Національний банк України на початку 2020 року отримав повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг. Це означає, що ми почали регулювати поведінку банків щодо їхніх клієнтів. А з 1 липня 2020 року — також і небанківських фінансових установ, з 1 січня 2021 року — бюро кредитних історій.
Чи розкривають фінустанови клієнтам повні витрати під час оформлення кредиту? Чи належно попереджують клієнтів про зміну комісій за користування послугами? Чи містить реклама достатню інформацію про послуги? Національний банк буде арбітром між клієнтом та фінансовою установою у цих та інших питаннях.
Наша мета — забезпечити прозорість на ринку фінансових послуг. Допомогти фінансовим установам вибудувати свою роботу так, щоб споживачі насправді розуміли умови отримання послуг та могли сумлінно виконувати свої зобов’язання.
Наше завдання — встановити такі вимоги до фінансових установ, які попереджуватимуть зловживання правами клієнтів.
Маємо три основні напрямки роботи у захисті прав споживачів фінансових послуг:
Чи розкривають фінустанови клієнтам повні витрати під час оформлення кредиту? Чи належно попереджують клієнтів про зміну комісій за користування послугами? Чи містить реклама достатню інформацію про послуги? Національний банк буде арбітром між клієнтом та фінансовою установою у цих та інших питаннях.
Наша мета — забезпечити прозорість на ринку фінансових послуг. Допомогти фінансовим установам вибудувати свою роботу так, щоб споживачі насправді розуміли умови отримання послуг та могли сумлінно виконувати свої зобов’язання.
Наше завдання — встановити такі вимоги до фінансових установ, які попереджуватимуть зловживання правами клієнтів.
Маємо три основні напрямки роботи у захисті прав споживачів фінансових послуг:
- робота зі зверненнями громадян;
- встановлення вимог до фінансових установ;
- контроль над дотриманням вимог із захисту прав споживачів та нагляд за ринковою поведінкою фінансових установ.
Для цього був створений спеціальній підрозділ, який опікується захистом прав клієнтів фінустанов, — Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.
Захист прав споживачів
Ми захищаємо права споживачів фінансових послуг і регулює поведінку банків та небанківських фінансових установ щодо їхніх клієнтів
bank.gov.ua
— Оформлення звернення на вебсайті (рекомендовано).
— На електронну пошту [email protected], використовуючи спеціальну docx чи pdf (загальний розмір вкладень — 10 МБ).
— Поштою на адресу:
— На електронну пошту [email protected], використовуючи спеціальну docx чи pdf (загальний розмір вкладень — 10 МБ).
— Поштою на адресу:
- для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601;
- для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601.
З вимогами до звернення можна ознайомитися зі суміжної теми "Звернення громадян і електронне підписання документа".
— Телефон контакт-центру, зокрема, запис на особистий прийом: 0 (800) 505 240, пн–чт 9:00–18:00, пт 9:00–16:45.
— Телефон контакт-центру, зокрема, запис на особистий прийом: 0 (800) 505 240, пн–чт 9:00–18:00, пт 9:00–16:45.
Причина: оновлення / січень 2021 року
Останнє редагування: