Не читав тут все, вибачайте – одразу шок: "Привіт! У вас досі не сплачена заборгованість. Нам прикро, але якщо ви не сплатите її, будемо вимушені залучити до стягнення колектора. Хочемо вберегти вас від цього. Тому рекомендуємо перевірити свій баланс *110*10# та поповнити рахунок зараз: vodafone.ua/pay".
Тобто вони їдять over 200 грн щомісяця, я не користуюсь послугами їх взагалі, але при цьому лояльність/толерантність = 0? Саме нуль вони мені послуг дали.
Шугати мене колекторами)))?! Я щось не розумію. Як реагувати ефективно можна, комради? Я їх не залишу в спокої після цього ніколи. Куди саме переходити з номером, щоб тариф був мінімальним ?
Номером не користуюсь, але він іноді потрібен.
Дякую.
Тобто вони їдять over 200 грн щомісяця, я не користуюсь послугами їх взагалі, але при цьому лояльність/толерантність = 0? Саме нуль вони мені послуг дали.
Шугати мене колекторами)))?! Я щось не розумію. Як реагувати ефективно можна, комради? Я їх не залишу в спокої після цього ніколи. Куди саме переходити з номером, щоб тариф був мінімальним ?
Номером не користуюсь, але він іноді потрібен.
Дякую.
Останнє редагування: