Захист прав споживачів фінансових послуг

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5
Національний банк України на початку 2020 року отримав повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг. Це означає, що ми почали регулювати поведінку банків щодо їхніх клієнтів. А з 1 липня 2020 року — також і небанківських фінансових установ, з 1 січня 2021 року — бюро кредитних історій.

Чи розкривають фінустанови клієнтам повні витрати під час оформлення кредиту? Чи належно попереджують клієнтів про зміну комісій за користування послугами? Чи містить реклама достатню інформацію про послуги? Національний банк буде арбітром між клієнтом та фінансовою установою у цих та інших питаннях.

Наша мета — забезпечити прозорість на ринку фінансових послуг. Допомогти фінансовим установам вибудувати свою роботу так, щоб споживачі насправді розуміли умови отримання послуг та могли сумлінно виконувати свої зобов’язання.

Наше завдання — встановити такі вимоги до фінансових установ, які попереджуватимуть зловживання правами клієнтів.

Маємо три основні напрямки роботи у захисті прав споживачів фінансових послуг:​
  • робота зі зверненнями громадян;​
  • встановлення вимог до фінансових установ;​
  • контроль над дотриманням вимог із захисту прав споживачів та нагляд за ринковою поведінкою фінансових установ.​
Для цього був створений спеціальній підрозділ, який опікується захистом прав клієнтів фінустанов, — Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.​

1596622803600.png

Оформлення звернення на вебсайті (рекомендовано).
— На електронну пошту [email protected], використовуючи спеціальну docx чи pdf (загальний розмір вкладень — 10 МБ).
— Поштою на адресу:​
  • для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601;​
  • для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601.​
З вимогами до звернення можна ознайомитися зі суміжної теми "Звернення громадян і електронне підписання документа".
— Телефон контакт-центру, зокрема, запис на особистий прийом: 0 (800) 505 240, пн–чт 9:00–18:00, пт 9:00–16:45.​
 
Причина: оновлення / січень 2021 року
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5
Новини з тегом «права споживачів»
 
Останнє редагування:

Перемедон

Тиха украинская ночь,но..
Реєстрація
12.06.17
Місто
Південь України.
Телефон
iP16PRO, Moto G84+E5577
Що робити, якщо не можеш виплачувати кредит? Відверта розмова LIGA.Money з банкірами про варіанти реструктуризації займів.

Взяли кредит в банку, але не розрахували свої можливості його повернути? Ситуація типова, і точно не безнадійна. На такий випадок кожен банк має програми реструктуризації кредитної заборгованості — щоб зменшити навантаження на позичальника, проте все ж повернути кредит, хай і пізніше. Але як скористатися такою програмою, які умови пропонують банки, наскільки реально зменшаться шомісячні виплати, і чи не здорожчає у результаті кредит?

Ці та інші питання обговорюватимуться 18 березня, о 16:00, на онлайнфзустрічі ЛІГА.Money з українськими банкірами на Facebook сторінці ЛІГА.Money.

Приєднуйтеся до обговорення 18 березня, о 16:00, за посиланням.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5

 
Реєстрація
31.03.13
Місто
Киев
DmytroVin,
через Лобайчук не пробували постукати?
Мда уж, відповіли:
"
Доброго дня!

Ваше звернення не може бути опрацьоване Національним банком України.

Інформуємо, що якщо Ви звертаєтесь як фізична-особа підприємець / юридична особа, то лист повинен бути адресований Національному банку України, у якому має міститись інформація щодо найменування юридичної особи/П.І.Б. фізичної особи-підприємця, поштової адреси, засобів зв’язку, адреси електронної пошти тощо та детально викладено суть порушеного питання та підписаний електронним підписом (КЕП).

Прохання направити лист, підписаний електронним підписом (КЕП) та оформлений відповідно до вищезазначеного, на електронну адресу Національного банку України [email protected] або через вебсайт.

У разі надсилання листа через вебсайт, форму звернення необхідно обирати – «звернення Юридичної особи», у графі «Короткий зміст» детально викласти суть питання та підписати форму з електронним підписом (КЕП).

З повагою

Департамент забезпечення діяльності

Національного банку України
"

У мене рахунки у Райфайзен як у фізособи, і всі проблеми там як у фізособи, і звертався я як фізособа... При чому тут що є фоп?
 
Реєстрація
12.11.23
Місто
Рівне
Мда уж, відповіли:
"
Доброго дня!

Ваше звернення не може бути опрацьоване Національним банком України.

Інформуємо, що якщо Ви звертаєтесь як фізична-особа підприємець / юридична особа, то лист повинен бути адресований Національному банку України, у якому має міститись інформація щодо найменування юридичної особи/П.І.Б. фізичної особи-підприємця, поштової адреси, засобів зв’язку, адреси електронної пошти тощо та детально викладено суть порушеного питання та підписаний електронним підписом (КЕП).

Прохання направити лист, підписаний електронним підписом (КЕП) та оформлений відповідно до вищезазначеного, на електронну адресу Національного банку України [email protected] або через вебсайт.

У разі надсилання листа через вебсайт, форму звернення необхідно обирати – «звернення Юридичної особи», у графі «Короткий зміст» детально викласти суть питання та підписати форму з електронним підписом (КЕП).

З повагою

Департамент забезпечення діяльності

Національного банку України
"

У мене рахунки у Райфайзен як у фізособи, і всі проблеми там як у фізособи, і звертався я як фізособа... При чому тут що є фоп?
як ви відправляли детально? як варіант, то відправте не через форму, а напишіть у ворді лист, вкажіть обовʼязково поштову адресу з індексом і email (якщо хочете електронну) + підпис факсимілє або КЕП. і pdf лист на [email protected]. отримаєте листом у відповідь вхідний, або, якщо вказали мобільний телефон в листі, то отримаєте смс з вхідним
 

ГлавБухАрик

Осінт-профанатор
Реєстрація
01.01.24
Місто
Kyiv
як у фізособи, і всі проблеми там як у фізособи, і звертався я як фізособа...
І у зверненні слова ФОП взагалі не було? І
Департамент забезпечення діяльності
Національного банку України
сам вирахував що Ви ФОП?
 
Зверху