Юристи поважної компанії розписалися у власній некомпетентності і виставили організацію на сміх
Як би ви поставились до людини, яка намагається з вас зробити дурня, заперечує очевидне, на чорне каже біле і вперто доводить, що двічі два - це вісім?
Запитання риторичне, відповідь зрозуміла. Якщо це не ваш начальник і не кум, ви впевнено відправляєте його у пішу мандрівку за відомою адресою.
Втім, що робити, коли точнісінько так поводиться поважна комерційна структура, вкрай розкручена та розпарена? Йдеться про Beeline - відомого оператора мобільного зв'язку.
Попередня історія з оборудкою
Усе розпочалося з того, що до «Вечірки» звернувся киянин Сергій Мазур, який потрапив на гачок зазначеної компанії, придбавши стартовий пакет «Максимальний». Про це наша газета розповіла два тижні тому у черговому щотижневому рейтингу столичного недбальства. Задля точності наводимо цитату з тієї статті: «.. .згідно з рекламою, тарифи становили 5,95 грн. на день, споживач уточнив, на яких умовах вони діють. Відповідь була - на постійних. При цьому за вищевказану щоденну плату надавалося 1000 хв. для дзвінків, які розподілялися так: 100 хв. на «Київстар», 100 - на МТС, 100 - на стаціонарні номери, 100 - на інші мережі, решта - на «Білайн». Згодом, не спитавши клієнта, у Beeline змінили денну кількість хвилин на оператора, за тієї самої вартості послуг - 100 хвилин перетворилися на 60. Не минуло і кількох днів, як Beeline знову змінює тариф. Наразі щоденна абонплата становить уже 9 грн., а кількість хвилин на оператора на цю суму - лише 30».
Далі йшлося про недоступність керівництва Beeline для коментарів, тому що телефони цього самого керівництва ховають як державну таємницю, їх немає ані в довідці «09», ані в бізнес-довідці «059», а на сайті компанії наведено лише номер інформаційної служби, де задля з'єднання з оператором доводиться годинами слухати музику, хоч і приємну, втім, у даній ситуації вкрай нервуючу. Нагадаємо, Сергій Мазур вважає дії компанії оборудкою і намагається відстоювати свої інтереси у суді.
Пояснення для недоосудних
З наведеної вище повної цитати будь-яка осудна людина зрозуміє: коли йдеться про волюнтаристське зменшення компанією щоденної кількості хвилин на оператора у тарифі зі 100 спочатку до 60, а потім - до ЗО, мається на увазі час розмов не в мережі Beeline, а з іншими операторами. Це логічно випливає з такого: спочатку «... дзвінки... розподілялися так: 100 хв. на «Київстар», 100 - на МТС, 100 - на стаціонарні номери, 100 - на інші мережі, решта - на «Білайн». Тобто цифра 100 до Beeline у тексті жодного відношення не має. Далі: «...не спитавши клієнта, у Beeline змінили денну кількість хвилин на оператора, при тій самій вартості
послуг -100 хвилин перетворилися на 60». І, нарешті, після наступної зміни тарифу: «Наразі щоденна абонплата становить уже 9 грн., а кількість хвилин на оператора на цю суму - лише 30». Тобто у тексті чорним по білому сказано: спочатку на інших операторів надавалося по 100 хвилин на день, потім - по 60 і нарешті - по 30, зі збільшенням щоденної абонплати з 5,95 до 9 гривень.
Повторюю, це зрозуміло будь-якій осудній людині. Втім, до таких, мабуть, не належать співробітники юридичної служби Beeline, які надіслали до «Вечірки» суворого листа, кожний рядок якого палає праведним гнівом. Погрожуючи судовим позовом, вони вимагають негайного спростування «тим же шрифтом і... на тому ж місці шпальти, де містилося повідомлення, яке спростовується».
Юристи Beeline дійшли до ручки
Якою, мабуть, намагалися написати нам листа, проте в останню мить схаменулися і налабали свою розлогу відсіч на клавішах комп'ютера.
- У статті «Двійка без плюса (Мобільний гачок від Beeline)», - пишуть ці «запорожці», - що опублікована у газеті «Вечірній Київ» №115 від 07.11.2008 року і №174 від 11.11.2008 року, автор надав недостовірну інформацію стосовно умов тарифу «Максимальний» ЗАТ «Українські радіосистеми» (ТМ Beeline).
У вищевказаній статті автор Еміль Крупник пише, що після зміни умов тарифного плану «Максимальний» «наразі щоденна абонплата становить уже 9 грн., а кількість хвилин на оператора на цю суму - лише ЗО». Насправді, за умовами цього тарифного плану щоденна кількість хвилин для дзвінків на оператора Bee-line становить 840 хвилин, а на мережі інших операторів -160 хвилин (загалом 1000 хвилин) за щоденну абонплату 8,95 грн. з ПДВ.
Вивівши, як їм здається, на чисту воду підступного автора брехливої статті, світочі юриспруденції, втім, визнають, що тарифи було змінено у бік збільшення. Вони посилаються на купу законів та актів, які, нібито, дозволяють таке поводження з клієнтами.
- Таким чином, - констатують далі мобільні правознавці, - автор статті суттєво занизив кількість безкоштовних хвилин, що надаються згідно з чинними умовами тарифного плану, хоча ця інформація є відкритою, доступною і міститься на офіційному сайті beeli-ne.ua (розділ «Тарифи»).
Скористаємося порадою і заглянемо на згаданий сайт до зазначеного розділу. Там, по-перше, дізнаємось, що ««Максимальний» - це новий революційний тарифний план Beeline з по-справжньому безлімітними розмовами усього за 8,95 грн. у день. Спілкуйтеся безлімітно з усіма мережами в Україні без обмежень...»
Проте, як нам уже відомо, обмеження існують, про що відверто розповідається у суворій відсічі газеті. Чи вважають юристи інформацію на офіційному сайті beeline.ua достовірною - запитання, знову ж таки, риторичне.
Саме слово «безліміт» має означати відсутність будь-яких обмежень, та здоровий глузд та логіка, певно, не є сильною стороною компанії Beeline. «Відчуй справжній безліміт!» - закликають величезні білборди компанії по всій Україні. Така сама,
мяко кажучи, неправдива реклама несеться з телеекранів та Інтернету.
Проте, повернемось на сайт. Читаємо далі: «Безкоштовні хвилини розподіляються у такий спосіб: .. .на номери «МТС» - 30 хв., «Київстар» - 30 хв., «Голден Телеком» - 30 хв.. Life
-10 хв., на номери стаціонарної мережі - 30 хв., на номери інших операторів в Україні - 25 хв. і на номери «Інтертелеком» - 5 хв.». Як то кажуть, коментарі зайві.
Наостанок хочеться дати добру пораду пану І. В. Коломойцю, керівнику юридичної служби компанії Beeline, який підписав суворого листа. Читайте, пане керівник, уважніше те, що вам підсовують на підпис. А на фоні економічної кризи може варто провести певне скорочення штатів у юридичному відділі? Заразом позбавившись від непрофесійних співробітників, незнайомих з азами логіки, арифметики і та читання.
Чорне, як відомо, аж ніяк не може бути білим, як би цього не хотілося мобільному оператору Beeline. Який дозволяє собі вводити в оману клієнтів та витрачає купу грошей на брехливу рекламу...
Издание: Вечірній Київ
Авторы:
Крупник Еміль
Як би ви поставились до людини, яка намагається з вас зробити дурня, заперечує очевидне, на чорне каже біле і вперто доводить, що двічі два - це вісім?
Запитання риторичне, відповідь зрозуміла. Якщо це не ваш начальник і не кум, ви впевнено відправляєте його у пішу мандрівку за відомою адресою.
Втім, що робити, коли точнісінько так поводиться поважна комерційна структура, вкрай розкручена та розпарена? Йдеться про Beeline - відомого оператора мобільного зв'язку.
Попередня історія з оборудкою
Усе розпочалося з того, що до «Вечірки» звернувся киянин Сергій Мазур, який потрапив на гачок зазначеної компанії, придбавши стартовий пакет «Максимальний». Про це наша газета розповіла два тижні тому у черговому щотижневому рейтингу столичного недбальства. Задля точності наводимо цитату з тієї статті: «.. .згідно з рекламою, тарифи становили 5,95 грн. на день, споживач уточнив, на яких умовах вони діють. Відповідь була - на постійних. При цьому за вищевказану щоденну плату надавалося 1000 хв. для дзвінків, які розподілялися так: 100 хв. на «Київстар», 100 - на МТС, 100 - на стаціонарні номери, 100 - на інші мережі, решта - на «Білайн». Згодом, не спитавши клієнта, у Beeline змінили денну кількість хвилин на оператора, за тієї самої вартості послуг - 100 хвилин перетворилися на 60. Не минуло і кількох днів, як Beeline знову змінює тариф. Наразі щоденна абонплата становить уже 9 грн., а кількість хвилин на оператора на цю суму - лише 30».
Далі йшлося про недоступність керівництва Beeline для коментарів, тому що телефони цього самого керівництва ховають як державну таємницю, їх немає ані в довідці «09», ані в бізнес-довідці «059», а на сайті компанії наведено лише номер інформаційної служби, де задля з'єднання з оператором доводиться годинами слухати музику, хоч і приємну, втім, у даній ситуації вкрай нервуючу. Нагадаємо, Сергій Мазур вважає дії компанії оборудкою і намагається відстоювати свої інтереси у суді.
Пояснення для недоосудних
З наведеної вище повної цитати будь-яка осудна людина зрозуміє: коли йдеться про волюнтаристське зменшення компанією щоденної кількості хвилин на оператора у тарифі зі 100 спочатку до 60, а потім - до ЗО, мається на увазі час розмов не в мережі Beeline, а з іншими операторами. Це логічно випливає з такого: спочатку «... дзвінки... розподілялися так: 100 хв. на «Київстар», 100 - на МТС, 100 - на стаціонарні номери, 100 - на інші мережі, решта - на «Білайн». Тобто цифра 100 до Beeline у тексті жодного відношення не має. Далі: «...не спитавши клієнта, у Beeline змінили денну кількість хвилин на оператора, при тій самій вартості
послуг -100 хвилин перетворилися на 60». І, нарешті, після наступної зміни тарифу: «Наразі щоденна абонплата становить уже 9 грн., а кількість хвилин на оператора на цю суму - лише 30». Тобто у тексті чорним по білому сказано: спочатку на інших операторів надавалося по 100 хвилин на день, потім - по 60 і нарешті - по 30, зі збільшенням щоденної абонплати з 5,95 до 9 гривень.
Повторюю, це зрозуміло будь-якій осудній людині. Втім, до таких, мабуть, не належать співробітники юридичної служби Beeline, які надіслали до «Вечірки» суворого листа, кожний рядок якого палає праведним гнівом. Погрожуючи судовим позовом, вони вимагають негайного спростування «тим же шрифтом і... на тому ж місці шпальти, де містилося повідомлення, яке спростовується».
Юристи Beeline дійшли до ручки
Якою, мабуть, намагалися написати нам листа, проте в останню мить схаменулися і налабали свою розлогу відсіч на клавішах комп'ютера.
- У статті «Двійка без плюса (Мобільний гачок від Beeline)», - пишуть ці «запорожці», - що опублікована у газеті «Вечірній Київ» №115 від 07.11.2008 року і №174 від 11.11.2008 року, автор надав недостовірну інформацію стосовно умов тарифу «Максимальний» ЗАТ «Українські радіосистеми» (ТМ Beeline).
У вищевказаній статті автор Еміль Крупник пише, що після зміни умов тарифного плану «Максимальний» «наразі щоденна абонплата становить уже 9 грн., а кількість хвилин на оператора на цю суму - лише ЗО». Насправді, за умовами цього тарифного плану щоденна кількість хвилин для дзвінків на оператора Bee-line становить 840 хвилин, а на мережі інших операторів -160 хвилин (загалом 1000 хвилин) за щоденну абонплату 8,95 грн. з ПДВ.
Вивівши, як їм здається, на чисту воду підступного автора брехливої статті, світочі юриспруденції, втім, визнають, що тарифи було змінено у бік збільшення. Вони посилаються на купу законів та актів, які, нібито, дозволяють таке поводження з клієнтами.
- Таким чином, - констатують далі мобільні правознавці, - автор статті суттєво занизив кількість безкоштовних хвилин, що надаються згідно з чинними умовами тарифного плану, хоча ця інформація є відкритою, доступною і міститься на офіційному сайті beeli-ne.ua (розділ «Тарифи»).
Скористаємося порадою і заглянемо на згаданий сайт до зазначеного розділу. Там, по-перше, дізнаємось, що ««Максимальний» - це новий революційний тарифний план Beeline з по-справжньому безлімітними розмовами усього за 8,95 грн. у день. Спілкуйтеся безлімітно з усіма мережами в Україні без обмежень...»
Проте, як нам уже відомо, обмеження існують, про що відверто розповідається у суворій відсічі газеті. Чи вважають юристи інформацію на офіційному сайті beeline.ua достовірною - запитання, знову ж таки, риторичне.
Саме слово «безліміт» має означати відсутність будь-яких обмежень, та здоровий глузд та логіка, певно, не є сильною стороною компанії Beeline. «Відчуй справжній безліміт!» - закликають величезні білборди компанії по всій Україні. Така сама,
мяко кажучи, неправдива реклама несеться з телеекранів та Інтернету.
Проте, повернемось на сайт. Читаємо далі: «Безкоштовні хвилини розподіляються у такий спосіб: .. .на номери «МТС» - 30 хв., «Київстар» - 30 хв., «Голден Телеком» - 30 хв.. Life
Наостанок хочеться дати добру пораду пану І. В. Коломойцю, керівнику юридичної служби компанії Beeline, який підписав суворого листа. Читайте, пане керівник, уважніше те, що вам підсовують на підпис. А на фоні економічної кризи може варто провести певне скорочення штатів у юридичному відділі? Заразом позбавившись від непрофесійних співробітників, незнайомих з азами логіки, арифметики і та читання.
Чорне, як відомо, аж ніяк не може бути білим, як би цього не хотілося мобільному оператору Beeline. Який дозволяє собі вводити в оману клієнтів та витрачає купу грошей на брехливу рекламу...
Издание: Вечірній Київ
Авторы:
Крупник Еміль