М2М Базовий 2017», «М2М Базовий Голос 2017»)
з переведенням на актуальні тарифні плани, змінюються також умови обслуговування окремих індивідуальних тарифних планів.

Є таблиця з тарифами, на будуть переводити з тарифів, що закриваються. Джерело

Тариф «Все Разом Ігровий», що включає мобільний зв'язок, домашній інтернет та бонуси від Wargaming.

З 21 лютого по 15 квітня припиняють свою дію деякі застарілі національні та регіональні тарифи передплати та контакту, кожному абоненту буде запропонований альтернативний тарифний план із діючої лінійки з покращеними умовами. Крім цього, з 19.02.2019 запускаються 2 нові тарифи: «Київстар Завжди онлайн» і «Максимальний Безлім+ 2019». Підключення на ці тарифи буде можливим тільки в рамках автоматичного переведення із деяких тарифів, що закриваються.

2018 2017 2016 2015
 
Останнє редагування модератором:

Alik iv

Активный пользователь
Реєстрація
17.07.20
Місто
Харьковская область. Г Изюм.

Про зміни в умовах обслуговування послуги Mobile ID​


09.06.2021

З 17 червня 2021 року Київстар припиняє підключення нових абонентів до послуги Mobile ID, а також закриває можливість випуску, поновлення й продовження терміну дії сертифікатів електронних ключів для всіх користувачів сервісу.
З 1 листопада 2021 року послуга Mobile ID закриється у повному обсязі, користування нею для мобільної цифрової ідентифікації, а також підписання документів за допомогою КЕП Mobile ID* стане недоступним. Користувачам сервісу рекомендовано до цього часу звернутися до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДП ДІЯ за телефонами +38 (067) 107-20-21, +38 (067) 107-20-41 для віддаленого блокування наявних сертифікатів.
Рішення компанії про поступове закриття послуги Mobile ID обумовлено низкою факторів на ринку довірчих послуг України й подальшою економічною недоцільністю підтримки та розвитку технології КЕП Mobile ID – кваліфікованого електронного підпису, що міститься на захищеній SIM-картці в мобільному телефоні абонента.
Нагадаємо, що Київстар запустив Mobile ID у дослідну експлуатацію ще у грудні 2017 року, а в грудні 2018 року першим серед телеком-операторів здійснив національний комерційний запуск послуги. Протягом кількох років Київстар розвивав сервіс, надаючи громадянам та бізнес-компаніям можливості віддаленої ідентифікації на державних і комерційних електронних ресурсах та підписання документів онлайн.
Із питаннями щодо змін в обслуговуванні послуги Mobile ID можна звертатися до вашого персонального менеджера або за номером: 0 800 300 466
*КЕП Mobile ID (ДСТУ ISO/IEC 14888-3:2019)

 

Stiv

Известный пользователь
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung Galaxy A71
А мені декілька місяців розказували, що скоро знову відкриють можливість підключення Мобіле ІД в Хмельницькому. Ще залишився Лайфселл, але напевно теж скоро прикриє Мобіле ІД, як Водафон та Київстар. Тепер хто хотів Е-сім підключити, але вагався через Мобіле ІД, можуть спокійно підключати.
 
  • Like
Реакції: idea

allaliu

Известный пользователь
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Подскажите, пожалуйста, где найти форму для подачи жалобы в НКРЗІ ?
 

Roman_UA

linux user
Реєстрація
24.06.09
Місто
Киев
Телефон
OnePlus 6T

allaliu

Известный пользователь
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов

len_non

Активный пользователь
Реєстрація
02.01.14
Місто
Хмельницька обл.
Телефон
Motorola Droid Turbo 2
Щоб їх розірвало, ну і після цього хто буде підписувати контракти, хіба що :Olen:
Пенсії перерахунок зробили, зараз в червні здається ще будуть перерахунок робити тим, хто ще працює і вже на пенсії. Кошти на зв'язок знайдуть. Я про міських пенсіонерів, бо в селі не підключать такі тарифи, щерез відсутність можливості підключення. Я якось в черзі стояв в Київстарі, так там пенсіонери більшість тариф за 100 грн підключали, бо вже мають ДІ, або можливість підключити ДІ. А ще пенсіонери любоять вайбер і фейсбук. Дорого це стаціонарний телефон, за який платять, а використовують тільки для виклику швидкої.
Де ти бачив по селах стаціонар?? Їх вже давним давно нема стовби і ті повитягували, про перерахунок не розказуй його з"їсть подорожчання товарів.
 

Alik iv

Активный пользователь
Реєстрація
17.07.20
Місто
Харьковская область. Г Изюм.

Зміна умов надання послуги Кредит трансфер​


23.06.2021

З 01 липня 2021 року Київстар змінює умови надання послуги Кредит Трансфер, а саме вартість послуги з переказу коштів між мобільними рахунками абонентів передплаченого зв’язку Київстар складатиме 3 гривні.
Решта умов надання послуг залишається без змін.
Детальна інформація про умови послуги Кредит трансфер — за посиланням.
Post automatically merged:

Змінюються умови обслуговування послуг фіксованого зв’язку та Віртуальної мобільної АТС для бізнес-клієнтів​


23.06.2021

Київстар постійно оновлює та вдосконалює свої системи, інвестує у будівництво мережі, волоконно-оптичних споруд та запуск нових високотехнологічних рішень, щоб надавати своїм клієнтам якісні та сучасні послуги із розширеними можливостями для ведення бізнесу. Лише в першому кварталі 2021 року компанія інвестувала у розвиток нових технологій зв’язку понад 1 млрд грн, що дозволило, зокрема, суттєво збільшити територію мережі 4G.
Розвиваючи та вдосконалюючи системи і, як наслідок, послуги та сервіси, Київстар прагне робити їх зручними, збалансованими за наповненням та такими, що відповідають потребам клієнтів і ринковим умовам.
Найближчим часом користувачам Віртуальної мобільної АТС стане доступним удосконалене та спрощене керування послугою через вебпортал, будуть покращені системи відображення та аналізу викликів, з’являться розширені можливості інтеграції із СRM-системами та клієнтськими IT-платформами тощо. А з 1 липня 2021 року оновляться деякі тарифні плани послуг Віртуальна мобільна АТС та фіксованого телефонного зв’язку. Зокрема, зміни щомісячної плати фіксованого зв’язку торкнуться тарифних планів SIP 50, SIP 150, SIP 700, SIP 1500, SIP 3000, SIP 5600, ISDN старт, ISDN база, ISDN ультра, ISDN профі.
Зміни у послузі Віртуальна мобільна АТС відбудуться для тарифних планів Скорочений номер 10, Контроль витрат 35, Конвергентний 55, Секретар 150, API 150 та Запис розмов 300. Також незначні зміни впроваджуються для нарахувань за послуги фіксованого телефонного зв’язку та послугу Віртуальна мобільна АТС, що надаються на індивідуальних засадах. Детальніше про нові тарифи — на сайті.
З усіх питань звертайтеся до персонального менеджера Київстар або за номером 0800300000 (безкоштовно з номерів мереж фіксованого та мобільного зв’язку України)
Будь ласка, зверніть увагу. Рішенням Національної комісії № 126 затверджено зміни до Граничних тарифів на загальнодоступні телекомунікаційні послуги, а саме: з 01.07.2021 для підприємств, установ, організацій та фізичних осіб-підприємців збільшується щомісячна плата за користування телефонним апаратом (апарат, підключений до окремої лінії (при бронюванні номера телефону та лінії у магістральному і розподільчому кабелі)).

 
Зверху