Wise — компанія з електронних переказів коштів

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Wise для біженців з України

Через війну в Україні тисячі людей були вимушені терміново залишити країну, внаслідок чого вони, попри все інше, втратили доступ до банківських рахунків та платіжних карток.

Wise може спростити зберігання коштів, поповнення та проведення розрахунків у різних валютах під час переїздів та перебуванні за кордоном.

Ви можете швидко відкривати розрахункові рахунки, зокрема в EUR, GBP, USD та інших валютах, накопичувати кошти у більш ніж у 50 валютах, та отримати універсальну дебетову платіжну картку що підтримує оплати усіма цими валютами одночасно.

Переглянути повний список валют.

Я український біженець. Що потрібно зробити для відкриття нового облікового запису Wise та отримання дебетової картки?

Для відкриття нового облікового запису Wise та отримання дебетової картки потрібно:

перебувати в одній із країн де Wise надає послугу дебетових карток;

посвідчення особи (для прикладу: закордонний паспорт, посвідчення водія);

можливість поповнення рахунку банківським переказом або карткою зареєстрованих на ваше ім'я;

адреса в Європейській Економічній Зоні (EEA) для доставки картки (обов'язково повинна відповідати тій, що вказана у Вашому профілі).

Які українські посвідчення особи придатні для перевірки особи?

Підходить український закордонний паспорт, внутрішні паспорт, ID картки та водійські посвідчення.

При відкритті розрахункових рахунків USD або EUR додатково потрібно зробити фото документу, а також "селфі" за допомогою покрокової інструкції в додатку Wise.

Що робити якщо немає на на руках українських документів?

Додатково приймаються певні посвідчення біженця (в залежності від країни перебування).

В Угорщині можна отримати тимчасовий притулок, що надається з посвідченням. Ознайомитись українською, російською, англійською або угорською.

З чого почати?

Встановіть додаток Wise на телефон або скористайтесь wise.com;

Натисніть "Реєстрація" (верхній правий кут екрану);

Заповніть адресу Вашої електронної пошти та вигадайте пароль для входу у Wise;

Заповніть особисту інформацію: ім'я, дата народження, адреса перебування (обов'язково в країні, де Wise пропонує картки) та номер телефону;

Після цього Ви зможете перейти на домашню сторінку Wise та активувати Ваш новий аккаунт.

Як активувати аккаунт Wise та замовити картку?

Після заповнення особистої інформації Вам буде доступна опція активації аккаунту на домашній сторінці облікового запису.

Щоб отримати Ваші перші реквізити аккаунту Wise для отримання та витрати грошей, зробіть наступне:

Додайте 20 фунтів стерлінгів на свій рахунок Wise (або еквівалент в інших валютах) з картки чи банківського рахунку на Ваше ім’я.

Підтвердити свою особу та призначення облікового запису.

Після того, як Ви активували обліковий запис Wise, можете замовити картку.

Перейдіть на сторінку wise.com/card-management.

Натисніть "Замовити картку".

Вкажіть адресу доставки та сплатіть 6 євро (чи 41 польський злотий або ж відповідну суму в наявній валюті) за виготовлення картки та доставку:

Цю суму можна сплатити з уже існуючого балансу Вашого аккаунту Wise.

Щоб переконатись, що Ви отримаєте картку на вказану адресу, уточніть у власника адреси, як вони зазвичай отримують пошту, і, якщо можливо, додайте своє ім’я до поштової скриньки.

Доставка по Європі займає до 2 тижнів. Є можливість швидкої доставки до 2 робочих днів за додаткову оплату.

Одразу після того, як Ви замовили фізичну картку, Ви зможете додати її до Google Pay або Apple Pay, та почати витрачати – докладніше про це тут.

Як поповнити рахунок?

Перше поповнення повинно здійснюватись із рахунку або картки, зареєстрованих на Ваше ім’я.

Ви не можете додати гроші на свій рахунок безпосередньо в гривнях (докладніше тут).

Якщо у Вас є доступ до української дебетової чи кредитної картки, Ви можете використовувати її для поповнення рахунку в обраній валюті. Банк, що випустив Вашу картку автоматично конвертуватиме гривні (за додаткову комісію). Цей спосіб переважно є миттєвим.

За міжнародні транзакції Wise може стягувати додаткову комісію, але ми завжди прозоро показуємо перед операцією, скільки саме це буде коштувати. Детальніша інформація тут.

Ви також можете здійснити поповнення банківським переказом за реквізитами рахунку. У цьому випадку вам потрібно буде конвертувати в українському банку гривні в потрібну валюту, та скористатись міжнародним переказом SWIFT. Надходження таких переказів переважно триває 2-5 робочих днів, але часом довше.

Після того, як Ви налаштуєте дані свого аккаунту Wise, Ви зможете отримувати гроші від інших користувачів у декількох валютах. Детальніше читайте тут.

Як користуватись карткою Wise?

Отримавши фізичну картку Wise, Ви можете активувати її, розрахувавшись нею в магазині, або знявши гроші з картки у банкоматі.

Також можете підключити свою фізичну або віртуальну картку до Google Pay або Apple Pay – докладніше про це тут.

Ліміти для Вашої картки

Комісія для Вашої картки

Як я можу отримати додаткову інформацію?

Наша команда підтримки володіє (поміж інших) англійською, українською та російською мовами. Якщо вам потрібна допомога, Ви можете зв’язатися з нами, перейшовши на wise.com/help і натиснувши "Зв’язатися з нами".


 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
1.jpg
 
Реєстрація
04.12.20
Місто
Одесса
это друзья получают возможность перевода без комиса после совершённого перевода 200+ или сразу перевод без комиса до 500 ?!
 

dima1

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
30.09.08
Місто
Мальмё
Телефон
Samsung Galaxy S20 Ultra
Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv
Який розмір комісії за переказ із Вайзу на українську картку?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ben stiller, в стране война и НБУ введены ограничения (на то были причины). За публичное обсуждение обхода ограничений будут применяться наказания на форуме.
Надеюсь на понимание.
 
Реєстрація
01.05.08
Місто
Киев
Могу добавить информации по виртуальным картам:

- карты можно замораживать в один клик (то есть когда она заморожена ей платить нельзя)
- можно менять ее данные в один клик (то есть после каждой оплаты в интеренете, можно поменять ее данные, чтобы точно деньги никто не увел)
- лимиты расходов более чем достаточные: дневной 10к GBP, месячный 30к GBP. Это лимит оплаты на точках. Предполагаю, что это лимит только для одной карты, так как лимит каждой карты настраивается отдельно в меню. Для оплаты в интернете лимиты меньше, но должно хватить большинству :)
- при оплате в инете не спрашивает никаких 3d Secure или еще чего (пробовал только раз)
- деньги снимает в приоритете с той валюты, в которой платишь. Если нет той валюты, снимает с другой. Как выбирается приоритет, если есть например доллары и евро не знаю, еще не пробовал. Выходит, что у вас один мультивалютный счет для всех карт
- есть возможность переместить деньги в "копилку", оттуда они не снимаются при расхода по карте, это место как раз для хранения чтобы случайно не потратить

Другое:
- верификация за пару часов (можно на права)
- завести деньги на сервис с карты нашего банка 3%
 

LiquidStrm

>/dev/null
Реєстрація
06.09.19
Місто
Banderstadt
Телефон
LG v60 5G
Зверху