365 днів якості «Київстар»

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Щороку, починаючи з 1989 року, у листопаді відзначається Всесвітній день якості. Для «Київстар» «днями якості» є всі 365 днів на рік: оператор ставить рівень якості зв’язку та обслуговування клієнтів понад усе.
У 1989 році Європейська організація якості (ЄОЯ) та Організація Об’єднаних Націй (ООН) постановили відзначати Всесвітній день якості у кожен другий четвер листопада. Шість років тому ЄОЯ запропонувала приділити якості цілий тиждень.

Якість мобільного зв’язку вимірюється такими показниками: наскільки легко додзвонитися, чи не обривається дзвінок, чи немає шумів під час дзвінка, чи можна додзвонитися в будь-якому місці, відправити або отримати повідомлення під час навантаження лінії (наприклад, під час свят). За результатами дослідження компанії Ericsson, мережа «Київстар» входить до 25% найкращих мереж світу: за більшістю основних показників вона демонструє кращу якість і продуктивність за середній рівень в світі.

«Київстар» забезпечує якісний сигнал та стабільність зв’язку в будь-якому місці України, адже кількість базових станцій перевищує 13 000, оператор постійно модернізує та оновлює стільникове обладнання. Наприклад, для забезпечення стабільного зв’язку під час масштабних футбольних подій в цьому році «Київстар» встановив додаткове інноваційне обладнання на стадіоні «Донбас Арена». Нещодавно «Київстар» закінчив масштабний проект з розширення та зміцнення мережі «EDGE 2011», завдяки чому швидкість мобільного EDGE-інтернету зросла до 140 Кб/сек, а ресурсна ємність мережі EDGE збільшена на 25%.

Постійне вдосконалення мережі забезпечує якісний зв’язок навіть під час особливих навантажень — у період свят. Так, під час святкування нового 2011 року мережа «Київстар» успішно витримала десятиразове навантаження: 31 грудня та 1 січня здійснено 471 млн. дзвінків, відправлено понад 86,6 млн. SMS-привітань та 1 млн. MMS.

Вагомою складовою якості «Київстар» є підтримка та контроль якості обслуговування клієнтів. Час очікування відповіді на лінії при зверненні до call-центру складає лише 15—20 секунд, рівень якості та повноти консультацій у call-центрі та центрах обслуговування за 2011 рік оцінюється самими абонентами як «дуже добре» за даними «народного» оцінювання якості.

У 2011 році call-центр «Київстар» став переможцем авторитетного міжнародного конкурсу CCG Center Awards 2011 «Кришталева гарнітура». Він отримав звання найкращого великого контакт-центру на території країн СНД.

«Київстар» докладає максимум зусиль, щоб його клієнти отримували якісний зв’язок та обслуговування.

http://kyivstar.ua/press_center/news/releases/?id=23565
 

stalker-kot

stalker-kit
Команда форуму
Реєстрація
02.01.08
Місто
Кривий Ріг
Телефон
Xiaomi Redmi Note 7
Реєстрація
04.12.08
Місто
Луцьк
Телефон
EL 71 MultiSim
Это всё правда. В Украине меньше всего глюков именно у Киевстар.

:)
Це напевно жарт. Обзавівшись проривом я стільки глюків зловив на операторі з якістью №1. При цьому единий працює без проблем і глюків.
P.S. апарат той самий... ну і якщо пішла така жара добавляйте ще 8 березня в список неробочих днів для предоплати...
P.S.S. Я ніколи не розумів гона на МТС про якість. Але останне моє відрядження в київ - і все стало на місця. З'єднання за 2-3 раз, якість звуку просто жах. Все просто залежить від місця.
 
Реєстрація
27.09.08
Місто
Запорожье
Телефон
iPhone
Это не шутка. У всех операторов есть безглючные номера. Но и самым глючным своим номером Киевстар не переплюнет своих конкурентов в данном вопросе.
 
Реєстрація
27.03.08
Місто
Одесса
Телефон
Xiaomi Note 5 64gb
ну не знаю не знаю, сильно идеализировать не стоит. буквально пару дней назад киевстар напрочь лежал. и корпа, и припейд. внутрисетевые звонки не проходили, только с внешки или на внешку. полдня колбасило.
ИМХО самый безглючный вариант это контракт на МТС. да и лайф уже очччч давно не лагал.
 
Зверху