Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Робота послуги забезпечується з обмеженого переліку пристроїв абонентського обладнання (смартфони), які мають відповідне програмне забезпечення від виробника обладнання. На інших пристроях коректна робота послуги не гарантується.
Недодзвон означає, що локально в Луцьку (чи де там ви користуєтеся Київстар) поганий зв'язок Київстар. Якщо 4G максимум 2 поділки то не дивно що VoLTE погано працює. Вам варто змінити Київстар на lifecell або Vodafone - що у вас краще працює.
Как там у КС дела – без понятия, но лично у меня (Лайфселл, телефон POCO M5), был момент когда GSM был 2 палочки, и ЛТЕ 2 палочки, так в первом вообще отвал по всем фронтам, а во втором звонки без проблем ходили, как и смс (заметил по тестам в подвальных помещениях что вольта у ЛС держит звонок AMR-WB на 12кбит (стандарт у ЛС) без проблем до -125 dbm, дальше уже всё. Начинает похрипывать, но в обычных условиях трудно достичь такого плохого сигнала, так что всё индивидуально.
Недодзвон означає, що локально в Луцьку (чи де там ви користуєтеся Київстар) поганий зв'язок Київстар. Якщо 4G максимум 2 поділки то не дивно що VoLTE погано працює. Вам варто змінити Київстар на lifecell або Vodafone - що у вас краще працює.
Там же плюсом ещё отключение 3G у КС'а, да? Тогда и понятно почему перегруз в GSM, вольту они нормально не сделали ещё, а уже UMTS гасят, хотя у меня есть догадки что включат "всем" после запуска VoWIFI в декабре (если он будет).
Как там у КС дела – без понятия, но лично у меня (Лайфселл, телефон POCO M5), был момент когда GSM был 2 палочки, и ЛТЕ 2 палочки, так в первом вообще отвал по всем фронтам, а во втором звонки без проблем ходили, как и смс (заметил по тестам в подвальных помещениях что вольта у ЛС держит звонок AMR-WB на 12кбит (стандарт у ЛС) без проблем до -125 dbm, дальше уже всё. Начинает похрипывать, но в обычных условиях трудно достичь такого плохого сигнала, так что всё индивидуально.
Недодзвон означає, що локально в Луцьку (чи де там ви користуєтеся Київстар) поганий зв'язок Київстар. Якщо 4G максимум 2 поділки то не дивно що VoLTE погано працює. Вам варто змінити Київстар на lifecell або Vodafone - що у вас краще працює.
Там же плюсом ещё отключение 3G у КС'а, да? Тогда и понятно почему перегруз в GSM, вольту они нормально не сделали ещё, а уже UMTS гасят, хотя у меня есть догадки что включат "всем" после запуска VoWIFI в декабре (если он будет).
Так, у місті КС вирубили 3G повністю, і в підтримці казали, що вже включати не планують. Коли вибираю в налаштуваннях телефона режим "Лише 3G", то включається роумінг.
І Ви мали на увазі, що включать VoWiFi всім (якщо запустять)?
Тобто увімкнення VoLTE при слабкому сигналі, навпаки, може погіршити ситуацію?
Как там у КС дела – без понятия, но лично у меня (Лайфселл, телефон POCO M5) был момент, когда GSM был 2 палочки и LTE 2 палочки, так в первом вообще отвал по всем фронтам, а во втором звонки без проблем ходили, как и смс (заметил по тестам в подвальных помещениях, что вольта у ЛС держит звонок AMR-WB на 12 кбит (стандарт у ЛС) без проблем до -125 dbm, дальше уже всё. Начинает похрипывать, но в обычных условиях трудно достичь такого плохого сигнала, так что всё индивидуально.
Post automatically merged:
.
Дратує — це недодзвон до мене з першого разу і що не можу з'ясувати причину.
Недодзвон означає, що локально в Луцьку (чи де там ви користуєтеся Київстаром) поганий зв'язок Київстару. Якщо 4G максимум 2 поділки, то не дивно, що VoLTE погано працює. Вам варто змінити Київстар на Lifecell або Vodafone — що у вас краще працює.
Там же плюсом ещё отключение 3G у КС'а, да? Тогда и понятно, почему перегруз в GSM, вольту они нормально не сделали ещё, а уже UMTS гасят, хотя у меня есть догадки, что включат «всем» после запуска VoWIFI в декабре (если он будет).
Так, у місті КС вирубили 3G повністю, і в підтримці казали, що вже включати не планують. Коли вибираю в налаштуваннях телефона режим «Лише 3G», то включається роумінг.
І Ви мали на увазі, що включать VoWiFi всім (якщо запустять)?
Нет, то, что VoLTE всё ещё выборочно включают людям, хоть сейчас и можно подолбить мозги поддержке (как мне удалось, сказав, что я еду в США), то подключат, а по-хорошему – если уже выключаете 3G, то дайте доступ к активации всем, либо по умолчанию оно будет подключено у всех, либо хотя бы кодом/сайтом. А имел я в виду, что может как раз так сделают вместе с запуском VoWiFi
Ага. Ну, в мене з квітня по серпень (здається) VoLTE було активне, але працювало не так як слід. Навіть при хорошому сигналі на вулиці викидало в Edge при дзвінках
Post automatically merged:
До речі, кілька тижнів тому самостійно міняв SIM-карту, бо думав, що трабли з вхідними дзвінками можуть бути з цим пов'язані. Так-от, коли вставив нову Smart SIM у телефон для USSD-маніпуляцій по заміні, то були 3 поділки LTE, хоча з моєю постійною SIM (і після заміни) сигнал в тому ж місці ніколи не піднімається вище 2 поділок. А часто і 0 або 1. Тому цікаво, що це - Київстар може надавати пріоритет новим абонентам навіть у плані якості сигналу? Можливо, в них існує градація абонентів за якимись критеріями. Може, тому мені і VoLTE відключили, як і багатьом, і не хочуть просто так вмикати.
Кстати да. Есть такое, в 1 месте в подвальном помещении B8 КС'а -90dbm, а В8 ЛС вообще не ловит, оба на одной вышке в 300 м, возможно, связано с направлением антенны, так и тут так же)
Кстати да. Есть такое, в 1 месте в подвальном помещении B8 КС'а -90dbm, а В8 ЛС вообще не ловит, оба на одной вышке в 300 м, возможно, связано с направлением антенны, так и тут так же)
Кстати да. Есть такое, в 1 месте в подвальном помещении B8 КС'а -90dbm, а В8 ЛС вообще не ловит, оба на одной вышке в 300 м, возможно, связано с направлением антенны, так и тут так же)
Из ещё примеров.
Сота 340725 у КС
И 740208 у ЛС.
Сота КС относительно точки теста по прямой 1КМ, В3.
Сота ЛС 2КМ, с препятствиями, дома, деревья, итд. Но при этом в помещении у ЛС б3 -100–-110, а у КС -108–-112.
Как то так
Почитав форум і вирішив сьогодні написати у живий чат через МКС. Спочатку сказали щось загальне, на кшталт що зараз тестують для бізнес-клієнтів і абонентів передплати, і що після успішного тестування всім включать. Але запитали, для чого мені ця послуга потрібна. Відповів, що вже давно маю проблеми з вхідними дзвінками за конкретною адресою (що, до речі, правда), і хочу спробувати, чи ці складнощі не виправляться завдяки VoLTE. У результаті створили заявку, і через годину прийшла така СМС-відповідь:
Шановний абоненте! Для вирішення Вашого питання потрібен додатковий час, за фактом рішення проінформуємо Вас додатково.
Ось і думаю, чи це відписка і доведеться чекати н-ну кількість місяців, коли всім увімкнуть. Чи дійсно розглядають і можуть включити. У всякому разі, якщо ближчим часом щось отримаю від них, то напишу апдейт тут.
Обіцяв відписати щодо апдейта. Щойно помітив, що VoLTE таки активували за номером. Трохи більш ніж через добу після заявки. Відображається в застосунку "Мій Київстар" серед підключених послуг, і дійсно вмикається. Щоправда у приміщенні сигнал 4G у кращому випадку -105 dBm (а часто гірше), то дзвінок спочатку йде через вольту, але через пару секунд викидає в Edge.
Щоправда у приміщенні сигнал 4G у кращому випадку -105 dBm (а часто гірше), то дзвінок спочатку йде через вольту, але через пару секунд викидає в Edge.
Включайте LTE only режим і буде вам щастя) Я вже пів року користуюсь виключно в такому варіанті - все чудово. Ніяких недозвонів, завжди гарна якість і де слабкий сигнал, то викине дзвінок в LTE band 8, а не Edge.
Але майте на увазі, що якщо LTE прям взагалі немає, то десь в лісах 2ж все ж спасе. Хоча таких місць вже не так й багато.
+ дзвінкі на 0800 та USSD-запити можуть не працювати.
Щоправда у приміщенні сигнал 4G у кращому випадку -105 dBm (а часто гірше), то дзвінок спочатку йде через вольту, але через пару секунд викидає в Edge.
Якщо є наявний даний бенд на місцевості, то є сенс ставити LTE only, а так проще залишити 2G, поки не буде запущено цей бенд.
Зайти у сервісне меню можна через Netmonitor (у низу справа потрібно натиснути на три точки / сервісне меню / інформація телефону)
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.