Щороку, починаючи з 1989 року, у листопаді відзначається Всесвітній день якості. Для «Київстар» «днями якості» є всі 365 днів на рік: оператор ставить рівень якості зв’язку та обслуговування клієнтів понад усе.
У 1989 році Європейська організація якості (ЄОЯ) та Організація Об’єднаних Націй (ООН) постановили відзначати Всесвітній день якості у кожен другий четвер листопада. Шість років тому ЄОЯ запропонувала приділити якості цілий тиждень.
Якість мобільного зв’язку вимірюється такими показниками: наскільки легко додзвонитися, чи не обривається дзвінок, чи немає шумів під час дзвінка, чи можна додзвонитися в будь-якому місці, відправити або отримати повідомлення під час навантаження лінії (наприклад, під час свят). За результатами дослідження компанії Ericsson, мережа «Київстар» входить до 25% найкращих мереж світу: за більшістю основних показників вона демонструє кращу якість і продуктивність за середній рівень в світі.
«Київстар» забезпечує якісний сигнал та стабільність зв’язку в будь-якому місці України, адже кількість базових станцій перевищує 13 000, оператор постійно модернізує та оновлює стільникове обладнання. Наприклад, для забезпечення стабільного зв’язку під час масштабних футбольних подій в цьому році «Київстар» встановив додаткове інноваційне обладнання на стадіоні «Донбас Арена». Нещодавно «Київстар» закінчив масштабний проект з розширення та зміцнення мережі «EDGE 2011», завдяки чому швидкість мобільного EDGE-інтернету зросла до 140 Кб/сек, а ресурсна ємність мережі EDGE збільшена на 25%.
Постійне вдосконалення мережі забезпечує якісний зв’язок навіть під час особливих навантажень — у період свят. Так, під час святкування нового 2011 року мережа «Київстар» успішно витримала десятиразове навантаження: 31 грудня та 1 січня здійснено 471 млн. дзвінків, відправлено понад 86,6 млн. SMS-привітань та 1 млн. MMS.
Вагомою складовою якості «Київстар» є підтримка та контроль якості обслуговування клієнтів. Час очікування відповіді на лінії при зверненні до call-центру складає лише 15—20 секунд, рівень якості та повноти консультацій у call-центрі та центрах обслуговування за 2011 рік оцінюється самими абонентами як «дуже добре» за даними «народного» оцінювання якості.
У 2011 році call-центр «Київстар» став переможцем авторитетного міжнародного конкурсу CCG Center Awards 2011 «Кришталева гарнітура». Він отримав звання найкращого великого контакт-центру на території країн СНД.
«Київстар» докладає максимум зусиль, щоб його клієнти отримували якісний зв’язок та обслуговування.
http://kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=23565
У 1989 році Європейська організація якості (ЄОЯ) та Організація Об’єднаних Націй (ООН) постановили відзначати Всесвітній день якості у кожен другий четвер листопада. Шість років тому ЄОЯ запропонувала приділити якості цілий тиждень.
Якість мобільного зв’язку вимірюється такими показниками: наскільки легко додзвонитися, чи не обривається дзвінок, чи немає шумів під час дзвінка, чи можна додзвонитися в будь-якому місці, відправити або отримати повідомлення під час навантаження лінії (наприклад, під час свят). За результатами дослідження компанії Ericsson, мережа «Київстар» входить до 25% найкращих мереж світу: за більшістю основних показників вона демонструє кращу якість і продуктивність за середній рівень в світі.
«Київстар» забезпечує якісний сигнал та стабільність зв’язку в будь-якому місці України, адже кількість базових станцій перевищує 13 000, оператор постійно модернізує та оновлює стільникове обладнання. Наприклад, для забезпечення стабільного зв’язку під час масштабних футбольних подій в цьому році «Київстар» встановив додаткове інноваційне обладнання на стадіоні «Донбас Арена». Нещодавно «Київстар» закінчив масштабний проект з розширення та зміцнення мережі «EDGE 2011», завдяки чому швидкість мобільного EDGE-інтернету зросла до 140 Кб/сек, а ресурсна ємність мережі EDGE збільшена на 25%.
Постійне вдосконалення мережі забезпечує якісний зв’язок навіть під час особливих навантажень — у період свят. Так, під час святкування нового 2011 року мережа «Київстар» успішно витримала десятиразове навантаження: 31 грудня та 1 січня здійснено 471 млн. дзвінків, відправлено понад 86,6 млн. SMS-привітань та 1 млн. MMS.
Вагомою складовою якості «Київстар» є підтримка та контроль якості обслуговування клієнтів. Час очікування відповіді на лінії при зверненні до call-центру складає лише 15—20 секунд, рівень якості та повноти консультацій у call-центрі та центрах обслуговування за 2011 рік оцінюється самими абонентами як «дуже добре» за даними «народного» оцінювання якості.
У 2011 році call-центр «Київстар» став переможцем авторитетного міжнародного конкурсу CCG Center Awards 2011 «Кришталева гарнітура». Він отримав звання найкращого великого контакт-центру на території країн СНД.
«Київстар» докладає максимум зусиль, щоб його клієнти отримували якісний зв’язок та обслуговування.
http://kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=23565