Захист прав споживачів фінансових послуг

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Національний банк України на початку 2020 року отримав повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг. Це означає, що ми почали регулювати поведінку банків щодо їхніх клієнтів. А з 1 липня 2020 року — також і небанківських фінансових установ, з 1 січня 2021 року — бюро кредитних історій.

Чи розкривають фінустанови клієнтам повні витрати під час оформлення кредиту? Чи належно попереджують клієнтів про зміну комісій за користування послугами? Чи містить реклама достатню інформацію про послуги? Національний банк буде арбітром між клієнтом та фінансовою установою у цих та інших питаннях.

Наша мета — забезпечити прозорість на ринку фінансових послуг. Допомогти фінансовим установам вибудувати свою роботу так, щоб споживачі насправді розуміли умови отримання послуг та могли сумлінно виконувати свої зобов’язання.

Наше завдання — встановити такі вимоги до фінансових установ, які попереджуватимуть зловживання правами клієнтів.

Маємо три основні напрямки роботи у захисті прав споживачів фінансових послуг:​
  • робота зі зверненнями громадян;​
  • встановлення вимог до фінансових установ;​
  • контроль над дотриманням вимог із захисту прав споживачів та нагляд за ринковою поведінкою фінансових установ.​
Для цього був створений спеціальній підрозділ, який опікується захистом прав клієнтів фінустанов, — Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.​

1596622803600.png

Оформлення звернення на вебсайті (рекомендовано).
— На електронну пошту [email protected], використовуючи спеціальну docx чи pdf (загальний розмір вкладень — 10 МБ).
— Поштою на адресу:​
  • для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ-8, 01601;​
  • для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ-8, 01601.​
З вимогами до звернення можна ознайомитися зі суміжної теми "Звернення громадян і електронне підписання документа".
— Телефон контакт-центру, зокрема, запис на особистий прийом: 0 (800) 505 240, пн–чт 9:00–18:00, пт 9:00–16:45.​
 
Причина: оновлення / січень 2021 року
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Новини з тегом «права споживачів»
 
Останнє редагування:

Перемедон

Тиха украинская ночь,но..
Реєстрація
12.06.17
Місто
Південь України.
Телефон
iP 13, Px 6, Sg S23
Що робити, якщо не можеш виплачувати кредит? Відверта розмова LIGA.Money з банкірами про варіанти реструктуризації займів.

Взяли кредит в банку, але не розрахували свої можливості його повернути? Ситуація типова, і точно не безнадійна. На такий випадок кожен банк має програми реструктуризації кредитної заборгованості — щоб зменшити навантаження на позичальника, проте все ж повернути кредит, хай і пізніше. Але як скористатися такою програмою, які умови пропонують банки, наскільки реально зменшаться шомісячні виплати, і чи не здорожчає у результаті кредит?

Ці та інші питання обговорюватимуться 18 березня, о 16:00, на онлайнфзустрічі ЛІГА.Money з українськими банкірами на Facebook сторінці ЛІГА.Money.

Приєднуйтеся до обговорення 18 березня, о 16:00, за посиланням.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ

 
Зверху