Sony Ericsson оновлює логотип
Компанія Sony Ericsson 3 вересня оголосила про оновлення бренду в рамках впровадження нової розважальної комунікаційної площадки Communication Entertainment.
Щоб зміцнити свою співпрацю з групою компаній Sony, Sony Ericsson також прийняла рішення про використання її рекламного слогана - "make.believe". Крім традиційного зеленого логотипу, Sony Ericsson також буде використовувати в ньому сім нових кольорів.
Оновлений логотип найближчим часом буде використаний Sony Ericsson в маркетингових кампаніях. Так, восени повинна пройти вірусна рекламна кампанія "Spark something" для нових моделей телефонів Satio, Aino і Yari.
В даний час Sony Ericsson є п'ятим за обсягом виробником мобільних телефонів у світі. За підсумками минулого року компанія випустила 96,6 млн стільникових телефонів.
Компанія Sony Ericsson 3 вересня оголосила про оновлення бренду в рамках впровадження нової розважальної комунікаційної площадки Communication Entertainment.
Щоб зміцнити свою співпрацю з групою компаній Sony, Sony Ericsson також прийняла рішення про використання її рекламного слогана - "make.believe". Крім традиційного зеленого логотипу, Sony Ericsson також буде використовувати в ньому сім нових кольорів.
Оновлений логотип найближчим часом буде використаний Sony Ericsson в маркетингових кампаніях. Так, восени повинна пройти вірусна рекламна кампанія "Spark something" для нових моделей телефонів Satio, Aino і Yari.
В даний час Sony Ericsson є п'ятим за обсягом виробником мобільних телефонів у світі. За підсумками минулого року компанія випустила 96,6 млн стільникових телефонів.